Bana elini verirmisin?

28 4 2
                                    

Merhaba ben Aylin 20 yaşındayım ve 10 yaşından bu yana kanserle mücadele ediyorum annem ben doğarken ölmüş babamsa hiç ortada değilmiş zaten. Anannem bu yaşıma kadar hep yanımdaydı hâla daha yanımda ,iyi ki hayatımda. 10 yaşımda bazı rahatsızlıklarımdan dolayı bana kanser teşhisi konmuş ve o günden bu güne hastane koridorlarındayım.Birgün hastane koridorlarında dolaşırken bir genç hızla bana çarptı yere düşmüştüm,  kafamı kaldırdığımda o yemyeşil gözleriyle göz göze geldim. Bana elini ver .Seni kaldırayım , dedi bense elimi uzatmıştım . Iyimisin diye sordu belkide hayatımda en çok duymak istediğim sözcüğu yabancı bir gençten duymuştum . Iyiyim dedim. İşte o an bizim hikayemizin başlangıcıydı. Ben hiç düşünmezdim onun kadar yakışıklı  ve anlayışlı birinin benim gibi hayatı ve saçı olmayan bir kızı seveceğini ama yanılmıştım çünkü Toprak beni çok sevdi .Bende çok sevdim, hislerimiz karşılıklıydı ve beraber 3 yıl geçirdik.
Birgün hastanedeyken hemşireler ve doktorlar toplanmışlardı ellerinde de sonuçlarım vardı . Karmakarışık duygular içerisindeydim çünkü ne sonucuydu bilmiyordum . Doktorum Tunç bey gülümseyerek 13 yıllık kanseri bugün bu tarihte yendiniz küçük hanım dedi ve ben o an mutluluktan ne yapacağımı bilemedim ananeme kocaman sarıldım kahkaha atıyordum Toprak 'a sarıldım ve  bu zamana kadar beni bırakmadığı ve yanımdan ayrılmadığı için teşekkür etmiştim son olarakta benim üzerimde emeği geçen bütün doktorlara hemşirelere teşekkür ettim  ve Tunç Bey'e şimdi benim saçlarım çıkıcakmı? dedim çünkü 13 yıldır saçlarım yoktu saçlarımı özlemiştim o gün en mutlu günümdü ama kader işte çünkü bazılarımızın hayatı düşündüğümüzden daha kısa bazılarımızınki ise daha uzun... 5 saat sonra gelen haberden sonra dünyam başıma yıkılmıştı , hayallerim son bulmuştu ,yaşama sevincim ortadan kaybolmuştu , o yemyeşil bahçelerim solmuştu ve benim sadece boğazım düğümlenmişti ... O gün 11 Agustos 2022 saat 18.50 de duygularım yok olmuştu . Hayattaki en güzel mucizem gitmişti.Kısaca 3 yıllık güzel bir ilişkimizin sonucu Toprak'ı trafik kazasında kaybetmiştim . Şimdi ben sana soruyorum Toprak bana elini verirmisin?

BANA ELİNİ VERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin