parijs 10

18 1 0
                                    

_pov niall_

"HOE KAN ZE DAT NU DOEN?" huilend en boos kijkt niall liam aan die, zo vaderlijk als hij is, achter hem aan is gekomen. "ik dacht dat ze mij ook leuk vond, dat zei iedereen! maar nu heeft ze dus wel laten blijken dat ze echt niets om me geeft, stomme biatchh!" "ssttt, misschien is het een foutje van haar. het kan ook dat roy haar gewoon verleid heeft." sust liam zonder enig succes. de tranen lopen over mijn wangen en ik loop het toilet binnen en kijk in de spiegel. mijn ogen zijn rood en opgezwollen en ik heb zin om al mn frustratie er uit te gooien, te gillen, te schreeuwen, te schelden. maar ik doe niets van dat alles, ik gooi wat water in mijn gezicht en kijk nog eens in de spiegel. ik bijt op mijn onderlip. waarom? was ik niet belangrijk genoeg? betekende ik dan niets voor haar? er liep bloed over mijn kin, zo hard beet ik in mijn lip. ik veegde het weg en liep de wc uit. toen pas bedacht ik me dat liam de hele tijd stil zwijgend in een hoekje had gestaan, en nu achter me aan liep. "dankje liam, je bent een hele goede vriend." "geen dank, dit is toch het minste wat je voor iemand kan doen in deze onstandigheden." glimlachte liam, ik glimlachte terug als een boer met kiespijn. ik voelde me zo verraden en er welde weer een traan op in mijn oog hoek.

toen hoorde ik haar lieve, zachte stem, hij verscheurde mijn hart. "niall, wat is er aan de hand? wat is er gebeurt? kan ik je ergens bij helpen?"

_pov julia_

ik zag niall de kantine uit rennen en vroeg me af wat er gebeurt kon zijn. "sorry roy, maar ik ga even bij niall kijken wat er aan de hand is." ik liep nar de uitgang van de kantine en ik keek naar de tafel van de jongens. ik kreeg een boze blik van louis, zayn en karlijn. ze zeiden niets, maar toen ik me omdraaide voelde ik de boze ogen in mijn rug prikken. wat zou er aan de hand kunnen zijn?

"niall, wat is er aan de hand? wat is er gebeurt? kan ik je ergens bij helpen?" ik kreeg de woorden bijna niet uit mijn mond toen ik zijn betraande gezicht en zijn opgezwollen ogen zag. ik liep naar hem toe om hem een knuffel geven, maar hij deed een stap achteruit, draaide zich om en rende weg. hulpeloos keek ik liam aan, wat had ik fout gedaan?

"kom vanmiddag na schooltijd maar met ons mee naar ons collegehuisje, dan zullen we je daar uitleggen wat er aan de hand is." ik knikte, maar eigenlijk snapte ik er niets van. toen voelde ik armen om mij heen en een kus in mn nek. "liam, wat is er aan de hand?" vroeg roy. "er is een klein probleempje. kom vanmiddag ook maar mee naar ons collegehuisje dan leggen we het allemaal even uit." antwoorde liam. toen draaide hij zich ook om en liep de kant op waarnaar toe niall ook verdwenen was.

----------

even een kort hoofdstukje, want ik probeer nu bijna elke dag wat te posten.. heb weer allemaap nieuwe ideetjes!

loveyou xxx

waterval ft 1DWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu