-ძმაო ჯონგუკ გილოცავ ციხიდან გამოსვლას.გაიგე იმ ნაბიჭვრის სახელი ვინც ჩაგიშვა?-შესვლისთანავე მიახალა თეჰიონმა,მაგრამ ნანახმა გააკვირვა.ჯონგუკს პირსახოცშემოხვეული გოგო მხარზე მოეგდო და მოყავდა.
მაფიის შვიდივე წევრი ერთად ცხოვრობდა და ჯონგუკის ასეთ ქმედებებს ყველა მიჩვეული იყო. მისაღებში ექვსივე წევრი მაგიდასთან იჯდა და ბანქოს თამაშობდა.
-კაი წყვილია.-ჩაიფრუტუნა ჰოსოკმა.
-მგონი გიგებ-უპასუხა ჯინმა და გაეცინა.-ახლავე დამსვი იდიოტო-ყვიროდა გოგო და ხელების ქნევას მოყვა, როცა დანარჩენი წევრები დაინახა.
-ახლა არა თაე.-უპასუხა გაბრაზებულმა ჯონგუკმა და კიბეებზე აირბინა.-მერე ვილაპარაკოთ ძმებო.ჯონგუკმა ოთახის კარი გააღო და იუნა საწოლზე მოისროლა.კარები გადაკეტა და ქამრის გახსნა მაშინვე დაიწყო.
-შენ რაა...-დაიყვირა იუნამ.გოგოს ეგონა რომ ჯონგუკი მასზე იძალადებდა,თუმცა სრულიად საპირისპირო მოხდა.ბიჭი მის წინ გაშიშვლდა.იუნამ ნანახისგან პირი დააღო.მარჯვენა ხელი მთლიადან ტატუირებული ჰქონდა ბიჭს.
უშველებელ მხრებს,ნავარჯიშებ პრესს და უზადო ტანს უყურებდა იუნა და ფიქრობდა,ალბათ რამდენ გოგოს ენახა ეს სასწაული.თუმცა მაინც უხერხულად იგრძნო თავი,როცა ჯონგუკმა შარვალი და ბოქსერი გაიძრო.გოგოს იმხელა შოკი ჰქონდა გვერძეც კი არ გაუხედავს.თვალი ვერ მოაშორა ჯონგუკის სხეულს.განსაკუთრებით მის მამაკაცურ ღირსებას.მისი ყველა ნაკვთი თუ კუნთი უზადო,ულამაზესი იყო.ეს იყო ხელოვნების მაღალი დონე, რომლითაც უნდა დამტკბარიყავი.
ფიქრებიდან იუნა მაშინ გამოვიდა,როდესაც ჯონგუკმა პირსახოცი მხარზე გადაიგდო და ვანაში შევიდა.თუმცა უკანვე მოტრიალდა.
-შემომიერთდები?ბარემ შენც პირსახოცით ხარ.-ნაგლურად გაუცინა გოგოს და აბაზანის კარი მოკეტა.იუნა მაშინვე ეცა კარებს თუმცა ვერ გახსნა.იქვე მიჯდა,მაგრამ პირსახოცი აწუხებდა.შიშველი იყო და უნდოდა რამე ჩაეცვა,ამიტომ ჯონგუკის უზარმაზარ კარადაში შეძვრა,ძალიან დიდი ზედა და სპორტული შარვალი აიღო და ჩაიცვა.აივანზე გავიდა და დაელოდა როდის გამოვიდოდა ვაჟბატონი ვანიდან.
ცოტა ხანში ვანიდან სველი ჯონგუკი გამოდის პირსახოცშემოხვეული და სახეზე ღიმილი ეფინება.
"ჩემი ტანსაცმელი მისთვის კომფორტია"- გაიფიქრა და კარადა მანაც გამოაღო.პერანგი და შარვალი აიღო და ჩაცმას შეუდგა.
-სერიოზულად?-იკითხა ოთახში შემოსულმა იუნამ.-აქ უნდა გამომამწყვდიო და ყოველღამე გაშიშვლდე?
-არადა თვალები ვერ მოაშორე ჩემს ბიჭს.ცოტაც და გააღიზიანებდი.
-აქ რა უნდა ვაკეთო?რისთვის წამომიყვანე?შენი გასართობი თოჯინა რომ ვიყო?
-არა მარტო ჩემი-გაიცინა ჯონგუკმა-დანარჩენმა წევრებმა რომ შენი თავი მთხოვონ მათაც გავუზიარებ.ჩადი დანარჩენ ბიჭებს გაესაუბრე თუ გინდა.არა მგონია რაიმეზე უარი გითხრან.
-რა ნაძირალა ხარ.-უპასუხა იუნამ,მაგრამ მაშინვე ინანა.ჯონგუკი მისკენ წავიდა და სიტყვები ნელა დაუმარცვლა.
- ც ე ც ხ ლ ს ნ უ ე თ ა მ ა შ ე ბ ი-უთხრა გოგოს და ხელი მაჯაში მოკიდა.-ვიხუმრე.ამ ხელს ვინც შეეხება ყველა ძვალს გადავუმტვრევ.საღამოს გადაქანცული დაბრუნდა ჯონგუკი სახლში.ხელში ყუთი ეჭირა ისე შევიდა იუნასთან და საწოლზე დაუდო.
-ამას ჩაიცმევ.ნუ ბანალურად როგორცაა ხოლმე.თუმცა არც ბარში და არც გასართობად არ მიმყავხარ.დროა პასუხი აგო შენს ქცევებზე.შენი დამქირავებელი და ჩემი მტერი მოკლულია.ახლა შენთან უნდა გავსწორდე.ესენი ჩაიცვი-უთხრა იუნას და ოთახში მარტო დატოვა.
..................
შემდეგი თავი🔞🍑🍆👅🫦 საკმაოდდ ჰოთიაა ასერომ ცივი წყლები მოიმარაგეთ🫦
YOU ARE READING
მაფიოზების გოგო🔞(დასრულებული)
Mystery / Thriller23 წლის იუნა საკმაოდ ჭკვიანი ადვოკატია.მას შეჯახება უწევს ისეთ დიდ ძალასთან რასაც მაფია და მაფიის 7 წევრის საერთო ძალაუფლება ქვია.ყველაფერი მაშინ იწყება,როდესაც ყველაზე ხელაღებული მაფიის შვილი ჯონგუკი მას გაიტაცებს🔞🔞🔞დანარჩენს ფიკში ნახავთ🦋🔞