COVER
TAJUK: PARADOKS ROMANCEWATAK UTAMA:
NAMA: JENERAL SHUO
▪︎ GENERAL PERANG HANDALAN KLAN TERATAI PUTIH.
▪︎DISAYANGI OLEH MAHARAJA DAN BEREDAR RUMOR BAHAWA JENERAL SHUO AKAN DIKAHWINKAN DENGAN PUTERI KEDUA MAHARAJA.
▪︎ SAHABAT BAIK PUTERA MAHKOTA DAN LIMA LAGI PUTERA&PUTERI KERAJAAN TENGAH.
▪︎ SEORANG PEMUDA YANG BIJAK DAN MEMILIKI SIKAP SERTA SIFAT TERPUJI DAN DISENANGI SEMUA.
NAMA:PUTERI AMMARA / LAIA
▪︎ PUTERI KETIGA MAHARAJA.MERUPAKAN RAKAN BAIK JENERAL SHUO.
︎ ▪︎ HILANG KETIKA BERLAKU PEMBERONTAKAN DAN DISELAMATKAN OLEH SEORANG PANGLIMA DARIPADA KERAJAAN UTARA.
▪︎HILANG INGATAN DAN DIASUH UNTUK MENJADI SEORANG PERISIK/PEMBUNUH HANDALAN.
▪︎KEMBALI SEMULA KE IBU KOTA DENGAN MISI MEMBUNUH MAHARAJA.
NAMA: KINN/ISSHIN
▪︎ ANAK KEPADA MENTERI PEPERANGAN KERAJAAN TENGAH.
▪︎ RAKAN SEPERMAINAN SHUO DAN JUGA PARA PUTERA&PUTERI MAHARAJA
▪︎ TERSELAMAT DARIPADA KEMATIAN SEMASA MAHARAJA KERAJAAN TENGAH MEMERINTAHKAN AGAR SELURUH KELUARGANYA DIBUNUH AKIBAT TUDUHAN MENJADI PERISIK KEPADA PIHAK MUSUH.
▪︎ MELARIKAN DIRI SEHINGGA KE LEMBAH HANTU DAN DIPELIHARA OLEH KETUA ICARUS.
▪︎ DIBESARKAN DI LEMBAH HANTU DAN DARIPADA BAPA ANGKATNYA DIA MENDAPAT SEGALA SIKAP/PERANGAI BURUK KETUA ICARUS . MERUPAKAN KETUA KEPADA KLAN JINJU YANG TERKENAL SEBAGAI KLAN PALING DIGERUNI.
▪︎ DILANTIK MENJADI KETUA KLAN SELEPAS KEMATIAN BAPA ANGKATNYA DAN MENJADI ORANG PALING DITAKUTI.
▪︎ KEJAM DAN SANGAT TIDAK BERPERIKEMANUSIAAN.INGIN MEMBALAS DENDAM ATAS HUKUMAN TIDAK ADIL YANG DIJATUHKAN KEPADA SELURUH KELUARGANYA DULU.
SINOPSIS
Shuo,Kinn dan Ammara.Tiga sahabat karib yang akhirnya terpisah akibat percaturan takdir yang aneh.Menginjak dewasa,sekali lagi takdir mereka bertemu namun kali ini mereka perlu merungkaikan kemelut silam yang dipenuhi dengan dendam dan silap faham.Ketika kebencian,curiga dan dendam bersatu ,mampukah persahabatan antara mereka menjadi benteng terakhir ataukah ia menjadi senjata yang akan saling menikam?
# author's note: kredit kepada pemilik asal ilustrasi.
#all pictures or ilustration credit to the owners● ● ●
YOU ARE READING
NEVER ENDING STORY:BOOK OF DESTINY
FantasyKetika fantasi bertembung dengan realiti.Mampukah dua paradoks yang bertentangan itu wujud secara bersamaan? Akan wujudkan pembolehubah yang memungkinkan keajaiban tersebut berlaku? Reii seorang penulis novel web entah bagaimana terdampar ke dalam d...