Part 1.

36 2 0
                                    

Már lassan egy hete járunk a suliba és folyamatosan ezen a mondaton jár az agyam.
Éppen Piton órájára igyekeztem mert eléggé késésben voltam. Pontosan a tanár előtt érkeztem a terembe. Leültem a terem közepén lévő padsorba. Sajnos nem figyeltem, hogy ki ül mögöttem. Az óra közepén valaki megkocogtatta a vállam. Hátra néztem és szembe találtam magam Dracoval.
-Hé Sárvérű mi a helyet? Kérdezte.
Gyorsan előre fordultam mert a szívem hevesebben kezdett el verni. Válasz nélkül hagytam Malfoy-t. Az órán alig tudtam figyelni, nem hagyott nyugodni az, hogy miért normális velem az az ember aki megkeserítette az életem öt éven keresztül. Már olyan gondolatok is megfogalmazódtak a fejemben, hogy valamit tervez ellenem és azért viselkedik így.

Bájitaltanra igyekezve összefutottam a legjobb barátnőmmel. Elmeséltem neki mindent ami történt hátha ő tud rá valami magyarázatot adni.
-Figyelj Y/N nem hiszem, hogy bármit is tervezne, szerintem csak benőtt a feje lágya így 17 évesen. Azt sem zárom ki, hogy esetleg tetszel neki. Nézett a szembe és elmosolyodott.
-Lehet, hogy igazad van de az, hogy tetszem neki azt kizárom. Mondtam.

A nap hamar eltelt főleg ha az ember merengéssel tölti az idejét. A vacsoránál ültem a barátnőmmel amikor Draco leült velünk szembe de megint nem szólt semmit csak a szemembe nézett. Alig tudtam nyelni az izgalomtól. Mostanában a közelében nagyon furán érzem magam. Zavar a jelenléte de közben várom, hogy a közelemben legyen. Nem tudom mi történik. Próbálom ezeket a gondolatok elterelni a tanulással meg az olvasással.

Kicsit kitűnök ezzel, hogy rengetek tanulok. Legalábbis a Sztereotípia szerint, mivel a Mardekár nem a jeles, szorgalmas kedves diákokról híres akik miután elvégzik a sulit a Mágiaügyi Minisztériumban szeretnének dolgozni. Nem értetem a mai napig, hogy a Teszlek Süveg miért pont ebbe a házba osztott be.

Szerintem a Griffendélbe vagy a Hollóhátba kellett volna kerülnöm viszont mostmár nem bánom, hogy itt vagyok.

A gondoltaimba merülve aludtam el.

Szerelem Vér Felett (Draco Malfoy ff)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant