Budzik dzwoni już trzeci raz a ja znowu naciskam drzemkę. Nagle dzwoni telefon. Na wyświetlaczu pokazuje się twarz mojej przyjaciółki Tiny.
-czego chcesz mamucie?- pytam
-Aisha za 5 minut zaczyna się lekcja gdzie ty jesteś do cholery?!-
-o kurwa już wstaję!- rozłączam się w pośpiechu, wyciągam z szafy pierwsze lepsze ubrania, biorę torbę i biegnę na przystanek metra.
Błagam niech metro dziś się spóźni - myślę.
Metro przyjeżdża po chwili. Wciskam się do niego razem z tłumem ludzi.
Docieram do szkoły 3 minuty po rozpoczęciu się lekcji. Wchodzę do klasy i siadam na swoje miejsce.
-masz szczęście że mieszkasz tak blisko uniwersytetu - szepcze do mnie Tina
-no wiem gdyby nie to, ciągle bym się spóźniała - odpowiadam.
Po godzinie wykład się kończy.
- To co po lekcjach idziemy do naleśnikarni?- pytam
-sory dziś nie mogę. Tim ma dziś mecz rugby i obiecałam mu że będę kibicować - odpowiada mi Tina
Nie lubię tego jej chłopaka ale no co poradzę.
- dobra to do jutra - mówię i żegnamy się.
W drodze do drzwi wpada na mnie jakaś fioletowo włosa laska i przewracamy się na podłogę.
- sory. Wszystko ok? - mówi
- ta jest git- odpowiadam -jestes tu nowa? Nigdy cię nie widziałam.
- tak. Jestem Kaitlyn i przepisałam się tu wczoraj na architekturę wnętrz
- ja też jestem na tym kierunku! Nazywam się Aysha- mówię i podaję jej rękę na przywitanie.
- mogę twojego Instagrama? Myślę że przyda mi się kontakt do kogoś z mojego kierunku.
- jasne. - podaję jej mojego Instagrama, żegnamy się i odchodzę.
Kieruję się na peron. Po chwili przychodzi mi powiadomienie
*masz nowego obserwującego*
*masz nową wiadomość od ~Kaitlyn~*
~Kaitlyn~ - hej!
Ayshaa<3 - cześć
~Kaitlyn~ - robisz coś dziś wieczorem? Może jakiś klub?
Ayshaa<3 - pewnie!
Ustaliłyśmy miejsce i czas spotkania i zaczęłam się ogarniać.
Wzięłam prysznic, ułożyłam włosy, pomalowałam się i ubrałam top i spodenki.
10 minut przed spotkaniem wyszłam z domu i spacerkiem udałam się na miejsce spotkania._______________________________________________
Mam nadzieję że spodobał wam się pierwszy rozdział 💅
CZYTASZ
Love birds // wlw
Teen FictionAysha jest zwykłą studentką, której nie zależało na miłości do momentu gdy do klasy weszła nowa uczennica.