singapore 1

8 0 0
                                    

_pov julia_

het was verschrikkelijk geweest. ik heb nog nooit zo erg mensen gemist. ik kon gewoon niet zonder ze, het voelde of er een deel van mij miste. een deel dat was achter gebleven in Parijs.

ik miste parijs ook zo erg, de drukke wegen, de snel en onduidelijk pratende fransen, de schattige cafeetjes. zoiets hadden ze niet in Singapore, alleen maar hoge flatgebouwen, stinkende restaurants met aziatisch eten. het is verschrikkelijk hier. de drukte in parijs was nog gezellig maar hier is het te veel. mijn hoofd gaat er van bonken, al die mensen, die zonder rekening met elkaar te houden, door de smalle weggetjes scheuren op hun brommers. ik HAAT het hier.

op school is het al helemaal niets, er zijn geen mensen zo als.... ik kon niet aan ze denken, dat was teveel. ik zat er ook heel erg mee dat ik nooit afscheid heb genomen van roy, maar daar hadden we geen tijd voor.

ik zat achter mijn laptop en ik startte skype op. , meteen zag ik het groene icoontje van zayn en ik klikte het aan maar zayn was me voor. "hee juul!" ik glimlachte zayns vrolijke gezicht straalde van het beeld af. "we hebben een verrassing voor je!" ik zag karlijn, louis en liam ook in beeld verschijnen en ik zwaaide naar ze. "wat voor een verrassing?" "ja..." zei Louis geheimzinnig. "waar zijn harry en.. niall?" vroeg ik. "owhh die zal ik even halen, ik weet niet of ze willen komen." en liam liep.weg. even later verscheen harry in beeld en hij zwaaide vrolijk naar me, maar ik zag aan hem dat er iets aan de hand was. "niall komt er aan." deelde liam even mee.

ik zag niall het beeld in sloffen, hij keek op en toen hij mij zag keek hij snel weer naar zijn schoenen. hij had een blauw oog en een blauwe plek op zijn kaak en zijn haar zat door de war. dat was niets voor hem. "hee nia,"zei ik zachtjes, "wat is er gebeurd?" hij keek verschrikt, "ik ben tegen de deur aangelopen." antwoorde hij. boos keek harry op ,"dat is niet waar juul, hij.." liam tikte hem aan en harry stopte zijn zin. ik negeerde het, ik had hier nu geen zin in. " wat is de verrassing?" vroeg ik maar snel om op een ander onderwerp te komen.

ze telde met zn allen af, zonder niall. "1,2,3 WE GAAN ME ZN ALLEN OP VAKANTIE!!!"

---------

weer even een korter stukje! volgende wordt weer langer!

lots of love x saar

waterval ft 1DWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu