Osa 7 siis onks tää kannabista?

147 12 0
                                    

Olli

Sammutin mopon ja nousimme pois sen päältä. Kypärät pois otettuamme vilkaisin uudelleen aleksin silmäkumaa joka oli sinivioletin sävyinen. Se näytti kipeältä sekä turvonneelta. "Tuijotat" havahdun alensin sanoihin. "Mhh mietin vaa mitä sul on tapahtunu" kysyn. "Mä.. mä törmäsin oveen" aleksi sanoi lähtien kävelemään talon ovea kohti. En uskonut aleksia mutta en kehdannut kysyä kolmatta kertaa kun kahdella aikaisemmalla hän vaikutti selkeästi ahdistuneelta. Otin muutaman juoksuaskeleen saadakseni aleksin kiinni.

Talossa oli jo kova meno päällä. Talo oli aivan täys. Otin aleksia kädestä kiinni ettei hän häviäsi tänne massaan. Kieltämättä kädestä pitäminen tuntui mahtavalta kun kyseessä on mahtava ihminen. Aleksi ei tunne täältä ketään muuta kuin minut, nikon, tommin, joonaksen ja joelin. Eikä hän tunne meitäkään niin loistavasti. Joten ymmärrän miksi aleksi on vähän ahdistuneen näköinen.

Etsin katseellani muita jätkiä samalla pitäen aleksia kädestä.
Huomaan joonaksen istuvan sohvalla joten oletan että muut ovat hänen kanssaan. Lähden kuljettamaan aleksia sohvia kohti.
Oikeassa olin. Sohvalta löytyi joonas, joel, niko ja tommi. Heidän lisäksi tommin kainalosta löytyi joku tyttö ja tuolla tytöllä oli joku kaveri mukanaan. Aleksi istui joonaksen viereen ja minä aleksin viereen käsinojalle sillä sohvalla ei riittänyt tilaa. Aleksin katse on maassa. Hän varmaan koittaa peittää silmäänsä muilta.
Kaikilla muilla on juomat paitsi minulla ja aleksilla joten päätän kysyä. "Ale käydäänks hakee juomaa." vastaukseksi saan pienen nyökkäyksen jonka seurauksena nousemme sohvalta. Talossa on niin kova melu että joudun puhumaan kovaan ääneen joonaksen korvaan. "Mennään hakee juomii. Tullaan takas pia" joonas nyökkää minulla ja sitten lähdemmekin kohti keittiötä.
Aleksi ottaa jotain punaista boolia punaiseen muovimukiin kun taas minä nappaan yhden bissen pöydältä. 
Palaamme takaisin sohville ja aloitamme keskustelun.

/timeskip 1h/

Juomia on kaadettu kurkusta alas ja kaikki alkaa olemaan humalassa. Tommi vähiten ja varmaan joonas ja aleksi eniten. Aleksi ei edes ole juonut niin paljoa mutta hänen pienen kokonsa takia juomat nousevat päähän helposti. Tai näin ainakin olen ymmärtänyt.
Olemme tällähetkellä aloittelemassa pullonpyöritystä.

Aleksi

Olli tuojlttaa jotain muijaa. Tämä tyttö on kai tommin tyttöystävän kaveri. Heillä on pitkiä katsekontakteja. Onnistun huomaamaan myös kun tyttö vinkkaa silmää ollille. Joonas istuu ollin vieressä toisella puolella ja minä toisella. Joonas oli ilmeisesti huomannut samat merkit ollin ja tämän tytön välillä sillä hän sanoo ollille kaverillisesti tsempaten sekä  humalaisesti "Camaa veli saa tänää pilluu" ja pukkaa ollia kyynervarteen. En jää kuuntelemaan ollin vastausta tähän vaan lähden huomaamattomasti pois olohuoneesta. Käyn hakemassa siideri tölkin keittiöstä ja menen takapihalle missä on paljon muuta porukkaa. Bileet niin sanotusti jatkui takapihalle. Täällä on hieman rauhallisempaa.
Hortoilen yhden puun alle johon asetun nojaamaan. Avaan tölkin ja otan siitä pitkän huikan. Viereeni istuu joku poika. "ooks uus" tuo kysyy. Hän vaikuttaa melkeimpä selvältä. "Joo oon mä." Vastaan. Äänestäni kuulee minun olevan selkeästi humalassa.
"Mikä sun nimi on" tuo kysyy. "Aleksi" vastaan. "mä oon Högi" tuo sanoo. Nyökkään pienesti jonka jälkeen otan ison hörpyn juomaa. "Poltatko?" Tuo kysyy. "En oo enne mut kyl mä voin" vastaan humalaisena. Hän antaa minulle tupakan. Olen hyvin kännissä enkä ole ennen polttanut tupakkaa mutta tunnistan silti ettei tämä ihme pötkylä normaalilta näytä. Kääntelen sitä kädessäni pari kertaa kunnes kysyn. "Mitä tää on" "no ihan perus tupakka tietenkin" tuo vastaa. "Mut ei tää näytä normaalilta." Totean hänelle. Toisesta päädystä erottaa oreganon näköistä purua. "Älä töllää sitä vaan polta" högi sanoo sytyttäen sätkäni.

Högi oli saanut poltettua omansa jo kun minulla oli vielä jäljellä melkein puolet. Olo oli rento ja rauhallinen. Olimme puhuneet kaiken laista ja nyt olin melkein varma ettei hän ollut nauttinut tippaakaan alkoholia tänä iltana. Kuitenkin kun hänen omansa oli loppunut hän totesi kai puoli vahingossa "anna yhet hatsit tost sun jointista" hän sanoo rennosti laittaen kätensä valmiiksi. "Jointti?? Siis onks tää kannabista??" Sanon hieman järkyttyeenä mutta myös humalaisena. En ymmärtänyt oikein mitään sillä olin nauttinut paljon alkoholia ja nyt lisäksi vielä kannabista jonka takia oloni on rauhallinen. "No joo oli se kannabista mut eiks ollukki hyvää?" Högi vastaa. "No joo en kiellä" vastaan ääni sammaltaen.
Siideri tölkissäni on vielä noin puolet jäljellä. Nojaamme molemmat puuhun ja välillä otamme hatsit jointista ja minä vaihtoisesti aina välillä siideristäni joka on minun ja högin välissä maassa. Otamme viimeisiä hatseja mitä tästä jointista saa irti. Nostin siiderini maasta ja otin siitä hörpyn. Se maistui oudolta. Siinä oli joku todella jännä sivumaku. En tunnistanut makua. Laskin tölkin maahan ja totesin. "Onpa oudon makusta" högi naurahti vastaukseksi ja otti viimeisen hatsin mitä irti sai. Hän tumppasi jointin maahan ja nousi ylös. Hän ojensi kätensä merkiksi että tarttuisin siihen. Otin siitä kiinni ja nousin ylös. Otin vielä yhden huikan siideristäni kunnes korvissa alkoi piipata. Otimme kaksi askelta kunnes tuo otti selästäni kiinni. Ihmettelin mitä tapahtuu mutta hän vaikutti tietävän sillä laittoi minut nojaamaan käsiinsä. Pää tuntui raskaalta ja silmät lipsuivat kiinni. Tuntui kuin nukahtaisin.

***

Tänki pv luku tulee tällee vikan puolen tunnin aikana täst pv mut ei se mitää😌 mut muistakaa älkää lapset käyttäkö päihteitä ne ei oo hyväks ja muistakaa syödä<3

802 words

Bạn đã đọc hết các phần đã được đăng tải.

⏰ Cập nhật Lần cuối: Aug 24, 2022 ⏰

Thêm truyện này vào Thư viện của bạn để nhận thông báo chương mới!

Eli tää kaikki oli turhaa? Oleksi Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ