1. Onnellinen

30 2 0
                                    


(A/n: voit pistää jonkun sellassen ihanan rakkasulaulun taustalle soimaan tuomaan lisää tunnelmaa)

Istun sua vastapäätä sun pelituolilla, kun sä istut sängylläs kitara kädessäs. Olin pyytäny sua soittamaan jotakin, sillä tiesin että olet hyvä soittamaan ja halusin kuulla sen.

Okei. Kertauksena: olen mun ystävän luona. Meillä on kylläkin jotakin säätöä ollut ja vähän enemmän. Sitäkin jo reilusti yli kolme kuukautta. Ja pyysin häntä soittamaan hänen kitarallaan jotain mulle.

Alat hiukan epävarmana soittamaan jotakin kappaletta, mutta pian saat varmuutta otteeseesi. Kappale on kaunis vaikken sitä tunnistakaan. Olen silti aivan varma, että olen kuullut sen jossakin joskus. Kappale tosiaan on kaunis ja alan herkistyä. Pian saankin huomata silmäkulmassani kyyneleen. Vilkaiset minuun ja huomaat muutamat uudet kyyneleeni. Hymyilet minulle rauhoittavasti ja jatkat soittoa. Toivon ettei tämä hetki loppuisi koskaan.

Soitit kappaleen loppuun varmoin ottein minun päästellessä vapaaksi muutamia uusia kyyneleitä. Nyt kuitenkin siirrät kitaran sivuun ja itse asetun puoliksi syliisi. Nostat toisen kätesi poskelleni ja käännät katseeni kokonaan sinuun ja annat varovaisen ja hellän pusun huulilleni. Vastaan siihen.

"Mä todella pidän susta" kuiskaat minulle. Vaihdan asentoni paremmaksi ja halaan sinua. "Ja mä pidän susta myös todella paljon" kuiskaan korvaasi. Tämän onnellisempi en voisi olla.

Vaihdamme vielä muutamat hiukan rohkeammat suudelmat ja käymme makuulle sängyllesi. Minulla on päällä vain toppi ja college housut, joten piirtelet sormellasi käsivarsilleni, vaikka tiedät, että minulla on arpia, joihin koskeminen tuottaa minulle epämukavan olon. Tällä kertaa ei kuitenkaan. Painat käden huulillesi ja annat sormillesi pusun, jonka jälkeen painat hellästi sormesi arpien päälle. Se saa hymyn nousemaan huulilleni. Käännän katseeni sinuun ja hymyilet minulle kuin kysyen oliko äskeinen ok. "Kiitos, että oot siinä" hymähdän. Saan vain pienen hymähdyksen vastaukseksi. Nouset hiukan ja asetat otsalleni pienoisen pusun.

Käännät minut niin että olemme lusikassa minä pikkulusikkana. Kierrät toisen kätesi vyötäröni yli tuoden ympärilleni lämpöä, turvaa ja rakkautta.

********

Sanoja 281

Rakastan ite lukee tämmöst söpöstelyy yms. Jooteen.. 

Sateenkaaripaletti/One ShotsWhere stories live. Discover now