Sizin de gördüğünüz üzere bu son bölümümüz :) bölüm bittikten sonra en aşağı yazacağım yazıları da okursanız sevinirim. Yani sevinirim değil, kendi iyiliğiniz için de, lütfen okuyun. Her cümleyi sizler için özenle yazdım ❤️
Son kez, iyi okumalar 🥺❤️
Yazardan Anlatım:
3 yıl sonra...
Wooyoung ve San, kavuşmalarından sonra hemen harika bir düğün eşliğinde evlenmişlerdi. San'ın anılarla dolu olan evine yerleştikten sonra Chen okula (kreşe) başlamıştı. Tabii şu anda 5,5 yaşındaydı.
San babasıyla barışmış, babasıyla Wooyoung sorunlarını da halletmişlerdi.
Evet, 4 gün sonra evlilik yıldönümleriydi.
San, her yıl yaptığı gibi Wooyoung'a harika bir sürpriz yapmak istiyordu. Wooyoung'ta San'ın ona sürpriz yapacağınız bildiği için bu koni hakkında hiç konuşmuyordu tabii.
San, yapacağı sürprizi uzun düşünmeler sonucu sonunda ayarlayabilmişti.
Yıllar önce Wooyoung'a aşkını itiraf ettiği o özel bahçeye götürecekti onu. Eh, yıllardır gitmedikleri için bomboş bir araziydi haliyle. San eskiden de yaptığı gibi orayı harika bir yer haline getirecekti.
San 4 gününü o yeri muhteşem hale getirmek için çabaladı. Tabii arkadaşları Seonghwa, Hongjoong, Yunho ve Mingi'den yardım da alıyordu.
Onlar da çiftlerdi, Seonghwa ve Hongjoong, Yunho ile de Mingi sevgililerdi. Hepsi güzel bir heyecan ile San'a yardım ettikten sonra 2 günlük çalışma sonucu iş bitmişti.
Yarın yıldönümleriydi.
San hem gergin hem de heyecanlı iken SeongJoong ve YunGi çifti onu sakinleştirmeye çalışıyordu.
Arkadaşlar evlerine dağıldığında Wooyoung San'ın gerginliğini anlamıştı. Ama kötü anlamda bir gerginlik değildi, heyecanlı, sabırsız bir gerginlikti. Wooyoung onun sürpriz yapacağını tahmin ettiği için hiç ses etmedi. O da günlerdir San için güzel hediyeler arıyordu haliyle.
"Sannie? Yorgun musun biraz sen?"
"Birazcık yoruldum evet, bugün fazla koşuşturmayla geçti de. Ama senin sesini duyunca, geçiverdi yorgunluğum görüyor musun?"
"Çok aşıksın diye yorumladım."
"Haklı yorumlama. Sende öyle değil misin?"
San yavru köpek bakışları atmaya çalışırken Wooyoung onun bu haline gülmemek için kendini sıkıyordu. Yüzünü öyle yapınca hem tatlı bir yandan da hem komik oluyordu.
"Ben daha çok aşığım."
"Bu konuya girmeyeceğim şimdilik. İnat yaptığın için. Ama bil yani ben daha çok aşığım."
"Aynen aynen."
"Wooyoungie'm..."
Wooyoung daha fazla dayanamayıp koltukta oturan San'ın üzerine resmen atladı. San Wooyoung'u gıdıklıyor, Wooyoung'ta sesli kahkahalar atıyordu. Ardından onların gülme seslerine karşın Chen geldi. Ailesinin böyle gülüşmesi ona komik gelmişti. Ardından onlarla birlikte Chen'de gülmeye başladı.
"Chen, hadi gel sende"
Chen'de yanlarına eklenince o aile tabloları kurulmuştu yine. Kendilerini çok şanslı hissediyorlardı.
Birbirlerine ait oldukları için, aile oldukları için, aşkları için, çocukları için.. her şeyleri ile şanslılardı.
Bir süre oturup sohbet ettikten sonra hepsi yattılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sleepless Nights | WooSan
Fanfic(Tamamlandı) Genç yaşta ailesini kaybeden Wooyoung, dayısı ile birlikte yaşar. Konservatuar öğrencisi olan Wooyoung, okul masraflarını karşılamak için geceleri bir fabrikada çalışmaya başlar. Ancak genç adam okuldaki arkadaşlarından bu durumu saklar...