Italië 4

10 0 0
                                    

_pov harry_

nadat zayn was weg gegaan, bleef ik onbewegelijk zitten. ik had geen puf meer. ik was bezig al mijn vrienden kwijt te raken op deze manier. ik hoorde rennende voetstappen op de gang en de deur werd open gegooid. nog voordat ik op kon staan zat niall al bovenop me en gaf me een klap. de eerste tegen mijn kaak en daarna op mn borst, mijn wang en mijn neus. hij tilde me op en smeet me tegen de muur, ik vroeg me af waar hij de kracht vandaan haalde. ik opende even mijn ogen en zag julia huilend aan nialls arm trekken en schreeuwen, "Nia ophouden! je moet ophouden, NIALL STOP!" ze gilde en de tranen stroomde over haar wangen. maar niall ging door met het bewerken van mijn gezicht. ik voelde een klap tegen mijn hoofd, nog pijnlijker dan alle andere. ik greep naar mijn hoofd, langzaam werd alles zwart. ik hoorde nog een keer julia schreeuwen dat niall moest stoppen en toen was het stil.

_pov louis_

"louis wakker worden! nu!" slaperig opende ik mijn ogen. maar door al het geschreeuw wat ik hoorde was ik al snel klaar wakker. "niall asjeblieft niet doen!" hoorde ik julia gillen. verschrikt keek ik naar zayn, die in mijn kamer stond. "wat is er aan de hand?" "ik weet het niet precies, maar niall is nu in ieder geval harrys gezicht aan het bewerken dus je moet snel mee komen." antwoordde zayn. ik sprong uit mijn bed en rende achter zayn aan in alleen mijn boxer.

ondertussen was het gedreun op gehouden en hoorde ik alleen nog julia's gegil om hulp. in harrys kamer aangekomen zag ik de ravage. de dekens van het bed lagen verfrommeld op de grond en overal lagen veertjes van de kussens. de kledingkast lag op zijn kant en het hout was gescheurd. het raam stond open en de gordijnen wapperde wild door de kamer heen. harry lag in een hoek van de kamer en julia zat erbij geknield en huilde zachtjes. zayn was er nu ook bij neer geknield en fluisterde wat tegen julia. snel liep ze de kamer uit en kwam even later terug met liam. samen met zayn tilde liam harry op en liep met hem naar beneden. de hele tijd had ik daar maar gestaan, gekeken naar wat er zich had afgespeeld. "louis, louis!" julia stond met nog steeds betraande ogen met een hand voor mijn gezicht te zwaaien. "louis, we moeten niall zoeken, kom mee!" ze pakte mijn arm en trok me mee naar buiten.

toen we buiten stonden, pakte ik julias hand, maar die trok ze terug, "louis blijf van me af." ik negeerde haar bevel,"wat deed harry?" vroeg ik hees. ze antwoordde niet maar liep de heuvel op achter het huis. "julia, kom terug!" riep ik haar na. het enige wat ik terug kreeg was een middel vinger, die ze opstak zonder dat ze zich omdraaide.

dan ging ik naill maar zoeken. na tien minuten had ik niall nog niet gevonden en liep ik maar net als julia de heuvel op.

_pov julia_

ik stak mijn middelvinger op naar Louis zonder me om te draaien. hij moest zich niet met dit bemoeien, dit was iets tussen harry, niall en ik.

ik liep naar de openplek waar ik en niall voor het eerst weer gezoend hadden gisteravond. ik hoorde stemmen, die van niall en die van iemand anders. ik kon de stem niet plaatsen, maar ik herkende hem wel. ik bleef stil staan en luisterde naar wat er gezegd werd. "het komt goed ni, je moet gewoon even wat afleiding zoeken." het was de stem van karlijn.

"hoe moet ik afleiding zoeken als we met zijn allen in een huis zitten?" vroeg niall geërgerd. ik was stil en plotseling hoorde ik karlijns stem overslaan, "nee niall z gaan we dit niet doen, je zoekt maar een andere oplossing." niall antwoordde niet maar kreunde alleen zacht. nu won eindelijk mijn nieuwsgierigheid het van mijn geduld. ik stapte uit de struiken...

--------

YAAAYY EINDELIJK WEER EEN HOOFDSTUKJE ! dat duurde even .. ik had een beetje veel aan mijn hoofd :(

xx saar

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Apr 30, 2013 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

waterval ft 1DWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu