de eerste dag, julia kon bijna niet uit bed komen van de spanning. de eerste dag op de internationale school van parijs.
voordat julia met haar ouders naar parijs kwam, woonden ze in amsterdam. amsterdam is een dorp vergeleken met parijs, fantastisch, julia is gek op steden. er is altijd geluid van auto's die langs scheuren, pratende mensen, muziek, de lekkere geuren van eten, die aan komen waaien van de kleine, gezellige, slecht verlichte restaurantjes, als je door de stad wandeld. julia is verzot op steden.
het enige nadeel aan parijs is dat ze naar de internationale school moet, alleen maar omdat haar vader zo nodig even ambassadeur in parijs moest worden.
julia had in amsterdam een vriendengroep die ze heeft moeten achterlaten en ook haar werk als model voor kleine modemerken, dat zal toch niets worden in parijs.
als ze in de auto zit, word ze pas echt zenuwachtig. een nieuwe klas, nieuwe vrienden, een nieuwe school, heel erg spannend allemaal. als ze er zijn pakt ze haar tas en loopt naar binnen nadat ze haar vader nog een knuffel had gegeven. ze opent de deuren van de school en stapt naar binnen. ze moet naar het kamertje van de rector op de 2de verdieping, julia kijkt om zich heen naar een trap, die ze nergens kan vinden. julia kijkt weer om zich heen om iemand te zoeken aan wie ze het zou kunnen vragen.
Hé daar kwamen twee jongens uit een lokaal lopen, de ene had licht bruin krullend haar en de ander had blond haar, julia zag meteen dat de jongens niet de lelijkste van de school zouden zijn. julia liep op ze af en vroeg: "jullie willen mij vast wel vertellen waar het kantoor van de rector zit, en hoe ik daar kom?" de jongens lachte nog steeds, al vanaf dat ze hun lokaal hadden verlaten. de jongens keken elkaar aan en de jongen met de krullen antwoorde. "loop maar mee, wij zijn ook op weg naar de recor. ik ben trouwens harry !" hij knipoogde even. de blonde jongen lachte "hahaha, let niet op harry hij is een charmeur, ik ben niall! heb je iets van eten bij je?" "niall, vreetzak!!" viel harry tegen hem uit. julia glimlachte " oke, ik ben julia en ik ben zon beetje nieuw hier." harry knikte en lacht naar haar. toen liepen ze verder, julia wist niet wat ze moest doen dus ze bleef staan. de jongens lachte nog wat en toen draaide niall zich om en riep, wamt zij waren inmiddels 15 meter verder." KOM JE NOG? of blijf je daar wonen? haha". julia zuchte van opluchting en glimlachte, toen snelde ze achter de jongens aan, de lift in.
de liftdeuren sloten zich langzaam en het lichtje boven de deur lichtte op. julia bekeek harry en niall nog eens, en ze vroeg hen."waarom moesten jullie eigenlijk naar de rector?" ze kon het antwoord al wel bijna raden. " hahahahahahahah!!" niall barstte weer in lachen uit. " we zagen de string van onze lerares boven dr broek uit komen en toen vroeg harry of ze een bijpassende bh aan had, hahaha." harry glimlachte " toen moest niall zo hard lachen dat hij op de grond viel, dus werden we er samen uit
gestuurd!" julia lachte met niall mee, ze zag het voor zich en proeste het uit.
toen gingen de liftdeuren weer open en ze liepen samen naar het kantoortje van de rector. niall klopte op de deur en gooide de deur open. niall en harry stapte naar binnen en de rector zei "goeimorgen meneer horan en meneer styles, wat is er nu weer gebeurd?" harry antwoord de rector " we brachten even een nieuwertje naar de rector." de rector keek verbaasd omdat hij geen nieuwe leerling zag. toen stapte julia achter nialls rug vandaan. " niall, harry ga maar naar de kantine, ik.spreek jullie nog na het zevende" harry.trok even een pruillipje naar mij en niall glimlachtte even toen draaide ze zich om en duwde ze elkaar door de deur naar buiten.
na het gesprek met de rector liep julia met de rector naar haar klas, ze werd naar binnen geleid in een klas, ze keek naar de punten van haar schoenen. de rector nam het woord:" goeiemorgen A4c, we hebben hier de nieuwe leerlinge en een beetje aardig doe." dat was de rector, hij liep de klas uit. julia keek op en door zag de klas. de leraar die voor de klas stond nam weer het woord " mevrouw zou ik mogen vragen hoe u heet?" julia schrok op en kek de leraar aan " ik ben julia".
JE LEEST
waterval ft 1D
Fanfictionjulia gaat naar de internationale school in parijs, daar ontmoet ze 5 jongens waarmee ze bevriend raakt. of draait het uit meer? kan de vriendengroep alle problemen die zich vormen wel aan?