"ايه اللون ابن المستفزه ده فين يا جماعه الاسود و الكحلي و الموف الغامق ايه يا بشر الالوان انقرضت" كانت هذه كلمات جينا التي كانت تنظر الي الفستان الابيض الذي ترتديه بنفور و اشمئزاز
بسمه: واه بتحكي كيف اكديه انتي عروسه لازم تلبسي ابيض
جينا و هي تفلت من يدي مايا التي كانت تضع لها المكياج: يا ستي انا اصلا بلبس الالوان الفاتحه بالعافيه تيجي تلبسيني ابيض هي ناقصه انتو هتكفنوني
مايا: يوووووه ما تقفي بقى يا ستي خليني اخلص.
وبعدين انت مزعله نفسك ليه ده حتى الفستان تحفهجينا: خليكي في حالك يا ختي ملكيش دعوه بيا
فور ان انهت حديثها حتي جائها اتصال.
:欢迎(مرحبا)
: 一切都准备好了,过两天你就到了
(كل شيء جاهز ، ستكون هناك في غضون يومين)
: 我希望 (اتمني ذلك)و كاد الطرف الاخ ان يكمل كلامه لكنه اغلق بالفعل
مايا و هي تكاد تبكي: جينا حبيبتي انت قلبتيني صيني ليه كده مره واحده اوعي يكون اللي فبالي.جينا: مايا خلصي.
مايا: اخلص ايه انتي كنتي بتكلمي مين انتي بتفكري في ايه ها انتي ما صدقتي تطلعي من المافيا تقومي تورطي نفسك تاني.
جينا: انتي فاهمه غلط اساسا.
مايا بنفاذ صبر: يبقي فهميني الصح بقا بتكلمي فاي هونغ ليه بقا ها.
جينا: لان ده اللي يقدر يساعدني في ان الذاكره ترجعلي او حتي يساعد.
مايا: و ازاي بقا يقدر يساعدك يقتلك اتنين تلاته دا زعيم الثالوث افهمي بقا يعني ممكن المافيا كلها تبقي عارفه انك هنا.
جينا: يووووه ممكن تسكتي بقى انا ولا هخليه يقتل حد ولا حتى يقدر يأذيني لانه مدين ليا بخدمه ولولايه ما كانش زمانه حي انا كل اللي هاطلبه منه حد انا عايزاه.
مايا: مش مطمنه بردو.
جينا: مايا اتك....
"في ايه عاد يا خيتي منك ليها جاعدين ناجر و نجير و تهلفطو بكلام عاد" كان هذا صوت بسمه التي ضجرت من شجارهما و قررت التدخل.
مايا: فين زين يا بسمه.
جينا: هنبدا اهو نتدخل في اللي ملناش فيه صح كده.
مايا: لا ليا فيه متنسيش انك لو كنتي بتقولي لحد اللي في دماغك مكنش ده كلو حصل.
جينا: ملكيش دعوه باللي حصل انا حره اعمل اللي انا عايزاه.
مايا: لا يا جينا انتي دلوقتي مبقتيش لوحدك و احنا مش محتاجين حمايتك بعد كده جين فعلا بقا عنده واحد و عشرين سنه ويقدر يحمي نفسه احنا مبقناش الاطفال اللي كنتي بتحميهم الاول انتي لو فكرتي شويه هتلاقي انك انتي اللي غلطانه.
أنت تقرأ
بحار عشقي
Fanfictionحبك في قلبي اغلالاً مربوطاً في قدمي يجرني لقاع لا نهايه له.....لكنني ادمنت فيه الغرق! ❤