Tarina alkaa aleksin kotoa vihdistä!!
En tuu laittaa tarinan alkuun tw koska se spoilaa joten jos kuvauksen asiat triggeröivät niin skippaa vaikkapa koko kirja:)Aleksi
Tulin juuri koulusta kotiin. Minulla on koulussa yksi hyvä kaveri. Hänen nimensä on Helmi. Koulussani on paljon kiusaamista ja valitettavasti olen liiankin useasti joutunut jonkinlaisen kiusaamisen kohteeksi. Tänään minulle huudeltiin "vitun homo" "vedä ittes hirteen" "vitun läski kyssais" sanat uppoaa syvälle. Aina. Tai no tottahan osa noista oli. Olen homo sekä läski... Noh ei siitä sen enempää.
Kutitan yksitoista vuotiasta pikkusiskoani Alinaa sängylläni, koska olin hävinnyt hänelle juuri mario cartissa. Hän nauraa hullun lailla. Meillä on yhdessä aina hauskaa sekä olemme todella läheisiä. Lopetan kutittamisen ja Alina sanoo edelleen hieman nauraen "sit ku sul on tyttöystävä nii kiusaaks sä sitäki tällee" "ehkä se henkilö onki poika" päästän suustani täysin vahingossa. Ei minun pitänyt sanoa tota ikinä ääneen. "Woow ooks sä siis niinku... homo?" Hän kysyy. En pysty tulkitsemaan hänen ilmettään ollenkaan. "Öö mm ei mun pitäny kertoo... mut kai joo" "uijui tää on siistii" "onks se siis sulle fine?" "On todellaki"
Timeskip pari pv
Istumme koko perhe ruokapöydässä. Minua ahdistaa syöminen... viimeksi tänään sain kuunnella huutelua siitä miten läski olen. Otan ruokaa vain vähän lautaselleni josta saan pari katsetta ja kysymyksen isältäni. "Eks meinaa enempää ottaa" "Ei oo oikee nälkä." vastaan.
Ruokapöytä keskustelu menee siihen että äitini sanoo. "Se helmi on kyllä tosi kiva ja kaunis tyttö. Seurustelettekos te jo" äitini kysymys alkaa ärsyttämään minua jonkin verran sillä olen jo vuoden verran koittanut takoa hänen päähänsä että olemme vain kavereita. Ennen kuin ehdin vastata äitini kysymykseen kuulen kun Alina sanoo sen asian jota en todellakaan olisi halunnut hänen sanovan. "Eihän ale tykkää tytöistä" vanhempani kääntävän katseensa minuun mutta isäni vastaa todella nopeasti. "Mistäs sä tollasta oot saanu päähäs. Tottakai tykkää" "Ei. Ei se tykkää. Se kerto et se on homo" voi vitun vitun vittu. "Aleksi Matias Kaunisvesi onko tämä totta" äitini sanoo selkeästi korottaen ääntään
"ömmm hh mm j-joo k-kai" vastaan änkyttäen. Pidän katseeni alhaalla ja tökin ruokaani. "Jumala anna meidän kaikki kestää" kuulen äitini sanovan. Molemman vanhemmistani ovat todella uskovaisia ja äitini on jopa seurakunnalla töissä. Minä en usko sellaiseen paskaan mutta sitä en ikinä tietenkään sano ääneen.Illalla omassa huoneessani kuulen vanhempieni riitaisan keskustelun alakerrasta. "Pakkohan tuo poika parantaa on" "homous on sairaus!"
En halunnut kuulla enempään vaan otin kuulokkeeni ja puhelimeni pöydältä ja hiippailin yläkerran vessaan joka onneksi on ihan huoneeni vieressä. Laitan kuulokkeet päähäni ja laitan jotain musiikkia. Biisiksi valikoitui "Lukas Graham 7 years" Nappaan vessan kaapista yhden harmaan kiiltävän partaterän... menen istumaan lattialle. Nojaan pääni seinää vasten nostaen samalla vasenta hihaani ylös. Asetan terän ranteelleni ja siirrän katseeni kohti kattoa. Pidän terän paikoillaan ihoni pinnalla. Kuuntelen tarkasti biisin sanoja. Alan itkeä hiljaa. Kyyneleet valuvat alas. Miksi en voi olla normaali? Painan terää ihoani vasten kovemmin ja vedän ensin varovaisemmin mutta toisen jo ehkä liiankin rohkeasti ja kolmannen... tästä tulee pitkä ilta.Nousen ylös lattialta ja asetan käteni lavuaariin hanan alle. Vesi virtaa haavoihin joka kirvelee ikävästi. Taitan kaksi vessapaperin palan viiltojen päälle ja lasken hihan päälle. Alan siivota lattiaa.
Siivouksen saatuani valmiiksi heitin vessapaperin palat ranteeni päältä pönttöön ja otin kaksi uutta mukaan. Huoneessani desinfioin haavat ja laitoin sideharson ranteeni ympärilleni. Tästä tavasta pitäisi todella päästä eroon.***
Aika surulline mut seuraavassa luvussa ollaan jo oulussa:)
Tähä loppuuk viel hyvä vitsi. Tai no en siitä hyvästä tiedä mutta vitsi kuitenkin.
Millä eläimellä on kaksi ruskeaa ja kaksi harmaata jalkaa.
— norsulla jolla on ripuli:)
Hahah kakkavitsit uppoo vieläkin 15 vuotiaana:D
583 words
ESTÁS LEYENDO
Eli tää kaikki oli turhaa? Oleksi
FanficAleksin vanhemmat ovat uskovaisia sekä ajattelevat että homous olisi sairaus. Mitä käy kun Aleksin pikkusisko paljastaa vahingossa heidän vanhemmilleen Aleksin tykkäävän pojista? Aleksin isä muuttaa aleksin kanssa ouluun jotta aleksi "parantuisi" E...