თავი 2

765 37 2
                                    

 
   ჯონგუკი დაკითხვის ოთახში იჯდა და ელოდა ადვოკატს,რომელზეც საერთოდ არანაირი ინფორმაცია არ ქონდა.

იგი ერთ-ერთ მაფიოზურ შეხვედრაზე დააკავეს,როდესაც დიდი ოდენობის ფულს ცვლიდა ნარკოტიკებში. ჩაწყობილს ჰგავდა ეს ყველაფერი და  ჯონგუკს ერთი სული ჰქონდა გაეგო თუ ვინ იყო ადამიანი,რომელმაც მახე დაუგო.
მალე ოთახში ადვოკატი შემოვიდა.

ჯონგუკს მოლოდინი ჰქონდა, რომ ვიღაც გამხდარი, სათვალიანი,წიგნის ჭია თუ შემოჯლაყუნდებოდა,თუმცა ამას არ ელოდა.ოთახში საკმაოდ კარგად ჩაცმული,ლამაზი სახის გოგონა შემოვიდა,რომელსაც ტანზე მომდგარი კაბა ეცვა და თმა ზემოთ აეწია.

ჯონგუკმა მის დანახვაზე დაუსტვინა.
-უჰუუ,ამას შეხედეთ.შენ უნდა დამიცვა პატარავ?- წარბები აათამაშა ჯონგუკმა და ტუჩის კუთხე ჩატეხა.-ბორკილები აქვე დამადე თუ გინდა.
-მე თქვენი პატარა არ ვარ.ერთმა კაცმა დამიქირავა, რომ გადაგარჩინოთ.მისი ვინაობის გამხელა ჯერ არ შემიძლია.ასე რომ, მინდა ითანამშრომლოთ ჩემთან.მოდი დავიწყოთ.-თქვა გოგონამ და საქაღალდე  გახსნა.
-მე მინეტით მინდა დავიწყოთ პატარავ.-უპასუხმა ჯონგუკმა და მაგიდაზე გადაიწია,რათა უკეთ დაენახა გოგონას ამოღებული დეკოლტე.


შედეგად რაც მოხდა ალბათ ჯონგუკი მთელი ცხოვრება დაიმახსოვრებდა.გოგონა წამოიწია,ჯონგუკს კი ეგონა უნდა მაკოცოსო და ტუჩები წინ გამოწია,თუმცა ადვოკატმა სახეში ისეთი გაარტყა რომ ჯონგუკმა ტკივილისგან ყბის ზელა დაიწყო.

ადვოკატი ფეხზე  წამოდგა.თავდაჯერებულად ჩადო საქაღალდეები ჩანთაში და კარებზე სამჯერ დააბრახუნა.ჯონგუკი განცვიფრებული იყო გოგოს გამბედაობით.მას ცხოვრებაში პირველად გაარტყეს და ისიც ქალმა.რა დამცირებაა.ჯონგუკი ამას ასე არ დატოვებდა.აუცილებლად მოთხოვდა ამ გოგოს პასუხს,მაგრამ ჯერ გეგმას შეადგენდა.

-სხვა ადვოკატი მოითხოვეთ.-უთხრა კარებში მდგარმა გოგომ.-მანვე გაგიკეთოთ მინეტი.არარაობავ.- უთხრა და დაკითხვის ოთახიდან გავიდა.

მაფიოზების გოგო🔞(დასრულებული)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora