Ik loop naar buiten en probeer het plein schoon te maken. Maar het lukt niet ik zie niks, ik ben verblind door de tranen en Milton zal me dit keer niet komen troosten.
Ik veeg de tranen zachtjes van m'n gezicht en uit m'n ogen als ik m'n telefoon voel trillen. Voordat ik m'n telefoon pak kijk ik nog een keer naar Milton. Hij is bezig om het vuilnis op te ruimen en als hij iets in de vuilniszak doet zijn z'n spieren duidelijk zichtbaar. Het zonlicht schijnt op z'n donkere haar en hij is behoorlijk knap voor een nerd. Het lijkt alsof Milton voelt dat ik naar hem kijk, want hij draait zich om en kijkt naar m'n betraande gezicht. Net als hij z'n mond open doet om iets te zeggen draai ik me om en kijk van wie ik een berichtje heb.
Stalkertje😜: Hey there hoe gaat het?
Shirley🙆🙅💁: Rot op! Laat me met rust creep!
Stalkertje😜: En hoe is 't met Milton daar ;)
Shirley🙆🙅💁: Kop dicht
Stalkertje😜: weet je Joe nog? Die jongen van die opdracht? Was een superfilmpje ;)
Mijn handen trillen en ik laat m'n telefoon uit m'n handen vallen. Met een klap komt hij neer op de stenen tegels. Ik kijk naar Milton en hij staart verbijsterd naar me.
"Shirley, gaat het?" Ik pak snel m'n telefoon van de grond en ben opgelucht als ik zie dat er geen barst in zit.
"Ja het gaat wel." Ik staar naar de grond om oogcontact te vermijden.
"Mooizo." Ik staar Milton aan. Hij vindt het fijn dat het met mij goed gaat! Milton loopt terug naar z'n prikker en vuilniszak en gaat verder met het plein schoonmaken. Ik kijk weer naar de berichtjes en m'n adem stokt in m'n keel.
Stalkertje😜: Je weet toch wel over wie ik het heb ;)
Shirley🙆🙅💁: Ja helaas wel. En je moet dat filmpje verwijderen!
Stalkertje😜: Waarom zou ik?
Shirley🙆🙅💁: Anders luister ik niet meer naar je!
Stalkertje😜: Dat doe je sowieso wel! Anders zet ik dat filmpje op het internet!
Shirley🙆🙅💁: ...
Stalkertje😜: Weet je wat je krijgt een opdracht van mij! Is dat niet leuk?
Shirley🙆🙅💁: Neej rot op.
Stalkertje😜: Jouw opdracht is om met Milton te zoenen ;)
Shirley🙆🙅💁: Nee! Dat kan ik toch niet doen!
Stalkertje😜: En toch ga je het doen ;)
Stalkertje😜: Veel succes
Stalkertje😜 laatst gezien om 15:37
"Kutzooi!" Kwaad sla ik in de lucht. Natuurlijk die stalker geeft me een opdracht en dan is hij gelijk weer weg! Er wellen weer tranen in m'n ogen op als ik merk dat Milton achter me staat.
"Shirley, weet je zeker dat het gaat?" Milton kijkt me aan met een bezorgde blik en hij legt een hand op m'n schouder.
"Ik weet het niet Milton." Ik begin heel hard te huilen en druk m'n gezicht tegen Milton z'n borst aan. Milton slaat z'n sterke armen om me heen en het voelt alsof ik overal elektrische schokjes krijg. "Shirley vertel me dan wat er is!" Ik kijk op naar Milton en schud m'n hoofd "Nee Milton dat kan ik niet."
"Maar ik wil je helpen Shirley." Milton kijkt me smekend aan en hij aait met z'n hand over m'n rug. Ik raak er afgeleid van. M'n adem stokt.
"Shirley echt." opeens ben ik niet meer afgeleid en kijk ik Milton in z'n lieve ogen. "Dat geloof ik." Milton geeft me een zacht kusje op m'n voorhoofd. Het lijkt alsof m'n huid in brand staat. "Dat hoop ik." zegt Milton met een schorre stem. Opeens trilt er iets. M'n telefoon! Ik gris snel m'n telefoon uit m'n zak en maak een verontschuldigend gebaar naar Milton.
Stalkertje😜: Ga je de opdracht nu nog uitvoeren of niet?
A/N OMG! Wat gebeurd er daar allemaal tussen Milton en Shirley? En waarom verpest die stalker het nou weer? Wat vinden jullie nu eigenlijk van Milton? Willen jullie alsjeblieft stemmen? En een reactie is ook leuk!
En we uploaden pas het volgende stukje als we 5 stemmen hebben en 3 reactie's ;). Sorry, maar anders gaan we niet door :p.
Xx Ons
JE LEEST
The beautiful bitch
Romance"Milton het spijt me echt ik wou niet zo lullig doen. Ik ben echt niet altijd zo'n bitch, maar anders-" "Anders ben je je reputatie kwijt. Ik snap het Shirley." Hier nog even alle personages: Milton Gray: 15 jaar, nerd, maar een van de hotties op sc...