‼️Upozorenje: poglavlje nije namjenjeno mlađima od 18 godina🔞, zbog pružanja seksualnog sadržaja
___________________________________________Put mi je prepriječio prvi časnik. Pomislila sam da je gotovo, vidio nas je i krv mi se u žilama zaledila.
"Tebe sam već negdje vidio. Radiš u kafiću." Drugu rečenicu je prošaptao.
Kimnula sam, što sam drugo mogla? Rekao je da krenem laganim koracima ispred njega. Točno je tim riječima to rekao i krenula sam a ostali su me gledali. Nisam im ništa mogla reći, ramenima sam rekla da neznam i otišla kako je rekao.
Kratko sam hodala ispred njega a on je govorio gdje da skrenem. Ni o čemu drugom nismo razgovarali.
Došli smo na terasu kao onu našu gdje pušimo samo je finija, ima čak i dvije sofe. Stoliće i uređena je, naša je gola terasa sa ogradom da ne roknemo na kat ispod haha.
"Dakle ti misliš da se možete uvući među goste neprimjetno i samo se tako izvući."
Ja- "Nismo ništa loše mislili. Stvarno, samo smo slušali govor."
"Zabranjeno vam je biti u hotelu i miješati se sa putnicima." Pognula sam glavu.
Ja- "Ako netko mora biti otpušten ili kažnjen neka sam to ja. Mene ste uhvatili."
"Nitko neće biti otpušten ni kažnjen. U redu je, ja nisam kapetan. A nisam ni strog." Nasmijao se i sjeo.
Ja- "U redu, ispričavam se još jednom. Mogu li ja sad ići?"
"Di ćeš već? Sjedni. Svi su ionako na večeri poslje govora."
Ja- "Dobro." Rekla sam i sjela.
"Kako se zoveš?"
Ja- "Nikol."
"Ja sam Andrej."
Ja- "Čula sam. Bili ste kod nas."
"Zato sam te i prepoznao među putnicima. Pređimo na ti."
Ja- "Okej. Sa svima si na ti ili?"
Andrej- "Ne. I nisam puno stariji od tebe."
Ja- "Da, koliko imaš 26?"
Andrej- "Haha, 24."
Ja- "Okej. Mislila sam da si stariji."
Andrej- "Tri godine od tebe zar ne."
Ja- "Da."
Andrej- "Vidiš kako ja sve znam." Ponosno se nasmiješio.
Ja- "Trebala bi ići, prijatelji mi se brinu." Kimnuo je.
Na izlazu sam rekla lagano bok na što nije ništa rekao. Gledao je u more i nije se ni pomakao. Pogled na njegovom licu mi je rekao da smijem otići.
Na ulazu u hodnik koj vodi prema ženskim kabinama sam srela Renata.
Renato- "Što je bilo? Jesi li otpuštena?"
Ja- "Ne. Samo smo pričali kratko kod njih na terasi."
Renato- "Znači nisi najebala? I mi."
Ja- "Ne, bio je dobar prema meni."
Večer smo proveli u našem baru i na terasi. Prekosutra stajemo u luku u Italiji. Malo sam više popila ali sam to osjetila i ostala u sjediti u baru da dođem sebi a dečki su otišli na terasu. Rekla sam da nitko ne mora ostati sa mnom jer mi nije ništa, samo se moram malo sabrati. Tražila sam sok i dok sam ga cijelog popila mi je bilo malo bolje.
"Jesi li bolje?" Pitao me barmen.
Ja- "Da."
"Nisi radila tu prošle sezone?"
Ja- "Ne."
"Tvoji prijatelji su se razišli ili?"
Ja- "Ne vratit će se, otišli su zapalit dok mi bude bolje."
"Sad ti je bolje. Mogu li reći da imaš lijepu kosu, ruke, grudi, lice." Rukom je prošao pramen moje kose. Pogledali smo se.
Ja- "Hvala."
"Mogli bi nešto popiti. Kad skinem ovu odjeću ne radim više."
Ja- "Nebih, skoro sam pretjerala." Nasmijao se.
"Onda možemo prošetati."
Ja- "Okej."
"Želiš?" Kimnula sam. Otišao je iza šanka i brzo se vratio sa svojom košuljom za posao u ruci pa smo otišli.
Hodali smo nekoliko minuta, pričali o nekim glupostima, kako sutra oboje moramo na posao ali on je popodne a ja ujutro. Pitao me može li nešto učiniti. Znala sam kamo vodi sve ovo i rekla da može pa me pritisnuo uz zid i poljubio. Nastavili smo se ljubiti, a njegova ruka je klizila po mojoj koži pa preskočila dio bedra i nastavila po butini dok to nije prekinuo kao i ljubljenje. Rekao je da je tu blizu njegova kabina a njegov cimer radi i otišli smo tamo, sljedila sam ga i gledala da nas netko ne vidi.
Brzo i neprimjetno smo ušli u kabinu. Ušla sam poslje njega a on se odmah bacio na zaključavanje vrata. Onda me primio rukama oko lica i povukao ka sebi pa smo nastavili gdje smo ranije stali. Ljubio me i dirao gdje god je stigao a ja sam se toliko borila sa njegovim jezikom u svojim ustima da sam zaboravila da i ja imam ruke. Napalio me. Korak po korak nas je gurao unazad prema krevetu radi kojeg smo prekinuli to što smo radili. Legli smo i kratko nastavili. Odvojio se od mene i otkopčao košulju pa je skinuo i bacio prolazeći rukom kroz kosu. Milim glasom je rekao da se moramo riješiti i ostalih smetnji. Nasmiješila sam se pa mi je pomogao skinuti majcu i bacio se na mene i moje grudi. Kratko je uživao u njima pa sjeo pored mene i pitao me hoću li mu pomoći pogled uputivši na svoje hlače. Kimnula sam i sjela sa kreveta na pod te otkopčala remen i same hlače a on mi je pomogao da ih svučem sa njega.
Crne bokserice su dobro isticale njegovog tvrdog druga. Zločesto sam ga pogledala u oči pa gricnula donju usnu dok sam svlačila te bokserice.
Lijepo i bolno, pomislila sam.Pušila sam a on je uživao. Ponekad sam ga pogledala, oči su mu bile zatvorene, glava usmjerena prema gornjem krevetu. Ponekad bi pustio koj ton užitka i tako skoro pola sata.
"Da ne znam zašto smo tu rekao bi ti da nastaviš do kraja." Pogledala sam ga.
Ja- "A zašto smo tu?" Rekla sam sa smiješkom jer znala sam. Samo sam htjela čuti od njega.
"Pokazati ću ti. Ustani." Rekao je pa sjeo a ja sam ustala.
Otkopčao je moje kratke hlače i lako ih svukao pa se ugodno iznenadio kad je vidio crne tange.
Stavio je ruke na moje bokove i okrenuo me pa povukao na sebe tako da sam mu završila u krilu leđima okrenuta prema njemu. Lijevom rukom me obgrlio ispod sisa zbog čega ih je malo podigao a desnom je klizio po mojoj koži gdje god je stigao.
💫Vote ako vam se sviđa🔥
BINABASA MO ANG
🔜Krstarenje romansi🔜 ||PAUZIRANO||
RomanceBrod za krstarenje, prepun putnika, zaposlenika i osoblja već je godinama začarani krug tajnih ljubavnih avantura. Ona i njezin prijatelj željni posla i istraživanja svijeta dolaze raditi na brod pa upadaju u taj začarani krug strasti u vrućim ljetn...