louis en zayn draaide zich ook om. "hee liampje, waarom ben je nou weer zo laat? en trouwens harry had nog een verrassing voor ons in de pauze!" dat was louis. liam antwoordde: "owh chill, ik denk dat hij een vriendin heeft die hij aan ons gaat voorstellen!" "hahhahahah, harry een vriendin? die doet alleen aan scharreltjes." lachte zayn. julia dacht aan de harry die ze vanochtend had ontmoet. "heeft die harry bruine krullen?" vroeg ze. "ja, hoezo." zei liam. "ik werd vanochtend door ene harry en een andere blonde jongen, niall volgens mij, naar de rector gebracht." "waren ze er weer een keer uitgestuurd?" vroeg louis. "ik dacht dat harry aan de lerares had gevraagd of haar string bij haar bh pastte.. en toen was niall van het lachen van zn stoel gevallen. daarom waren ze er samen uitgestuurd." "HAHAHAHAAHAH!!' liam, zayn en louis kwamen niet meer bij van het lachen, en julia lachte mee.
plots stond johnsens bij hun tafels "we gaan nu gewoon doen de hele les of anders moet ik jullie helaas mededelen dat julia zich samen met julie haar eerste lesuur moet gaan melden bij de rector." hij draaide zich weer om terwijl de vier nog even na hikte van het lachen.
na de les pakte julia haar tas en liep ze het lokaal uit. buiten het lokaal wachtte liam op haar. "ik hoorde van louis dat wij hetzelfde rooster hebben.""ja dat klopt, en ik heb mijn rooster nog niet gekregen dus ik zou niet weten wat we nu hebben en waar we dat hebben!" zei julia. liam lachtte, "kom maar mee, we hebben nu biologie op de vierde etage." ze liep met liam mee "hebben julie geen trappen in de school?" vroeg julia toen ze samen op de lift stonden te wachten. "nee," antwoorde liam,"nadat een vader van een kind een klacht had in gediend zijn de trappen weg en mogen we lekker met de lift." de lift deuren gingen open en julia en liam stapte erin. op de vierde etage aangekomen, staat er niemand bij het lokaal en het lokaal zit opslot. "sh.t, dat is waar ook. rommert viel uit deze week." zei liam geergerd. "wouw fijn dit, word je op je eerste dag het eerste lesuur er bijna uitgestuurd en valt het lesuur daarna uit, haha." lachte julia. liam lachte mee en samen liepen ze weer naar de lift. ze liepen de kantine in en liam keek om zich heen. "hee kijk daar zitten harry en niall. vind je het erg om daar bij te zitten? je had ze toch al ontmoet?" vroeg liam. julia knikte "ja, ze hebben me het eerste uur naar de rector gebracht."
bij de tafel aangekomen, begroeten harry en niall liam. harry keek naar julia en zei"het nieuwertje dat we naar de rector gebracht hebben." niall glimlachte naar haar "harry leer eens aardig doen."" zei niall, "hallo julia, heb je nu al een tussenuur?" ze knikte en liam legde uit waar hij net achter was gekomen. ze kletsten wat en het uur ging heel snel voorbij. toen de bel ging voor de pauze, bleven ze gewoon zitten en even later kwamen louis en zayn aanlopen. maar julias blik werd getrokken door iemand die net de kantine binnen liep, een jongen. hij had wit blond haar, een schattig gezicht en een heel mooi lichaam. De jongen zakte neer aan een tafel met de sporters gokte julia, want de cheerleeders zaten er ook. de jongen keek ook naar haar, en ze hadden even oogcontact. hij glimlachte en julia glimlachte terug. toen werd julias aandacht getrokken door niall die haar eten probeerde te stelen.
JE LEEST
waterval ft 1D
Fanfictionjulia gaat naar de internationale school in parijs, daar ontmoet ze 5 jongens waarmee ze bevriend raakt. of draait het uit meer? kan de vriendengroep alle problemen die zich vormen wel aan?