Sovitaan ny et kaikki jätkät on ysiluokalla tai jotai sinne päi et joku on jääny luokal ja joku tullu aikasemmi kouluun mut en osaa/jaksa lähtee kirjottelee sille et joku on jossai ala-asteel ja joku lukios:)
AleksiKellot soivat ja poistun matikan luokasta. Lukkarin mukaan seuraavaksi olisi tuplatunti kuvista ja sitten ruokailun jälkeen tuplatunti liikuntaa. Näen ollin tulevan ulos ilmeisesti fysiikan luokasta. Koitan kävellä hänen ohi huomaamattomasti sillä minusta tuntuu että hän haluaa vain nöyryyttää minua kavereidensa edessä... En kuitenkaan onnistu suunnitelmassani sillä olli huomasi minut ja nyt kävelee minua kohti. "Moro. Mites eka tunti tääl meni" olli kysyy minulta. "Iha ok kai vaik oonki jäljes tos matikas, ku vihdis ei oltu nii pitkäl." Vastaan yllättävän rennosti. "Eli asuit ennen vihdissä" olli sanoo ylpeänä siitä että sai lisää tietoa irti minusta. Hänellä on kokoajan ärsyttävän söpö virne naamalla. Naurahdan ollille vastaukseksi. "Ne mun frendit on tuol yksil sohvil nii mennääks sinne?" Olli kysyy "okei" vastaan hieman hämmentyen miksi olli halusi hengata kanssani.
Istun ollin ja käsinojan välissä. Ollin toisella puolella on tämä blondi kihara tukkainen ja loput kolme istuvat toisella sohvalla joka on vastapäätä meitä. Kuulen muiden keskustelevan joistain tämän illan bileistä. Noh onhan tänään perjantai. En kuitenkaan keskity heidän keskusteluun vaan mietin edelleen miksi olli halusi minut heidän mukaan. Haluaako olli vain pelleillä kanssani? Vai nöyryttää? Entä jos hän haluaa vain voittaa luottamukseni ja sitten paskoa minut sisältä? Siitäkin on kokemusta. Tai entä jos joku opettaja on käskenyt häntä pitämään seuraa uudelle säälittävälle pikkupojalle? Näiden asioiden ajattelu luo minulle huonon fiiliksen. Huomaan käteni alkavan täristä. Tässä kohtaa havahduin käteen jota olli hieluttaa naamani edessä. "Herätys" olli sanoo naurahdellen. "Ai mitä häh" vastaan hämmentyen. "Nii et tuutko meidän kaa yhen tuomaksen bileisiin?" Blondi pitkähiuksinen jätkä kysyy. "Öö kai mä voin" vastaan edelleen ollen vain puoliksi todellisuudessa. "Jes" olli hihkaisee vieressni. "Älä ny liikaa innostu viel" tämän vieressä oleva poika sanoi.
"Voinks saada sun snäpin ni laitan Tuomaksen osoitteen sulle" Olli kysyy. "joo totta kai se on k.market.ale" Vastaan ollille hieman naurahtaen snp käyttäjä nimelleni.
"haha joo käyn addaa" " mikä tunti sul on seuraavaks" Olli kysyi "ööm kuvist kai." "Nii meil kaikil muillaki. Mut joo kuviksen tunnit on aina isoi ryhmii." Olli vastaa.Siirryimme kaikki kohti kuviksen luokkaa. Kuulemma kuviksen ope tanja on yksi parhaimmista opeista. Siinä me sitten koitettiin kaksi tuntia tehdä savesta omakuva... sanotaanko että toivon etten muistuta in real life noin paljoa vesa-matti loirin ja lahnan yhdistelmää. Nauroimme ollin kanssa toistemme töille huolella "miks toi näyttää oikeesti hyvält" naurahdan ollin työlle. "No ehkä mä sit oon hyvännäkönen" olli vastaa luoden taas sen vitun söpön virneen. Punastun hieman mutta päädyn vastaamaan. "Niimpä ehkä sä sit oot." Lähden kävelemään pois luokasta ennen kuin olli ehtii vastata mitään. Naurahdan itsekseni äsken käydylle keskustelulle. Seuraavaksi olisi ruokailu. Voi ei. En halua syödä. Enkä aijokkaan. Sen olen jo päättänyt. "Tuutko meidän kaa syömään" olli kysyy kun on saanut juostua minut kiinni. vittu. "Ööm joo voin mä" saatana.
***
Semmone tän päivän luku. Tänään saatte vitsin:)
Millä eläimellä on persereikä selässä?
—poliisihevosella <3
502 words
KAMU SEDANG MEMBACA
Eli tää kaikki oli turhaa? Oleksi
Fiksi PenggemarAleksin vanhemmat ovat uskovaisia sekä ajattelevat että homous olisi sairaus. Mitä käy kun Aleksin pikkusisko paljastaa vahingossa heidän vanhemmilleen Aleksin tykkäävän pojista? Aleksin isä muuttaa aleksin kanssa ouluun jotta aleksi "parantuisi" E...