‼️Upozorenje: poglavlje nije namjenjeno mlađima od 18 godina🔞, zbog pružanja seksualnog sadržaja
___________________________________________Nikol- "Neznam nisam ti ja baš za to."
Ema- "Dajj, rekla si da na sve pristajete." Nikol se nasmijala.
Nikol- "Dobro, onda može."
Ja- "Al moraš prvo javiti našem čovjeku za plan." Nasmijali smo se.
Ema- "O da, hoću. Kao klinka sam se bavila plesom pa me ponekad uhvati želja za time."
Nikol- "Ozbiljno?"
Ema- "Da. Takva sam." Nasmiješila se pa vidjela nekog kao uvijek i otišla k njemu.
Navečer
Noel Pov.
Sa prijateljem sam hodao po stepenicama u glavnom predvorju. Vračali smo se na naš kat. Malo smo švrljali po drugim katovima gdje nebi trebali biti haha. Bili smo lijepo obučeni zato da nas nitko ne uhvati i na stepenicama smo se sreli sa ljudima koji su se spuštali prema dolje. Među njima je bila djevojka, mlađa od mene ali nisam mogao da ju ne primjetim. Ravna svjetlo smeđa kosa stavljena iza uha, mršava, skoro previše mršava i mrvicu niža od mene. Pogledi su nam se sreli u prolazu. Ja sam sa frendom stao i gledali smo za njima, ja za njom. Bacila je mali pogled preko ramena i nastavila dalje.
"Ah, putnici." Rekao je moj prijatelj.
Ja- "Idi ti gore, ja ću nešto provjeriti."
"Stari."
Ja- "Mislim da ih poznajem." Rekao sam laž i otišao za njima prema dolje.
Ušli su naravno u restoran hotela. Znao sam da je tamo puno ljudi i da ću ih teško spaziti pa sam požurio za njima unutra a na moje iznenađenje oni su bili nedaleko od ulaza tražeći stol. Ona djevojka svjetlo smeđe kose, u kratkoj haljinici kao da je princezina, me pogledala. Bacio sam jedan zavodnički pogled na što me samo gledala i pratio ju tim pogledom do stola za koji je sjela. Onda sam se pomaknuo da me neprimjetno može gledati i nastavio joj upućivati zavodničke poglede naslonjen rukom na veliki stup nedaleko od ulaza.
Pokretima sam joj rekao da dođe za mnom. Izašao sam iz restorana i vidio wc za goste pa mu se približio kad je iz restorana izašla ona. Nasmiješio sam se i pokretima ju ponovno pozvao za mnom pa ušao u wc. Brzo je ušla i ona a moj osmijeh je ponovno narastao.
Zavodnički sam joj prišao i odmah ruku zavukao za vrat pod njezinu kosu a usne i tijelo prislonio uz nju. Moja druga ruka pritiskala je njezin lijevi bok.
Uspjela je prošaptati da će nas netko vidjeti. Tako sam usne spustio na njezin vrat i kratko ga ljubio i grickao. Hh nije mi mogla pobjeći. Sjetio sam se njezinih riječi pa se odmaknuo od nje i čvrsto ju uhvatio za ruku te povukao za sobom u kabinu. Zaključali smo vrata pa sam se okrenuo prema njoj i počeo ju ljubiti. Od usana preko vrata i po cijelom tijelu. Nije ni primjetila kako sam joj otkopčao haljinu sa stražnje strane. Samo je polako skliznula sa nje otkrivajući njezine grudi na kojima nije bilo grudnjaka. Nasmiješio sam se i uhvatio jednu sisu rukom pa se igrao sa njome dok je moj jezik klizio po njenom vratu pa prema usnama. Sa usana sam se spustio prema grudima pa ih lizao i ljubio dok sam mogao tako stajati. Niža je od mene zato nemogu dugo tako stajati ali to je dobro za neku drugu radnju hehe. Podignuo sam glavu sa grudi i pogledao ju pa se okrenula. Leđa su joj bila okrenuta prema meni a to mi je bio dovoljan znak da haljinu povučem do kraja. Na njoj su ostale samo tamno sive tangice i samostojeće tamnije najlonke koje do sad nisam ni primjetio. Pomakao sam njenu kosu u lijevo i ljubio ju po vratu sa stražnje strane pa po ramenu i tako gricnuo koj dio njenih lađa i struka do guze. Kleknuo sam i sa obje ruke skinuo tange a ona se malo nagnula da lakše dođem do nje. Lizao sam je koliko sam mogao, a rukama sam pridržavao njezinu veliku guzu. Lagano je uzdisala a mene su nakon nekog vremena počele boljeti noge pa sam ustao i trljao ju dok sam otkopčao hlače. Izvadio sam ga naravno napaljen od kako sam ju gledao u restoranu i trljao ga po njezinoj guzi. Prislonio sam se uz nju i pitao ju dali je plodna na što je odmahnula glavom da nije. Nasmiješio sam se i udario ju po guzi pa ga nastavio trljati dok nije ušao u nju. Jauknula je a ja sam nastavio lagano pa sve jače jer volim hardcore. Nije mogla kontrolirati stenjanje pa sam jednu ruku stavio preko njenih usta a drugom držao njezine ruke skupljene iza lađa. Umoran od te poze sam skupio njzinu kosu i prislonio tijelo uz njezino i nju uz zid kabine pa nastavio ne mijenjajući pozu ni vadeči ga iz nje. Dugo smo izdržali tako dok nisam svršio u nju. Pustio sam ju i izvadio ga. Kratko nismo ništa radili ni rekli. Pogledao sam ju i pričekao da ona pogleda mene pa se približio i ponovno ju počeo ljubiti.
Prislonio sam ju uz sebe u neki polu zagrljaj kad mi ga je počela dirati. Pitao sam ju dali je svršila na što nije dala odgovor a meni je još bio dignut. Ozbiljno sam shvatio njezinu šutnju i sjeo na dasku od wc-a pa ju povukao na sebe. Ne znam koliko je mlađa od mene ali u ovoj pozi nije iskusna, vjerojatno zbog godina. Pomogao sam da sjedne na njega i iskreno, jako sam uživao u tom jauku i pogledu kad je sjela na njega onako do kraja. Nije mogla puno ni skakati ni micati se na njemu a nije bila ni neka poza da se može malo podići da ju tamo prašim pa sam od toga odustao i podigao ju još dok je na meni sjedila i prislonio uz zid pa krenuo odmah jako.Njeno stanjanje sam prekrivao jezikom koj nije izlazio iz njezinih usta. Kad sam jako prašio i jezik je u njima jako prašio haha. Osjetio sam kako ima orgazam ali nisam htio prestati i brzo nakon nje sam svršio ponovno u nju.
🌌Read for more❤️🔥
YOU ARE READING
🔜Krstarenje romansi🔜 ||PAUZIRANO||
RomanceBrod za krstarenje, prepun putnika, zaposlenika i osoblja već je godinama začarani krug tajnih ljubavnih avantura. Ona i njezin prijatelj željni posla i istraživanja svijeta dolaze raditi na brod pa upadaju u taj začarani krug strasti u vrućim ljetn...