5. Bölüm

16 4 0
                                    

Gidişiyle kitap yazdıran insanlar tanıyorum. Gidisiyle hayat bitiren hayat baslatan insanlar tanıyorum.

Yasemin mi Hande mi öpmeye yeltenmiş Bugrayı diye düşünürken Hande'nin Yasemin we Buğra'nın yanından kapıyı çarparak gidişiyle anladım Yasemi 'in öpmeye çalıştığını. Kızlardaki rahatlık beni şaşırtıyor az sonra hoca gelirmelir diyede mi çekinmiyor bizim yanımızda öpüşecende hoca o da aq yani utan azcık. Ama bence bu rahatlıktan gelmiyor bu beyinsizlikten geliyor düşünemiyor orosbu az sonra hocanın gelebilme ihtimalini çünkü beyin yok abi. Buğrada öptürmemiş ama hala yanında duruyor kızın yani.

Biraz daha konuştular öğretmen masasının yanında ama hocanın gelişiyle yerlerine gectiler. Buğra sırasına geçti oturdu herhangi bisey sormadı kimse Buğraya hoca geldi diye mi yoksa ne diyeceklerini bilmediklerinden mi bilmiyorum kimse bişey söylemedi birbirine. Gözde zaten üzgün ögle arası yüzünden ben zaten hiçbi zaman karışmıyorum böyle seylere benim işim soyutlanmak insanların islerine özellikle pis işlerine burnumu sokmak degil. Orhunsa her halde Yasemin'nin ne bok oldugunu biliyor Buğrayı öpmeye kalkmasını pek kanıksamadı. Akıllı çocuk dedim ya zekidir kendisi.

Ders yine sıktı ama sonunda zil çalınca rahatladım. Tenefüste kimsenin bi yere gidesi yok zallımca herkes yerinde oturuyor. Gözde defterinden kafasını kaldırıp bana baktı

- bugün kitapçıları gezelim mi benim okuyacak kitabım yok kitap alırız

- boşwer kitapçıyı ben Fatihi kütüphaneye götürücem bugün beraber kütüphaneye gidelim.

- şehir kütüphanesine dimi?

- ewet Gözde başka kütüphane mi war ?

- ewet huzur ewi kütüphanesi war

- one be mal saçmalama

- beraber gittigimiz huzur ewimde de wardı kütüphane hemde kocamandı cidden sen görmedin mi yoksa ? Gözlerimi bi noktaya sabitlemiş hipnotize olmus gibi konuşuyordu.

- off Gözde huzur ewine yaşlılar icin gitmistik kitaplar icin degil dikkat etmemistim hem kütüphanesine filan sen nası gördün ki

- ya yaslı teyze bana oğlunu anlatırken sıkılmıştım etrafa bakıyordum o zama gördüm bende

- iyi boşwer huzur ewini sen bize gel beraber gideriz kütüphaneye

- olmaz ben ewe gideyim önce üzerimi değiştireyim sonra bulusur gideriz kütüphaneye okul kıyafetiyle gitmek istemeyiz degil mi oraya  üniversteli degil de liseli oldugumuzu milletin gözüne sokmaya gerek yok

- he he Gözde ya of

- tama anlastık

- he he Gözde diye yeniledim. Sırf sinir olsun diye. Başardım da aslına bakarsan sinir oldu hıhı gibi bi suratla arkasına döndü.' seni zorla öpücekti Bugra' dedi al işte özüne döndü bizimki 'hı kim" buda salaga mı yatıyor yoksa gerçekten salak mı anlamadım. Ben öpmediğime göre 'yasemin kim olabilir' ' ha şey o mu ayagı masanın ayağına çarptı üzerime düşüyordu bende refleks olarak omuzlarımdan tutum ne öpüşmesi ya' 'ya ya tabi yedik bizde' Gözde yemez walla yemez cidden yemez kilo alıyor sonra Anıl begenmeyecek ay sisko oldum diye kafamı ütülüyor mal. 'Gerçekten öyle oldu art niyet yoktu' 'kazaya kurban gidiyordun yani  ' bu çocuvu sewiyorum ya bide tek kaşını kaldırarak sormadı m8 koptuk hepimiz bi Buğra gülmedi. 'İçiniz fesat olum sizin içiniz' gülerken bide cewap werdim 'git Yasemin'e söyle sen onu ahh karnım'  'aynen aynen ' dedi Orhun parmagını sallayıp bana onay werirken diger yandan hepimiz gülmeye dewam ediyorduk.

Senden sonraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin