9

1.8K 25 0
                                    

'Zack blijf stil aub, ik heb eigenlijk huisarrest.' loog ik. Hij knikt. Ik loop naar de deur. 'Eh Ryan je had toch een feest?' zei ik toen ik Ryan aan de deur zag staan. 'Ja ik wou vragen of je nog mee kon.' zei hij. 'Nee sorry, huisarrest.' zei ik. 'Ah toch nog, naja geniet dan maar van je huisarrest.' grapte hij. 'Ja dankje, jij van het feest he.' zei ik met een glimlach. Ik sloot de deur. fieuw, dat scheelde weinig. Ik liep de woonkamer weer in. 'Zack?' vroeg ik. Hij zat niet meer op de bank. 'Zack kom op dit is niet grappig.' riep ik. Ineens sprong er iets op achter de bank. 'Jemig! Zack wil je dat ik een hartstilstand krijg ofzo?' riep ik en hield me hand op me hart. Hij lachte waarna hij me een knuffel gaf. 'Wil je de film nog zien?' vroeg hij. Ik knikte. Na een kwartiertje vielen plots alle lichten uit. 'Oke nu vind ik het echt niet meer leuk Zack.' zei ik. 'Wat? ik doe niks.' zei Zack. Ik klampte me aan hem vast. Na 5 minuten gingen de lichten weer aan. 'Oke nu geen horrorfilms meer, ik ben hier tot laat alleen vanavond.' zei ik. 'Ik wil wel blijven?' vroeg Zack. 'Ja maar huisarrest...' loog ik alweer. 'Doe je slaapkamer op slot, zo kan je moeder niet binnen komen en dan lok je haar morgenvroeg naar de achtertuin en dan verlaat ik het huis via de voordeur.' zei Zack. 'Dat heb je net allemaal bedacht?' lachte ik. Hij knikte. 'Oke is goed.' zei ik.

Ryan

Ik weet dat Zoe iets achterhoud. Waarom was ze anders zo leuk aangekleed? Misschien is ze stiekem met een ander naar het feest!? Ik loop rond. Ik zag een vriend van me staan. 'Ey, heb je een meisje gezien met skinny jeans en een vlecht, een blonde vlecht?' vroeg ik. 'Nee sorry man, misschien is je chick al weg.' grapte hij waarna hij een shotje achterover sloeg. Het is bijna 10 uur. Zal Zoe al slapen? Dit feest is toch niks aan en ik zie Joshua nergens dus ik kan het met hem niet over Zoe hebben. Ik stap in me auto en rijd richting Zoe haar huis. Ik zie geen licht meer branden. Ik rijd de straat uit en ga naar de andere kant. Zo zie ik dat haar licht in de slaapkamer wel aan is. Ik zie 2 schaduwen over het gordijn. Ze is dus wel met iemand? Misschien is het ook wel haar moeder? Misschien wel haar oma? Dus wat zeur ik , ik moet vertrouwen hebben! Naja ik moet haar wel op tijd aan de haak slaan. Ik rijd richting me flat en ga maar proberen te slapen.

In de handen van een LoverboyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu