POV Shirley
M'n telefoon! Ik gris snel m'n telefoon uit m'n zak en maak een verontschuldigend gebaar naar Milton.
Stalkertje😜: Ga je de opdracht nu nog uitvoeren of niet?
Shirley🙆🙅💁: Nee!! Wat denk jij, ik ga niet de slet lopen uithangen. Je gaat echt te ver nu al en dan na te gaan van de filmpje, dat was echt te erg zelfs voor een stalker.😡
Stalkertje😜: Ik zou deze opdracht toch maar doen, je herinnert je dat filmpje wel en ik denk niet dat je wilt dat je nieuwe school je al gelijk een slet noemt he😌 Ik heb dat filmpje nog steeds dus ik spreek nu met je af; als je voor morgenavond 20:00 Milton niet gezoend hebt komt dat filmpje op de site van de school te staan😈. Succes schatjee. Dat heb je nodig. Gnagna😈
Stalkertje😜: laatst gezien om 15:57
Als ik m'n ogen sluit om even tot rust te komen zie ik de berichten van de opdracht met Joe weer voor me:
Afzender: stalkertje😜
Halloo daar ben ik weer, leuk he😄. Vandaag weer een opdracht🎉 de vorige opdracht heb je met succes behaald, maar deze opdracht is wel een beetje moeilijker. Gnagna😈. De volgende opdracht luid: ga met Joe op een date en neem een relatie. Je gaat met je relatie zo ver tot dat je met hem in bed beland en film dit. De volgende opdracht wordt nog een stukje moeilijker en als je de opdracht van vandaag niet behaald in 3 maanden tijd dan krijg je grote problemen😶.
XXX~S
Omg, ik snap niet waarom moeten ze mij nu weer hebben, denk ik en barst in tranen uit. Het was eindelijk klaar dacht ik toen ik was verhuisd en nu begint het hier weer. Ik moet en zal er achterkomen wie de stalker is. Milton komt op me afgelopen en vraagt: "Shirley kan ik je echt niet helpen, het klinkt misschien raar maar het doet me pijn om jou zo in tranen te zien. Vertel het me dan kan ik je helpen. Het heeft toch niks met Texas te maken?" Ik kijk op naar Milton en knik langzaam, ik moet mijn verhaal toch een keer aan iemand kwijt, maar nu nog niet. Ik kijk Milton weer aan en zeg: "ik vertel het je nog wel een keer, maar ik ben er nu nog niet klaar voor om het je te vertellen. Vooral omdat ik je nog niet goed ken." Al zal ik je wel beter willen leren kennen, denk ik. "Hahah ik jou ook", hoor ik Milton zeggen."Omg dat van net zei ik toch niet hard op" en kijk naar beneden. Milton schiet in de lach en zegt: "jap je zei het wel hard op, hahah." Ik kijk beschaamt naar beneden en lach maar stom mee, maar van binnen voel ik me de grootste sukkel op de aarde. Waarom moest ik dat net nu zeggen....
Heeii, hopelijk vinden jullie het een leuk stukje🙊. 'T is een kort stukje I know, maar ik had nii heel veel inspiratie meer😓😂 sorry. thnx voor alle votes en reacties @BrainFreez😘
JE LEEST
The beautiful bitch
Romance"Milton het spijt me echt ik wou niet zo lullig doen. Ik ben echt niet altijd zo'n bitch, maar anders-" "Anders ben je je reputatie kwijt. Ik snap het Shirley." Hier nog even alle personages: Milton Gray: 15 jaar, nerd, maar een van de hotties op sc...