shirley🙆🙅💁: OMG...
stalkertje😜: Nou doehoei!! 😘
shirley🙆🙅💁: ...
POV Shirley
Ik leg mijn telefoon weg en probeer mezelf te kalmeren. Ik ga op m'n bed liggen en staar naar het plafond, dan krijg ik een flashback.
Biep biep.
Trillend pak ik mijn telefoon op. "Als dit die stalker weer is wordt ik echt gek"
Ik kijk van wie ik een berichtje heb. Ik knijp m'n ogen dicht. Het is die kut-stalker weer... wat moet ie nu weer.
Afzender: Stalkertje😜
Hey, jij mag die leraar van kunst toch niet?😂 Nou dan heb ik een hélé mooie opdracht voor je!😉 Jij gaat zijn les verzieken zodat je eruit gestuurd wordt! leuk he?😊 En andersss ga ik weer hele leuke berichtjes sturen😉.
XX S
Ik gooi mijn telefoon naar de andere kant van de kamer en probeer mijn trillende handen onder controle te krijgen. "Die stalker is zo freaking eng!"
Met die flashback val ik in een rusteloze slaap.
Piep piep piep
Grr, ik ga die wekker echt nog een keer weggooien. Ik denk terug aan gisteravond en krijg kippenvel. "Ik moet er niet te veel aan gaan denken anders gaan ze me straks nog opsluiten in een gekkenhuis". Ik grijns bij de gedachte en ga me klaar maken voor school.
~op school~
Ik loop naar m'n kluisje en zie Cheryl, Kelly, Madyson en Robine staan, ik loop er heen en geef ze allemaal drie lucht kusjes. Wat ik wel gek vond was de reactie Robine, maar ja dat zal ik me wel verbeeld hebben. "Zullen we vast naar de gymzaal gaan voor de cheerlead try-outs" zegt Madyson. "Hmm, ja is goed"
~na de try-outs~
"High five dames, het is ons weer gelukt om bij de cheerleaders te komen." "haha inderdaad, kan ook niet anders ze kunnen niet zonder ons vieren", zegt Robine. "Hmm, Robine we zijn met z'n vijven hé", zeg ik.
POV Robine
Na de try-outs hoor ik Shirley zeggen: "High five dames, het is ons weer gelukt om bij de cheerleaders te komen." "haha inderdaad, kan ook niet anders ze kunnen niet zonder ons vieren", "Hmm, Robine we zijn met z'n vijven hé" antwoordt ze daar op en bij mezelf denk ik; "flikker toch een eind op Shirley niemand mag jou om jezelf, maar alleen om je geld." "Hmm, wie heeft er nog zin om het laatste uurtje nog naar school te gaan?" vraag ik. " Zo Robine wil je gaan spijbelen?" vraagt Kelly spottend. " Ja stom scheinheilig mens! Hoe vaak doe jij dat wel niet en mij nu een beetje voor gek zetten he!" "Jezus Ro doe is rustig het was maar een grapje!" "Ja rot toch op met je grapjes bitch!" Kelly kijkt me verbijsterd aan en ik ren weg. Ik raak helemaal in paniek en ga op de WC zitten. "Jezus Ro Kelly is je vriendin! Doe gewoon even normaal." Ik strijk met m'n hand door m'n haar en loop naar buiten. Ik probeer zo onopvallend mogelijk naar buiten te lopen maar dan ziet de congiërge me."Mevrouw Henderson heb jij nu geen les?" "Uh, nee het laatste uur viel uit." "Oh daar weet ik anders niks van.." "Oh Shirley Adams zei net dat het uitviel.." " Oh nou dan zal ik even gaan kijken. Wacht je hier even?" "Ja natuurlijk meneer." De congiërge loopt weg en ik wacht tot hij uit het zicht is. "Ja dahag,rot lekker op met je wacht even!" ik loop snel de school uit en stap in m'n auto....
Hoop dat jullie t leuk vonden. Doeii
JE LEEST
The beautiful bitch
Romance"Milton het spijt me echt ik wou niet zo lullig doen. Ik ben echt niet altijd zo'n bitch, maar anders-" "Anders ben je je reputatie kwijt. Ik snap het Shirley." Hier nog even alle personages: Milton Gray: 15 jaar, nerd, maar een van de hotties op sc...