5

2K 28 0
                                    

Zoe


Met hoofdpijn stap ik uit bed. Ik trek me kleren aan en schrijf een briefje voor me oma. Dan fiets ik naar huis. Het is 7 uur , dan is me moeder al beneden. Ik moet me tas hebben voor school namelijk. Ik open de achterdeur en zie me moeder zitten aan de keukentafel. 'Ik kom alleen maar me tas halen hoor.' Zeg ik en loop naar boven. Ik hoor dat me moeder me volgt. 'Waar was je?' vroeg ze. 'Bij oma.' zei ik en pakte me tas in. Ik deed een beetje maskara op en liep langs me moeder heen naar beneden. Ik gaf me broertje een kus en knuffel en liep naar buiten. Me fiets had vanacht een lekke band, maar toch ging ik er op fietsen vanochtend.. Tsja anders duurt het een eeuw voordat ik er weer ben, me oma woont niet dichtbij namelijk. Onderweg naar school, dat ook niet bepaalt dichtbij is, kom ik Ryan tegen. Wat moet hij van me! Ik loop door. 'stap in ik breng je wel.' zegt hij. 'Nee dankje,' zeg ik, 'Lopen is goed voor me.' Hij moet weten wat z'n plek is. Hij gedraagt zich als me vriendje, en dat waardeer ik niet. Ik heb daar geen behoefte aan nu. Ik loop door. Ik hoor hoe hij zijn auto start en achter me aan komt rijden. 'LAAT ME GEWOON MET RUST!' roep ik en ren weg. Ik ren een steeg in en bots tegen een jongen. Hij zit bij mij in de klas, Zack is zijn naam en hij is knaaaap. sixpack, ja dat had ik bij gym een keer gezien toen de deur open stond jaja bad girl haha. 'Sorry' zei ik. 'Geeft niet, wil je een lift?' vroeg hij. Ik wil graag een lift. 'Jahoor' zei ik glimlachend. Ik krabbel overeind en spring bij hem achterop de fiets.


Bij school aangekomen rent Kayla naar me toe. 'Je raad het nooit!' roept ze. 'nee inderdaad vertel' zeg ik lachend. 'Ik ben zooooo blij!' roept ze. 'Waaroooom?' vraag ik. 'Me moeder heeft zo'n mooie jurk gekocht voor me.' zegt ze happy en laat een foto zien. Woah, had ik maar zo'n moeder. 'Ja leuk' antwoord ik. 'He wat is er?' vraagt ze. 'Ruzie met me moeder en ik voel me gestalkt door Ryan.' zei ik. 'Ryan?' vroeg ze. en toen legde ik het uit.

In de handen van een LoverboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu