Part 4.

34 1 0
                                    

A Karácsonyi szünetből visszatérve a vonaton ültünk Dracoval. A hajamat birizgálta miközben én a tájat néztem. Az út a Roxfortig gyönyörű mikor hó fedi. A merengésemből az zökkentett ki, hogy Ő az állam alá nyúlt és a maga felé fordította a fejem. Mélyen a szemembe nézett és megcsókolt. Beszívtam az orromba az illatát. Egyik kezét az arcomra tette, majd a hüvelykujjával el kezdte azt simogatni. Másik kezével belemarkolt a derekamba és közelebb húzott magához.

Lassan eltávolodtunk egymástól. Az arcom lángvörös volt. Régóta vártam erre a pillanatra. Pontosan azóta mióta a Klubhelységben majdnem megtörtént. Ez volt életem első csókja.
Draco ezután a szemembe nézett és elmosolyodott.

Az út hátralévő részében Draco a kezemet fogta. Vagy éppen hozzábújva ültem. Imádtam az illatát. Feszültebbnek tűnt mint eddig. De még mindig nem bízott bennem annyira mint, hogy elmondja a sötét titkait. Arról beszélt éppen, hogy jövőre már nem fog velünk unatkozni az órákon. Mert úgy érzi nem ide tartozik. Éppen leszállni készültünk de Draco nem jött velünk azt mondta van egy kis dolga.

*Draco szemszöge*
Észrevettem miközben vonatoztunk, hogy valaki kihallgatja a beszélgetésünk. Ezért a vonaton maradtam.

A pálcám segítségével a csomagtartó részről ledobtam a megfigyelőnket

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

A pálcám segítségével a csomagtartó részről ledobtam a megfigyelőnket.
A vonat padlójára esett.
-Anyád nem tanította meg, hogy nem illik hallgatózni? Kérdeztem.
Lerántottam róla a láthatatlanná tévő köpenyt.
-Anyád már akkor meghalt mikor még szobatiszta sem voltál. Vetettem oda szemrehányóan Potternek.
Belerúgtam a földön fekvő Harrybe és vissza takartam a köpennyel.
-Jó utat vissza Londonba Potter. Mondtam és ott hagytam a vagonban.

*Y/N szemszöge.*
Nagyon aggódtam Draco miatt ugyanis nagyon régóta távol volt. Nem tudtam mi lehet vele már éppen enni készültünk amikor leült mellém és belepuszilt a nyakamba amibe beleremegett a gyomrom. Megbolondít ez a srác. Zaklatottnak tűnt, hamarosan megláttam miért. Harry vérző orral sétált be a Nagy Terembe.
-Ugye ezt nem te csináltad vele? Kérdeztem.
-De. Felelte nyugodt hangon és enni kezdett. Nem mondott semmi többet és látszólag nem is szándékozott róla beszélni.
Vacsora után felmentünk a szobánkba, hisz holnap újra elkezdődött a tanítás.

~MÁSNAP~
Reggelinél Draco szomorúan üldögélt az asztalnál.

Oda siettem hozzá és nyomtam egy puszit az arcára, hogy picit felviduljon

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Oda siettem hozzá és nyomtam egy puszit az arcára, hogy picit felviduljon.
-Jó reggelt Draco. Köszöntem majd rámosolyogtam.
Ettől láthatólag neki is jobb kedve lett egy picit. Ugyanis felragyogtak a szemei amikor megpillantott.
-Jó reggelt Y/N. Arra gondoltam, hogy ma órák után csinálhatnánk valamit együtt. Kell egy kis kikapcsolódás. Nézett a szemembe.
Természetesen igent mondtam, hisz ha tehetném minden időmet vele tölteném.

Az első óránk Jóslástan volt. Ezen az órán együtt lehettem Dracoval. Közös feladatot osztott ki a Tanárnő, egy csészéből kellett kiolvasni a párunk jövőjét.
Ránk került a sor. Amikor Trelawney tanárnő mellénk állt, hogy segítsen. Nagyon megrémült ahogy a kezemben tartott pohárkára nézett amiből éppen próbáltam kiolvasni a párom jövőjét.
-Draco Malfoy. Suttogta. -Sötétséget és halált, nagyon nagyon rossz dolgokat látok. Dobta vissza a csészét az asztalra és elsietett. Meglepetten néztem Dracora aki nem szólt semmit csak felállt és kirohant a teremből.

Utánna futottam, hogy megtudjam mi az ami miatt úgy ott hagyta az órát. A folyosón megpillantottam ahogy éppen idegesen fel alá járkál.
-Draco. Mi a baj? Szóltam oda kicsit félénken amikor mellé értem.
-Neked ehhez semmi közöd Sárvérű! Lökött neki a falnak. -Ne üsd bele mindenbe az orrod. Mondta majd engedett a szorításomon és tovább állt. A könnyeimmel küszködve néztem távolodó alakját.

Szerelem Vér Felett (Draco Malfoy ff)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora