6. Barátkozás

535 68 14
                                    

Zayn felemelkedett, és a mellkasomra támaszkodott.

– Viszonozni akarom – jelentette ki.

– Az el is várom – feleltem, és szenvedélyesen megcsókoltam.

Amikor ma este elindultam, nem hittem volna, hogy ilyen nagyszerű éjszakában lesz részem. Zayn-t máris kipipálhattam. Most már csak Harry-t kellett valahogy becserkésznem.


Louis


Haza akartam menni, de Zayn kérte, hogy maradjak. Ilyen kérésre egyáltalán nem számítottam.

– Persze, csak ha akarsz – tette hozzá.

– Nem igazán szoktam senkivel sem aludni – mondtam neki őszintén.

– Még azzal a pasival sem, aki eltart? – viccelődött, és közben felém fordulva engem nézett.

– Senki sem tartott még el – forgattam a szemeim, és kikeltem az ágyból, majd magamra húztam az alsónadrágomat. – Csak szomjas vagyok – magyaráztam meg, mivel Zayn kérdőn nézett rám.

– Én is – felelte, és ő is kimászott az ágyból.

Kimentünk a konyhába. Zayn kinyitotta a hűtőszekrényt, amiben innivalón kívül nem sok minden más volt. A kezembe adott egy vizet, és magának is kivett egyet.

– Ha jól sejtem, nem itt laksz – néztem körbe újra, és letekertem a kupakot. A víz felét megittam, és megvártam, amíg ő is iszik.

– Nem. Egy másik helyen – rázta a fejét. – Ez csak... Tudod – mosolygott.

– Csak szexre használod. Világos – bólintottam. – Nincs ezzel semmi bajom. Ha megtehetném, én is ugyanezt csinálnám.

Zayn átment a nappaliba, és leült a szürke kanapéra, így követtem oda. A fotelbe ültem le, majd ezt a helyiséget is szemügyre vettem. Az egész lakás rendkívül modern volt. Fekete, fehér, szürke, és itt-ott a halvány sárga színek domináltak, amit még a növények zöldje sem tört meg, mert egy sem volt belőle. Biztosan nem sokat tartózkodhatott itt.

– Te hol laksz? – érdeklődött Zayn.

– Az Egyetem Városban vettem egy kis házat. Némileg lepukkant, de majd felújítom – árultam el neki.

– Házat vettél? Azt hittem, csak ideiglenesen vagy itt – simogatta a borostás állát.

– Majd eladom, ha tovább akarok állni. A bérléssel többet veszítettem volna.

A flakonnal játszottam a kezemben, és azon morfondíroztam, hogy miért nem tartom ellenszenvesnek Zayn-t, pedig egy drogkereskedő, akiket mindig is gyűlöltem.

– Milyen melót szeretnél? – kérdezte váratlanul.

Rákaptam a tekintetem, mert egyáltalán nem gondoltam, hogy ilyen hamar rátér a dologra.

– Bármi megteszi, csak jól fizessen. Mondjuk, egy büfében nem szívesen álldogálnék az olajszagban – egészítettem ki nevetve.

– Azok nem is fizetnek jól, szóval, kilőve – mosolygott rám. – Azt mondtad, Chicagóban meleg volt a helyzet, azért léptél le. Szabad tudnom, mit csináltál?

Tudtam, mire megy ki a játék. Azt akarta kideríteni, mennyire lenne ellenemre a drogbiznisz.

– Megvertem egy drogfutárt. Tartozott nekem – adtam elő a kamu sztorim, ami igazából nem is volt nagy hazugság, mert mielőtt zsaru lettem volna, valóban csináltam ilyet.

Beépített szerelem - Larry Stylinson ff - 18+ - nem teljes (Nails 1.)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang