2

190 70 65
                                    

1 hafta sonra...
Yoğun ve sevdikleri olmadan geçen koskocaman bir haftanın ardından Asena, hafta sonuna sağ çıkabilmişti. Bugün artık tek başına geçirdiği son gün olacaktı. Biricik sevgilisi Boris ve yakın arkadaşı Elina yarın dönmüş olacaktı. Hiçbir şekilde telefon çekmeyen bir yere gittikleri için her ne kadar onlara kızsa da merak duygusu hep ağır basmıştı bu hafta. Neredeler? Ne yediler? Nasıllar? Ne yapıyorlar?...

Aslında düşünmekten de yorulmuştu, bu onda ayrı bir stres oluşturmuştu ve şu son günde ise yola çıkacaklarını bildiği için telefonu hep sessiz halde olan Asena telefonu sesliye almış, belki bir haber gelir diye yanından ayırmıyordu.

Bu şekilde beklemekten dolayı daha fazla sabırsızlanacağını fark ettiği için kendine bir kahve yaptı. O davetiyeleri buldukları günden bu yana bir türlü araştırmaya odaklanamadığı Dünya'nın en korkutucu mitolojik varlıklarına dair olan kaynakla artık ilgilenmeye karar verdi.

    Giriş kısmını geçtikten sonraki yeni sayfayı açtığında kitabın sol yaprağında beş adet, hepsi birbirinden ilginç mitolojik varlıkların resmî bulunuyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Giriş kısmını geçtikten sonraki yeni sayfayı açtığında kitabın sol yaprağında beş adet, hepsi birbirinden ilginç mitolojik varlıkların resmî bulunuyordu. Sağ yaprakta yazılı bilgileri okuyup notlar almaya başladı.

1.Kelpie: Kafası at ve gövdesi ise balık şeklinde olan bu efsanevi yaratık, kurbanlarını avlamak için boğulan insan taklidi yapmaktadır.
Avını yakalayan Kelpie, suyun derinliklerine avını götürür.

2.Penanggalan: Kafası kadın şeklindedir. Gündüz insan formunda dolanırlar. Geceleri ise organları etrafında salınarak gökyüzünde süzülürler. Beslenebilmesi için kan arayışına çıkarlar.

3. Aswang: Şekil değiştirebilen kötücül bir ruhtur. İnsanlardan beslenirler.

4. Nacken: Genellikle nehir kenarlarında keman çalarak nehire yem ararlar.

5.Adze: Doğada ateş böceği olarak bulunurlar ve geceleri insanları ısırıp ölümlerine sebep olan bir vampirdir.

Kısa kısa notlar düşen Asena, bu bilgileri edinirken ilk başta ürkmüş sonrasındaysa sadece mitolojik varlıklar olduklarını kendine hatırlatarak içini rahatlatmıştı. Başını masaya koyup düşüncelere dalarken rüya alemine ulaşacağını da bilmiyordu.

  Tam o sırada Boris ve Elina, bu gezinin hayatlarının en güzel gezisi oldukları hakkında konuşarak toparlanırlarken bir ses yükseldi. "Sayın katılımcılarımız, lütfen bu son günde, gün batımı manzaralı Sıma Humboldt gezimizin şerefine düzenlenen akşam yemeğini kaçırmayınız."  bir adamın avazı çıktığı kadar bağırarak çadırların ortasında kalan alanda bu duyuruyu yapmasıyla zaten tek parça getirebildikleri eşyalar hazır hale gelmişti.

SIMA HUMBOLDT Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin