heeseung cevap verin lan grubunu olusturdu
(katilimcilar: jay, heeseung, jake, sunoo, riki, sunghoon, jungwon)
hee
aciklayin
ACIKLA5IN LAN
ARKADASIM NERDE
NE YAPTINIZ COCUGS
SUNGHOON ARKADASIMI GETIRjake
ya bi sakin mi olsanhee
OLAMAM
ULASAMIYORUM
SON DERSE DONECEKTI
SON TENEFUSTEYIZ
YOK HALAsunoo
kac kez aradik cevap vermiyor😭😭😭riki
okuldan cikabilsek koklayarak da bulurdum da cikis yoksunoo
😭😭jungwon
ben sunghoonla çıkacaklarını biliyordum ama o da gruba yazdıklarımıza cevap vermedi hiç
sakin olun siz yine deriki
biz sakiniz sana kalmadikhee
ulanriki
bak hemen taktik uyguluyo benim saf salak arkadasimda
bir seyler yap heeseung
simsini de ister bu gidisle buhee
COCUK HICBIR SEY YAPMADI
SUSjungwon
noluyorhee
OLMUYOR BIR SEY
JAY NEREDE
@sunghoon
@sunghoon
@jay
@jay
@sunghoonsunghoon
lütfen bi rahat bırakır mısınhee
ULAN
GELMIS DEDIGI SEYE BAK
JAY YANINDA MIsunghoon
yanımda sakin olun
bir şey olmadıhee
TELEFONU ONA VERsunghoon
ya veremem şu an
annem yüzüne pansuman yapıyorhee
NEriki
LANsunoo
ne oldu ya cocuga 😭😭😭jake
ımdatsunghoon
kötü bir şey yok
sakin olun tamam mı
söylüyorum şimdi eline telefonu aldığı zaman yazarhee
OKULA NE ZAMAN GELECEK OKULA
ANNESI ARIZA CIKARACAJ BU GIDISLEsunghoon
gelmeyecek
biz halledeceğiz-
son mesajı da atıp telefonunu bir kenara bırakmıştım. panelden gelen bildirimlerden görüyordum ki jay'in arkadaşları sorular sormaya devam ediyordu.
birkaç saat öncesi yaşananların suçluluğuyla jay'e döndürdüm başımı. patlayan kaşına pansuman yapan anneme gülümseyip duruyordu. dudağının seğirdiğini gördüğümden biliyordum ki canı yanıyordu. yapacak bir şeyimin olmadığının bilincinde kafamı aşağı indirdim. şu an onun aptal sırıtışı bile beni üzüyor olamazdı.
kolumdaki alçı minik kan lekelerine bulanmıştı. jay'i eve taşırkek bulaşan bir kısımdı. markette düşündüğümün aksine woo yine sorun çıkartmıştı. birkaç dakika içinde körüklenen tartışmadan sonra bana saldırmak için yine yumruklarıyla girişmişti. ağzını açmadan sessizce bizi dinleyen jay'in önüme atlaması aklımdan bile geçmemişti. woo pert olana kadar onunla boğuşmuştu. şaka gibiydi ama onun sayesinde bir sıyrık bile almamıştım.
annem tuvaletten çıkan woo'ya ters ters baktı sonrasında. kendi yeğeni olmasına rağmen boğazlayacakmış gibi bir ifadeyle konuştu. "çocuğun neyse ki kötü bir şeyi yok. bu oğlana bir şey olsaydı bitmiştin sen woo."
jay annem markete gelene kadar yerle bir ettiği woo'nun sırtına oturmuş, eğer annemi çağırmazdam da polis gelene kadar öylece duracağıyla ilgili tehdit etmişti beni.
onun yüzünden de kuzenimin zorbalığı böylece ifşa olmuştu. ailem hala pek bir şey bilmiyordu ama annem gardını almıştı bile.
annem woo'ya da pansuman yapmak için onu odadan çıkardığında jay'in yanıma yanaştığını hissettim. suçluluktan başımı kaldıramıyordum. en başından beri bana iyimser olsa bile onunla kavga etmiştim. suçu olmayan şeyler yüzünden konuşmayı kesmiştim ve şu an da bana açık açık gösterdiği duygularıyla oynuyor gibi hissediyordum.
yanağıma baş parmağıyla bastırması çekebildi beni düşüncelerimden. dağılmış suratıyla yüzüme dikkatlice bakıyordu. baş parmağıyla birkaç kez daha yanağıma dokundu. göz açıp kapayana kadar yanaklarımı sıkmaya başlamıştı bile.
ben nasıl duygusallaştığımı bilmiyorum. bir anda gözlerim doldu. bir anda alçımı bile umursamadan kollarımı ona doladım.
"neden ağlıyorsun? hoon? ağlamasana ya bir şeyim yok."
ayrılmamıştım ondan.
"özür dilerim. sen ve woo'nun bu duruma gelmesine izin vermemeliydim."
kısıkça kulağına söylediğim sözlerle aynı kimya dersinde ensesine dokunduğum zamanki gibi anında gerildi. burnumu çekerken dikkatimi dağıtmış, gülmeme sebep olmuştu gerginliği.
"kuzeninden gördüğün zorbalık yüzünden özür dileme." dedi kızaran kulaklarını tutarak.
"nasıl telafi edeceğim şimdi ben bunu?"
hiç düşünmedi bile.
"ailene yaşadığın şeyleri anlatırsan telafi olur."
isteğiyle duraksadım. bu olabilecek bir istek değildi.
"kolunu o kırdı değil mi? geçenlerde sana saldırdı ve şimdi de saldırgan hareketler sergiledi. bu ilk kez olmadı muhtemelen son kez de olmayacak. neyine zorluyorsun? anlıyorum okuldakilere söylemiyorsun çünkü kuzeninin eğitim hayatı riske düşer. peki ailene söylememe sebebin ne? onu bu kadar düşünmene gerek var mı?"
yani o ana kadar jay'i pek de akıllı görmüyordum. neden gür bir sesle kuzenimin yaptığı tüm şeyleri söylediğini de o an ağlamanın verdiği sersemlikle anlayamamışım.
annemin kapının önünde tiz bir şekilde "ne?" diye bağırmasına kadar jay'in beni ikna etmeye çalıştığını düşünüyordum. onun amacı farklıydı.
söylediği her şeyi duyduğunu annemin suratından okuyabiliyordum.
an itibariyle de annem kuzenimden zorbalık gördüğümü öğrenmişti.
-
cevap verin lan
riki
hissediyorum su an kaoslu bir seyler oluyor-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stereotype, jayhoon!
Fanficuyku problemleri olan sunghoon tüm gün mışıl mışıl uyuyan jay'den hiç haz etmez. -jayhoon -texting [bolumler kisa kisa, bolum gectikce uzuyor] | 12.06.22 - | #1 heejake