1.Botsing

102 7 0
                                    

POV Shirley

Piep piep piep

"Grrr kan die wekker nou nooit eens later gaan." "maahhhaam, weet je zeker dat ik niet het eerste uur vrij ben?" "Het is heel zeker Shirley, kom nu je bed uit!" schreeuwt m'n moeder. Dat wordt douchen dus, grr ik haat ochtenden, vooral maandagochtend. Ik doe m'n dagelijkse ochtendroutine wat bestaat uit; douchen, aankleden, make-up, ontbijten en naar school toe. Ik pak m'n kleren en ga naar m'n eigen douche, je je leest het goed, m'n eigen douche. Mijn vader is 5 jaar geleden overleden, hij was erg rijk en wij hebben de erfenis gekregen. Dat is ook de rede dat we van Texas naar L.A zijn verhuisd. Nu ik gedoucht heb kleed ik me aan en doe ik in tegenstelling tot al m'n vriendinnen a.k.a de poederdozen alleen een laagje mascara op. Samen met Cheryl zijn we de populairste niet poederdozen van onze school.


~op school~

Ik loop naar m'n kluisje toe, tot dat iemand tegen me op loopt. Geïrriteerd doe ik m'n oordopjes uit en roep ik:"jezus sukkel kan je niet uitkijken ofzo""hmm, s-sorry mijn fout ik ga al", zegt hij "OMFG dat is die hotte nerd Milton" denk ik bij mezelf. Dan loop ik verder naar mijn kluisje en zie ik Cheryl. "Hey, cutie van me!" Hoor ik Cheryl roepen. "heeii, je raadt nooit wie ik net tegen kwam", zeg ik terug. "nou.." hoor ik Cheryl zeggen. "Die hotte nerd, hoe heet ie ook alweer" "bedoel je Milton?" vraagt Cheryl. "Ja, die ja." Hey schatjes hoor ik Cheryl zeggen. "pff daar zijn die poederdozen." denk ik bij mezelf en kijk Cheryl aan. Cheryl snapt het en schiet in de lach. Madyson kijkt ons aan en vraagt: " zo wat valt er nu weer te lachen" "hmm niks, binnenpretje." zeg ik en knipoog naar Cheryl.

Trinngg trinngg

Kelly zucht en zegt: " weer zo'n saaie les, wat hebben jullie?" "Cheryl en ik hebben nu kunst, dat is niet zo erg." "beter, dan wiskunde wat Robine, Madyson en ik hebben" zegt Kelly. "Nou succes dan! Zie je in de pauze." Cheryl en ik nemen afscheid van de poederdozen en lopen naar het kunstlokaal.


~thuis~

Ik zit op de bank en kijk op twitter, dan ineens krijg ik een melding: a/n een # is een @ anders tag ik miss iemand van wattpad. #milton_gray sorry voor vanochtend, het was mijn schuld. Dat moet ik even beantwoorden dus zeg ik: #milton_gray dat is je geraden ook, nog 1 keer en ik zet je voor schut voor de hele school. Het zelfde geld voor Barney je nerd vriendje. "Zo dat is ook geregeld, nu nog even m'n huiswerk maken. Nu moet je niet denken dat ik een nerd ben, maar ik moet overgaan, dat wordt dus goed leren. Na het leren kijk ik of ik nog een berichtje heb van Milton en dat heb ik. Dit staat er in: #Shirley_x het maakt mij niet uit dat je mij voor schut zet, maar Barney ga je niet voor schut zetten of je hebt met mij te maken. Ik grijns en stuur hem een berichtje terug....


A/N Wat gaat Shirley denk je terug sturen? laat het achter in de comments. Wij hopen dat je het leuk vond om te lezen en heb je nog grammaticale fouten ontdekt laat het achter in de comments. 😘

The beautiful bitchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu