11

1.8K 23 4
                                    

Ryan

Alles loopt volgens plan. We zijn nu uit elkaar en ik kan haar nu veroveren door dure dingen te geven. Dan moet ze zich echt aan me vastklampen en ruzie met haar moeder krijgen en dan is het zover, dan heb ik me nieuwe hoer. Eerst moet ik haar testen , ja ik moet eerst seks met haar. Ik zie via de winkelraam hoe ze weg loopt. Ik betaal me boodschappen en loop naar me auto. Ik stap in en rijd weg. Als ik langs Zoë rijd doe ik me raam open en zeg: 'sorry.' dan rijd ik door.

Ik sta in de stad. Ik heb met Joshua afgesproken bij een café.

'Hey Jos' zeg ik. 'Joshua voor jou.' zegt hij. 'Excuses' zeg ik. 'Vertel me over je chick.' 'Ze heet Zoë, lang blond haar, blauwe ogen, goede Zoener lekker vrouwen delen.' vat ik samen. 'Keurig en hoe staat het ervoor?' vraagt Joshua. 'Nu hebben we een break, dan verover ik haar met dure cadeaus en dan zorg ik ervoor dat ze zich aan me vastklampt zodat ze ruzie met haar moeder krijgt en dan neem ik haar mee.' zeg ik. 'En dan gebeurt er iets wat ze nooit had gedacht.' maakt Joshua af. 'Precies.' zeg ik en drink me laatste slok bier. 'Heb je een foto?' vraagt Joshua. 'Of course.' zeg ik en laat een zien. 'Ah strak hoor die zou ik doen voor een miljoen.' grapt hij. Daarna praten we nog wat over de andere meiden die al in dienst zijn als het ware. 'Kom morgen langs.' vroeg Joshua. 'Ja kan wel even.' zei ik.

*volgende dag*

Ik loop naar binnen. Het is al druk in de club. Er zijn veel mannen. Alle meiden in hun korte kleren aan het werk. Ik zie Joshua met een meisje praten. Het meisje huilt. Ik loop erheen. 'Probleem?' vroeg ik. 'Deze dame heeft geen verstand van seks nog.' zegt Joshua. 'Ah schatje toch, ik leer het je wel.' zeg ik waarna ik haar meeneem naar een kamer.

'Je was goed.' zeg ik als ik me broek optrek. 'Je moet wel betalen.' zegt ze. 'Nee ik mag je neuken hoe vaak ik wil.' zeg ik en loop de kamer uit. 'Goed gekeurd.' zeg ik tegen Joshua. Hij knikt. Ik loop de club uit en koop een kettinkje. Dan rijd ik naar Zoë haar huis en bel aan. Haar moeder komt. 'Ah ik zou net weg kom maar even binnen ze zit op de bank ze is niet fit dus maak het niet te lang.' zegt ze in een adem. Ik knik. Haar moeder loopt naar haar auto. Ik stap de woonkamer binnen. 'Iets vergeten mam?' vraagt ze en kijkt om. 'Ryan...' fluistert ze. 'Ik kom om sorry te zeggen.' zeg ik.

Zoë

Toen het gister uit ging kreeg ik toevallig een berichtje van Zack: *het was erg leuk , wat het leuk er maakt is als je me vriendin word. Wat vind je ervan?* ik antwoordde: *Is goed, vriendje. (knipoogsmiley)* En nu staat Ryan in me woonkamer. Ugh eerst had ik niks met jongens en nu twee tegelijk. Help! 'Ryan ik accepteer je sorry maar ik wil je niet terug.' zeg ik. Hij komt naar me toe en pakt iets uit zijn jaszak. Een klein doosje. Ik open hem. Er zit een kettinkje in met een hartje eraan. 'Wauw.' mompel ik. 'Voor de mooiste.' zegt hij. En toen kuste ik hem op zijn mond. Wowow waar ben ik mee bezig!?

In de handen van een LoverboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu