En tiedä miksi, mutta aina odottelen omia kavereitani luokasta ulos, kun tunti loppuu, vaikka ainoa asia mitä välitunnilla teen on, että joko 1. seuraan teidän touhujanne kauempaa. 2. tulen pöytäänne seuraamaan peliänne tai 3. harvassa tapauksessa pääsen juttelemaan sinulle. Tällä kertaa päätin valita keskimmäisen. Kävelimme kavereideni kanssa aulaan päin, jossa te jo jaoitte kortteja. Hetken osallistuin noiden törppöjen keskusteluun, kunnes päätän uskaltautua tulla pöytäänne. Perhoset alkavat tanssia vatsassani. Kävelen teitä kohti ja saan vieressäsi istuvalta kaveriltasi sekunnin murto-osan katsekontaktin. Pysähdyn taaksesi ja pyydän "voinko istuu tähän?" vilkaiset minua ja perhoset vatsassani alkaa bilettää entistä lujempaa. Istut kauemmaksi penkin reunasta, niin että mahdun istua siihen myös.
Jatkatte peliänne kuin minua ei olisikaan. Minulle se on jo tuttua, vaikka tietysti haluaisin huomiota, mutta annan teidän kuitenkin pelata rauhassa.
Olin juuri kääntänyt katseeni koulun seinällä olevaan kelloon todetakseni, että välituntia olisi vielä puolet jäljellä, kun yhtäkkiä tunnen tönäisyn kyljessäni. Käännän nopeasti katseeni ja kohtaan sinun silmäsi. "sori" on ainoa mitä sanot. "ei mitää" vastaan samalla kun tunnen punan kohoavan poskilleni. Käännän nopeasti pettyneen katseeni pois.
Haluaisin niin tietää, tykkäätkö minusta edes kaverina, sillä jos sinua ei edes oikeasti kiinnosta jutella kanssani, olen yrittänyt kaikkeni aivan turhaan.
Katselen teitä kaikkia vuorotellen, kun pistätte kortteja pöytään. "femma" "seiska" sitten on sinun vuorosi: "Queen"
Taas.
Voisimpa olla sinun Queen.
Jään katselemaan kauniita kasvojasi ja pehmeitä hiuksiasi. Kuitenkaan en halua, että joku huomaa tuijotukseni ja joudun katselemaan muualle.
En edes tiedä seurusteletko, mutta minusta se olisi hyvin epätodennäköistä. Vielä jonakin päivänä meistä tulee jotain edes hyviä kavereita. Niin minä haluan uskoa. Myös aion tehdäkin sen eteen asioita.
********
Sanoja: 266
YOU ARE READING
Sateenkaaripaletti/One Shots
Teen FictionKirja sisältää toisiinsa liittymättömiä lyhyitä tarinoita lukujen alkuun tuskin laitan varoituksia, joten luet omalla vastuulla<3 TW: girlxgirl boyxboy kaikki mahdollinen: kiroilu, söpöstely, alkoholi, itsetuhoisuus, viiltely, mielenterveysongelm...