_pov zayn_
ik wreef in mijn ogen en zag het mooiste meisje van de wereld naast me liggen in diepe slaap. ik kuste haar voorhoofd, en fluisterde,"slaap maar lekker door schat." en snel liep ik de kamer uit, ik moest echt even wat eten. toen ik de keuken in kwam zag ik meteen al dat er iets mis was. niall zat op de grond tegen de koelkast aan, met zijn hoofd in zijn handen. zijn lichaam schokte. het duurde even voordat ik me realiseerde dat hij huilde. snel liep ik naar hem toe en knielde bij hem neer, "nai wat is er? kan ik iets voor je doen?" ik wreef met een hand over zijn rug.
hij keek me aan met rood betraande ogen en fluisterde zachtjes, "wa..at is er me..met haz..hazza? zeg het zayn." ik keek hem aan, ik kon nu moeilijk zeggen dat harry sterke gevoelens had voor julia. ik wreef nog een laatste keer over zijn rug en liep toen naar harrys kamer. ik klopte niet aan maar stormde gelijk naar binnen. ik was van plan om hem boos te vragen wat hij had gezegd of gedaan. maar toen ik hem daar zo zag zitten op de rand van het bed, gedachteloos voor zich te staren, kon ik alleen maar naast hem gaan zitten, "wat is er gebeurt harry, als je niall wil laten huilen moet het wel wat zijn gebeurt." hij bleef voor zich uitstaren naar de witte muur. toen stamelde hij, "julia, waar is julia?" ik stond op, "ik ga wel even kijken waar ze is."
half rennend ging ik naar julias kamer, toen ik plots bedacht dat ze bij niall had geslapen. ik draaide me om en sprinte naar zijn kamer. voorzichtig deed ik de deur open, maar er was niemand. ik keek nog even in de kast, maar er was echt niemand. ik liep maar naar beneden misschien was ze daar. toen hoorde ik gehuil uit de badkamer, het was julia. ik klopte op de deur,"julia zou de je deur open willen doen." "ben jij het zayn?" vroeg ze met een klein stemmetje. "ja ik ben het." snel klikte ze de deur van het slot. ik deed de deur open en meteen viel julia in mijn armen, "zayn, zayn." snikte ze. ik trooste haar, "het komt goed juul, wat is er aan de hand juul?" ze kon geen woord uit brengen. ik zette haar neer op de badrand en gaf haar wat water, "wat is er gebeurd juul?" "ik moet met niall praten, het was harry." ik snapte het niet, maar toch antwoorde ik haar, "ik ga niall halen, juul. blijf hier maar even zitten."
ik rende naar beneden, "niall meekomen!" hij zat aan de keukentafel en stond snel op, je kon nog steeds zien dat hij had gehuild. "je moet me juul praten, ze is helemaal overstuur." zonder wat te zeggen rende niall achter me aan.
ik opende de badkamerdeur en liet niall binnen en sloot de deur achter hem. ik zuchte 'what the fuck is happening?' fluisterde ik tegen mezelf.
_pov niall_
daar zat ze op de badrand, in tranen. de mascara zat overal over haar wangen. ik pakte een doekje en veegde het liefdevol van haar wangen. ik ging naast haar zitten en sloot haar in mijn armen. terwijl we daar zo zaten vroegen we tegelijk, "waarom huilde je?" ik glinlachte, "zal ik dan maar eerst?" ze knikte. "ik was zo blij dat het weer goed was tussen ons, ik vertelde dat aan harry. hij werd heel boos dat ik steeds over jou tegen hem praatte.. ik snapte er niets van, ik dacht dat alles was opgelost na dat incident met Roy." ze knikte weer begrijpend. "nu jij." ze haalde diep adem en ik zag de tranen weer in haar ogen opwellen. "belooflQ je niet boos te wordej2jn nia?" ik humde, er rolde een traan over haar wang. ik kon het niet laten en kuste hem weg. "vertel asjeblieft wat er is gebeurt juul."
"harry, hij zoende me, net, toen ben ik weggelopen." "WAT?! hoe kan ie?"
-------_-_
ooehj bad harry!!!!
xo saar
JE LEEST
waterval ft 1D
Fiksi Penggemarjulia gaat naar de internationale school in parijs, daar ontmoet ze 5 jongens waarmee ze bevriend raakt. of draait het uit meer? kan de vriendengroep alle problemen die zich vormen wel aan?