5. Genaaid!

49 7 1
                                    

"Ja dahag,rot lekker op met je wacht even!" ik loop snel de school uit en stap in m'n auto....


POV Shirley


Ik zit me samen met Cheryl dood te vervelen in het laatste uur. We hebben OT a/n OT is oude talen. Latijn en Grieks dus en zitten naar elkaar te appen.


cheryltje💖: Die van OT heeft wel echt een rotkop hoor 😂


Shirley🙆🙅💁: OMG cher dat zeg je toch nie 😂😂


cheryltje💖:Nauw en tis zo😌


Shirley🙆🙅💁: Miss heb je un beetje gelijk😂😂


Opeens komt er iemand binnen, het is de congiërge. "Hallo, ik zoek mevrouw.." De congiërge kijkt even op zijn papiertje om te kijken wie hij zoekt. "Uh mevrouw Adams zoek ik" De congiërge kijkt zoekend door het lokaal. Cheryl kijkt me aan, maar ik haal m'n schouders op. Ik heb namelijk ook echt geen idee wat er aan de hand is. "Uh mevrouw Adams ben je er?" "Uh, ja hier meneer." Ik sta aarzelend op en loop naar de congiërge toe. "Kan ik haar even spreken?"De docent kijkt naar me. "Ja natuurlijk." De congiërge loopt het lokaal uit en ik loop aarzelend achter hem aan. "Jezus, wat moet hij nou weer?" vraag ik me af en op dat moment begint de congiërge te praten. "Jij kent Robine Henderson wel toch?" "Ja, natuurlijk ze is een vriendin van me!" "Oh, nou uh.. Robine Henderson is net naar huis gegaan en ze zei tegen mij dat jij gezegd zou hebben dat" "Ik heb niks tegen haar gezegd!" De congiërge kijkt me dreigend aan. "Robine Henderson zei tegen mij dat jij gezegd zou hebben dat jullie het laatste uur uitval hebben." "WAT! dit slaat nergens op, Robine zei zelf dat ze wou spijbelen ik heb helemaal niet gezegd dat er iets uit zou vallen!" De congiërge kijkt me aan en weet even niks te zeggen. "Ik ben bang dat ik je naar de directeur moet brengen mevrouw Adams." Ik kijk hem versteld aan. "Maar ik heb dat helemaal niet gezegd!" De congiërge rolt met z'n ogen en loopt naar het kantoor van de directeur. "Als ik jou was zou ik maar mee gaan." Ik zucht en loop achter de congiërge aan naar de directeur.


~Op het kantoor van de directeur~

"Nou, Adams wat is er nu weer gebeurd?" De directeur kijkt me spottend aan. hij heeft echt een hekel aan me. Ik denk doordat hij behoorlijk wat papierwerk heeft door mij, door al het spijbelen enzo. De congiërge vertelt wat er gebeurd is. "Jezus wat zeiken die mensen, waarom geloven ze me niet." mompel ik. "Adams, wat zei je daar?" "Ik zei, dat dit niet waar is, want ik heb dat helemaal niet tegen Robine gezegd! Robine zei dat ze wou spijbelen en wij zeiden dat we gewoon naar de les gingen en toen zijn wij naar de les gegaan en toen is Robine naar huis gegaan." "Maar Adams, waarom zegt de congiërge dit dan?" "Weet ik veel, misschien omdat Robine een of ander zeikverhaal aan hem heeft zitten vertellen." "Zeg Adams let een beetje op je woorden wil je!" Ik kijk de directeur kwaad aan en wacht tot hij iets gaat zeggen. "Oke Adams eerlijk gezegd.. geloof ik je niet." "En wel dat schijnhei-" De directeur kijkt me waarschuwend aan. "Oke, oke, waarom geloof je haar wel en mij niet?" "Nou mevrouw Adams omdat, Robine bijna niet spijbelt en zich wel wat anders gedraagt dan jou Adams." Ik kijk de directeur aan. "Die kwal mag echt gewoon doodvallen als het aan mij ligt. En dit is echt te naaiend van Robine" denk ik terwijl ik naar mijn nagels kijk en de nagellak eraf krab. De directeur probeert een dramatische stilte te laten vallen. "Dus daarom mag je morgen het schoolplein gaan schoonmaken." De directeur grijnst duivels. "Ulg, ik haat die man echt." " Oke, zal ik doen.. misschien moet uw vrouw de poes ook wat beter schoonmaken, u ruikt een beetje... apart." En terwijl ik dat zeg lach ik liefjes naar de directeur en loop daarna de gang op. Ik loop naar de kluisjes toe en zie Milton richting de directeur lopen. "Hey Milton wat moet jij nou bij de directeur?" zeg ik schamper. "Ben er uitgestuurd." "Waarvoor?" Ik loop naar Milton toe en zie pretlichtjes in z'n ogen. "Ik heb de docent een beetje tot waanzin gedreven." Hij knipoogt naar me en ik voel dat het iets met me doet. Maar dan verdwijnen de pretlichtjes uit zijn ogen en kijkt hij me kwaad aan. "Maar meer ga ik niet zeggen bitch, niet tegen jou." "Alleen vanwege dat berichtje op twitter?" Milton loopt weg en draait zich om. "Ja, vanwege dat berichtje op twitter." "Moet je maar niet tegen me aanlopen." "Nou het spijt me hoor 'Queen Bee Shirley', het zal niet meer gebeuren" zegt hij spottend. "Nou zeg ons nerdje durft ook iets te zeggen." Ik klap schamper en kijk spottend naar Milton. Hij draait zich om en loopt naar de deur van de directeur.


~thuis~

Ik zit op m'n telefoon en krijg opeens een berichtje van twitter. #milton_gray Nou morgen moeten we samen het schoolplein schoonmaken... zie je dan. Ik zucht en leg m'n telefoon weg.


A/N Nou hier is een nieuw hoofdstukje! Hoe zal dat gaan als Milton en Shirley samen het plein moeten gaan schoonmaken ;)? En uuh snapte jullie het een beetje waarom Shirley uit de les gehaald moest worden enzo en wat die congiërge allemaal bedoelde? Ik hoop het. Wens Shirley en Milton maar geluk ;). Morgen nieuw hoofdstukje.

Xx van ons.



The beautiful bitchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu