3

2.3K 32 6
                                    

Zoë

Me broertje stormt me kamer binnen , zijn krulletjes gaan op en neer. Ik moet lachen, ook al ben ik net wakker. Me moeder kwam gister erg laat thuis , me broertje en ik sliepen beide al. Ik trok een skinny jeans aan en een topje. Ik haalde me sneakers uit de kast en deed me mascara op. Ik pakte me tas en liep met me broertje naar beneden. Na het ontbijt ging ik richting school. Bij school aangekomen kwam Kayla al naar me toe. 'Gister was er ingebroken op school.' zei Kayla. 'Jammer dat ze de school niet in de brand hebben gezet.' grapte ik. Ze begon te lachen.

Het was pauze, we hadden nog een kwartiertje. Kayla en ik liepen naar buiten en gingen op de stenen rand zitten. Een meisje uit onze klas kwam naar ons toe. 'Hey ik ga met een paar naar een cafeetje na school, zin om mee te gaan?' ze heet Alisha, een tutje maar wel aardig. 'Eh.. Kan wel denk ik?' zei ik en keek naar Kayla. Ze knikte. 'Wie is een paar?' vroeg ik. 'Ana en ik.' giechelde ze. 'Oké is goed.' zei ik.

Na school fietsten we met z'n 4en naar het cafeetje. We gingen aan een tafeltje zitten bij een raam. Het is knus, schattige lichtjes, niet te grote ruimte & leuk versierde tafeltjes. Dat mij dit cafeetje nog niet was opgevallen. 'Alisha!' riep een jongen ik schat hem rond de 18. 'Ryan!' lachte ze, 'Dit zijn Kayla en Zoë en zijn beide 16' zei ze. 'Hay.' zei ik en Kayla knikte alleen. 'Mooie dames, kan ik jullie iets te drinken aanbieden? Ik betaal.' zei hij. Ik keek op de kaart. 'Doe maar gewoon een cola.' zei Kayla. 'Hetzelfde.' antwoordde Ana en ik tegelijk. '4 keer cola dus' zei Alisha.

De volgende dag was weer een saai dagje school. Alisha komt naar me toegelopen. 'Was leuk gister he, met Ryan erbij enzo.' zei ze lachend. 'Ja best wel hoor.' zei ik glimlachend. Ryan is erg knap vind ik. Hij is aardig, charmant en zijn stem is sexy. 'Eh.. Ryan vroeg naar jou, hij staat bij het begin van de fietsen, bij z'n auto.' zei Alisha. 'Oh oké.' zei ik en liep eerst naar me fiets. Toen zag ik hem. 'Hee...' zei ik droogjes. 'Dag schone dame.' zei hij. 'Je wou me zien?' vroeg ik met trillende stem. 'Ja ik vond het erg leuk gister , vooral met jou.' zei hij knipogend. En zo stonden we nog een tijd te praten. We wisselde onze nummers uit en ik kwam te laat thuis voor het oppassen op me broertje..
'Je kan verdomme nooit op tijd komen!' riep me ma. 'Jij moet je schamen mam! Oma had jou in een café gezien toen je zei dat je moest werken, ik had verdomme wel naar dat feest gekund toen!' riep ik. 'Ach kind, wat jammer nou' zei me moeder. Aii die is dronken. Ik rende de gang in en trok me jas van de kapstok. S'avonds is het wel wat kouder. Ik liep buiten over straat. Aan het eind van de straat gingen auto lichten aan en uit. Voorzichtig liep ik erheen. Eenmaal toen ik dichterbij kwam zag ik dat het Ryan was. Ik voel me best wel gestalkt..

In de handen van een LoverboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu