Mektuplardan birini açarak okumaya başladım.
Sevgilim şimdi de başımıza mektup işini çıkarttın. Ama en azından anı biriktiriyoruz .
Seni çok seviyorum Yalgı, sen bu hayatta bana iyi gelen tek şeysin. Ben sana, azmine,hırsına hayranım.
Seninle tanışdığımız güne şükürler olsun güzelim. Hatırlıyormusun sen 18 ben de 21 yaşındaydım. Sen üniversite son sınıftın bense hala 3 cü sınıftım. Garip değil mi?.
Her neyse ben şuan Türkiyedeyim,kim bilir sen neredesin. Sevgilim sen benim çocukluğumsun iyiki varsın Yalgı iyiki benimlesin. Hadi hoşçakal dünya gözlüm.Bu kadardı işte masal gibi olan ilişkimizin yerle bir olması bu kadar kolaymış meğer. Değdi mi Murat ikimizi de yok etmene değdi mi?.
Mektupların hepsini teker teker okudum. Ezbere bildiğim satırları bir kez daha okumuştum, tüm vücudum titriyordu. Kriz geçiriyordum.
Ayağa kalkarak bağırıp odayı dağıtmaya başladım.
Bibloları elime alarak duvara attım.''Yeterr! Bıktım artık yeter!''
Yatağın üstünü, odayı dağıtmıştım. Tüm oda cam kırıkları ile doluydu,bitmiyordu işte.
''Yeminim olsun ki bu yaşattıklarının hepsinin bin katını sana yaşatacağım Mehmet Herzemşah!''
Gözlerim kararıyordu bir an da ayaklarımın bağı çözüldü. Kendimi yer de oturur bir şekil de buldum. Bugün ki krizim de bu kadardı, durmuştu. Yorgundum,ruhum acıyordu.
Ayağa kalkarak yatağın önün de yere çöktüm. Ellerimi kafama yerleştirerek boş gözlerle yeri izliyordum.Yazardan'
Yasir kutuyu vererek aşağıya indi.Musa''Yasir acaba kutu da ne vardı?''
Yasir''Bilmiyorum ama inşallah kötü bir şey değildir.''
Yarım saatin ardından bağırma ve kırılma sesleri gelmeye başladı.
Musa''Allah kahretsin! Kim bilir ne vardı da bu hale geldi Yalgı hanım?''
Sesler artmaya başlamıştı. 1 saatin ardından sesler kesilmişti.
Koruma''Ev de kırıcak bir şey kalmadı galiba.''
Korumalar gülmeye başladı.
Yasir''Kesin sesinizi yoksa ben
kesmesini bilirim.''Herkes sustu,Yasir ve Musa endişileydi.
20 dakika sonra içeriye bir araba girerek park etti.Musa''Araf bey gelmiş.''
Araf arabadan inerek Yasirlerin yanına gelir.
Araf''Merhaba, Yalgı ev de mi?''
Yasir''Merhaba, Araf bey evet ev de fakat''
Araf''Fakat?''
Musa''Bugün Yalgı hanıma bir kutu geldi. Kutunun için de ki her neyse Yalgı hanım sinirlendi. Deminden beri kırılma ve bağırma sesleri geliyor.''
Araf''Ne! Allah kahretsin kriz geçiriyor.'' Diyerek koşarak eve girdi.
Atabey konağından'
Herkes balkon da oturmuş çay içiyordu. Yazgının gözleri Yalgının evindeydi. Için de bilmediği anlamadığı garip bir his vardı.Demir''Karıcığım senin pilavboy yiğenin neden teşrif etmediler acaba? Kesin kafasına taş düştü.''
Herkes Demirin bu dediğine güldü.
Yazgı''Yağız iş için yurtdışın da hayatım''
Havin''Yalgı neden gelmedi peki? Ev de yalnız başına ne yapıyor?''
Emir''Iddia cezası arıyordur hanım efendi.''
Mira''Ay nasıl hepimizi zort etti kız ben hala şoktayım.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalgı Beria Mehru
Ficção AdolescenteBu hikaye Yalgı'nın değişen hayatını anlatıyor. Eğer güçlü kadın karakter okumak istiyorsanız bu kitap tam size göre. ~Karıştırılmış Bebek Serisi... [KBS-1] *KİTABI OKUYAN OKUYUCULARA SESLENİYORUM. HER HANGİ BİR KÖTÜ YORUM YAZARSANIZ, YORUMUNUZ SİLİ...