Part 3.

45 2 0
                                    

Beköszöntött a tél. Hamarosan itt a Karácsonyi szünet ami miatt nem fogunk találkozni egy ideig. Nem tudom, hogy pontosan mit érzek Draco iránt de azt tudom, hogy ez nem helyes. Nem kéne bíznom benne. Azóta mióta majdnem megcsókolt minden nap együtt tanulunk. Be kell vallanom élvezem ezeket az együtt töltött időket.
Látom Dracon, hogy titkol valamit és valami rosszban sántikál, de nem merek rákérdezni mert félek, hogy rontana a kialakult kapcsolatunkon.
A harmadik órámra igyekeztem ami Bájitaltan volt. Tudtam, hogy újra láthatom őt.

Órán a Tanár úr bemutatott nekünk egy bájitalt az Amortentiát ami a világ legerősebb szerelmi bájitala. Ha bele szagolsz olyan illatot érzel amihez vonzódsz. Horace tanár úr megengedte, hogy beleszagoljunk és elmeséljük ki milyen illatot érez. Lassan a tanóra vége felé jártunk amikor rám került a sor. Közelebb léptem a gőzölgő üsthöz és egy mélyet szippantottam bele. Az illat csodálatos volt és mámorító. Megbénított ahogy álltam felé hajolva.
-Na milyen illatot érez Miss Y/N? Kérdezte Horace.
-Mint a zöldalma és egy kis mentol. Feleltem bájologva.
Draco rám nézett és elmosolyodott.
-Ez nem lehet igaz. Nem lehet pont ő. Gondoltam kétségbeesve. Az óra végén sietősen hagytam el a termet. Megijedtem, hogy ilyen érzéseket táplálok Draco Malfoy iránt.

Draco utánam rohant, hogy megkérdezze mi a baj.
-Ez az utolsó napunk együtt a szünet előtt. Nincs kedved eljönni velem meginni egy vajsört a Három Seprűben? Kérdezte. Láttam rajta, hogy fél a válaszomtól. Természetesen nem utasítottam vissza ugyanis szerettem volna vele megbeszélni az érzéseimet iránta. Amíg sétáltunk nem szóltunk egymáshoz. Csendben telt az út.
A kocsmában leültünk az asztalhoz kértünk egy egy vajsört.
-Draco szeretnék mondani valamit. Mondtam és a szemébe néztem.
-Én is szeretnék neked elmondani valamit Y/N. Felelte.
Hagytam, hogy ő kezdje el mert reméltem, hogy azt a titkot mondja el ami már hónapok óta nyomja a lelkét.
-Azt hiszem szerelmes vagyok beléd Y/N. Talán már évek óta de magamnak sem mertem bevallani azt amit érzek. Te Sárvérű vagy és apám nem támogatná ezt a kapcsolatot. Az iskola falai között nem lát minket így nem tudná meg. Viszont tudnod kell, hogy nem az az ember vagyok akit mutatok neked. Sötét titkaim vannak amiket nem mondhatok el neked. Kérlek értsd meg. Vallotta be nekem érzéseit.
-Én is szeretlek Draco. Megértem, hogy nem mondhatod el és apádat is megértem, nem olyan vagyok mint ti. Feleltem.

A nap remekül telt Draco társaságában, de közben furdalt a kíváncsiság, hogy mi lehet az a sötét titok amit nem mondhat el nekem. Látom, hogy gyötri és lassan felemészti őt, de nem kérdezősködtem. Draco összekulcsolta az ujjainkat miközben a Roxfort felé sétáltunk.

*Draco szemszöge.*
Szeretem ezt a lányt. De nem tudom, hogy mondjam el neki azt, hogy a Sötét Nagyúr engem választott. Nem értené meg azt a tettet amit az ideig tanév kezdete óta próbálok véghezvinni. Félek megtenni, de ha nem teszem meg én halok meg. A kezemen viselem a Halálfalók jelét. Közéjük tartozom. Takargatom nehogy valaki rájöjjön azelőtt mielőtt megölöm Dumbledoret.
Meg kell tennem.

Y/N valószínűleg lebeszélne róla. Neki tiszta lelke van. Nem tudom miért választott engem. A szeme felragyog mikor rám néz. Ha megérintem minden porcikája beleremeg. Istenem annyira tökéletes, de nem hagyhatom azt, hogy ez a kapcsolat nagyon elmélyüljön. A tettem után megutál és csalódni fog bennem, talán magában is amiért egy ilyen emberbe szeretett bele mint én. Nem akarok neki fájdalmat okozni.
Kiélvezem ezt a kis időt amíg vele lehetek.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Szerelem Vér Felett (Draco Malfoy ff)Where stories live. Discover now