Yıllar Sonra Konuşma (8)

151 14 27
                                    

İyi okumalar diliyorum hepinize ❤️

Yazardan Anlatım:

San, sahneye, Wooyoung'un karşısına gittiğinde birbirlerine bir süre baktılar.

"S-San?"

"Wooyoung... Bazen içimden, küçük bir anı alıp karşılığında bütün hayatımı veresim geliyor. Şimdi de, hiçbir şey değişmeyecek olsa da, küçük bir an yaratacağım..."

San sessizce piyanonun yanına ilerlerken herkes merakla onu izliyordu. Özellikle Wooyoung.

San piyanistin kulağına kısaca bir şey fısıldadıktan sonra piyanist piyanonun başından kalktı ve gitti. Piyanonun başına oturan San, bir parça çalmaya başladı.

Sleepless Nights...

San'ın, Wooyoung'a yaptığı besteydi bu. Wooyoung ile okulda ilk kez konuşup, birlikte söyledikleri günden...

Wooyoung, San'ın bu parçayı çalması ile şok olmuştu. San'ın bu davranışının ne anlama geldiğini bilmiyordu ancak ona eşlik edecekti. San'ın da dediği gibi, 'şimdi hiçbir şey değişmeyecek olsa da, küçük bir an yatacağım.'

San piyanodan baş melodiyi bitirdi ve artık fa anahtarından çalmaya başladı.

San şu an daha da gergindi. Wooyoung ona eşlik edecek miydi?

San gergince bunları düşünürken Wooyoung'un, onu cennette gibi hissettiren sesini duymasıyla, kalbinin eridiğini hissetti, yine...

Gel, gel bekletme, özlüyorum
Hasretinden artık, ölüyorum
Resmine bakıyor, ağlıyorum
Ağlıyorum...

Bütün çiçekler açmak için,
Kuşlar böcekler ötmek için,
Kelebekler uçmak için,
Seni bekler...

Gel, gel bekletme, özlüyorum
Hasretinden artık, ölüyorum
Resmine bakıyor, ağlıyorum
Ağlıyorum...
La la la la...
Bütün çiçekler açmak için,
Kuşlar böcekler ötmek için,
Kelebekler uçmak için,
Seni bekler...

İzleyiciler alkışlarken Wooyoung ve San birbirine bakıyordu. Dolu gözlerle, acılı kalplerde, yarım kalmış saadetlerindeki istekle...

Bakışlar, çok şey anlatıyordu...

San gülümseyerek piyanonun başından kalktı ve halen gülümseyerek Wooyoung'a bakmaya devam etti. Wooyoung hiçbir şey demeden sahneden koşarak gitti. Aynı o son günlerinde, San ona tokat attığında ağlayarak gittiği gibi...

Yaklaşık 15 dakika sonra San, Wooyoung'un sahne arkasındaki odasına gitti, gergince, korkarak.

Kapıyı tıklattı ve içerden Wooyoung'un 'gelin' komutunu duyduktan sonra içeri girdi.

İkisi de göz göze geldikeri an bir süre duraksadılar.

Ardından San:

"R-rahatsız etmiyorum ya, ziyaret için saat biraz geç ama yine de eski bir dostu kabul edersin diye düşündüm de..."

"T-tabii, tabii çok iyi düşünmüşsün. Gel içeri."

"Sana burada rastlamak benim için çok sürpriz oldu. Seni tekrar gördüğüme çok sevindim. Herhalde bu karşılaşma seni de sevindirmiştir..."

Sleepless Nights | WooSanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin