Bu, sensin

1.6K 225 131
                                    

Sınıfında bir çocuk var, arkadaşları için her türlü fedakarlığı yapmaya hazır olan biri. Bu Percy.

Sınıfında bir çocuk var, arkadaşlarını sürekli güldürüyor ve onları kolluyor. Bu Kıvırcık.

Sınıfında bir kız var, zeki ve güçlü. Üstelik sezgileri de fena şekilde kuvvetli. Bu Annabeth.

Sınıfında bir çocuk var, kalbi kırılmış, pişman birisi. Bu Luke.

Sınıfında bir kız var, alaycı ve deli dolu. Bu Thalia.

Sınıfında bir çocuk var, kardeşini fazlasıyla seviyor. Bu Tyson.

Sınıfında bir kız var, güçlü, sinirli ve kaba sözler karşılığında seni öldürebilirmiş gibi bakan biri. Bu Clarisse.

Sınıfında bir çocuk var, sessiz ve soluğu çıkmıyor. Aslında, kalbi fazlasıyla kırgın. Bu Nico.

Sınıfında bir kız var, narin ve zeki. Bu Bianca.

Sınıfında bir kız var, o yıldızları fazlasıyla seviyor. Bu Zoe.

Sınıfında bir kız var, resim çizerken kendini kaybediyor ve çok sıcakkanlı. Bu Rachel.

Sınıfında bir çocuk var, oldukça kararsız. Bu Jason.

Sınıfında bir kız var, fazlasıyla aşık ve tehlikeli. Sağ gösterip sol vurmayı seviyor. Bu Piper.

Sınıfında bir çocuk var, yüreğinin yaraları yavaş yavaş tamir olan, şakacı biri. Bu Leo.

Sınıfında bir çocuk var, o bir lider. Kendi kafasının dikine gidiyor ve bunda inanılmaz bir şekilde başarılı oluyor. Bu Frank.

Sınıfında bir kız var, antika eşyalara düşkün ve çok sevimli. Fakat bir o kadar da tehlikeli. Bu Hazel.

Sınıfında bir kız var, o asil. Güçsüzlüğünü asla belli etmiyor ve duygularını saklamada oldukça başarılı. Bu Reyna.

Sınıfında bir çocuk var, tahminleri sürekli doğru çıkıyor ve fazlasıyla gıcık. Bu Octavian.

Sınıfında bir kız var, o aşık. Aşkı, ve sevdikleri için herşeyi yapabilecek biri. Bu Silena.

Bu sınıfta birisi daha var. Tüm bu özellikleri taşıyan birisi. Bu sensin.

✿✿✿

Cidden, aklıma gelince wow oldum ve yazayım dedim. Saçma olmuş olabilir, sonuçta unutmayayım diye hemen yazdım dxsjkhlskd


#SelfieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin