*Draco szemszöge*
-Talán nagyon gonosz voltam vele amikor ő csak segíteni szeretett volna nekem. Bocsánatot kellett volna kérnem és nem csak ott hagynom őt egyedül. Be kellene őt avatnom, hogy ne titkolózzak előtte többé, de nem értené meg, hogy halálfaló lettem.
Megutálna és elveszíteném őt. Merengtem magamban az udvaron. Nem érdekelt, hogy hideg van és fázom. Már egy jó ideje ott ülhettem amikor az emberek elkezdtek kiszivárogni az udvarra és megláttam őt. Odarohantam hozzá, hogy bocsánatot kérjek az utóbbi viselkedésemért, de ő csalódott arccal rám nézett és ott hagyott.
Utána siettem, hogy hallgasson meg.
*Y/N szemszöge*
Nagyon megijedtem amikor Draco az udvaron közeledett felém. Soha nem volt még olyan, hogy ennyire agresszívan bánt volna velem. Csalódtam benne. Ahogy megfordultam az udvaron, hogy ott hagyjam követni kezdett, hogy legalább csak hallgassam meg. Megtorpantam és a szemébe néztem.
-Rendben beszéljük meg de nem itt. Mondtam kicsit hangosabban mint ahogy szerettem volna. -Menjünk fel a szobámba. Az órák végéig nem lesz ott senki tehát tudunk nyugodtan beszélni. Fogtam meg a kezét és a szobám felé vettük az irányt.Odaérve leültünk az ágyamra és próbáltuk megbeszélni a történteket de veszekedés lett belőle ahol mindent a másik fejéhez vágtunk. Kicsúszott a számon egy olyan mondat, hogy idegesítő, hogy soha semmit nem mond el és magába folyt mindent. Draco erre nagyon berágott.
-Tudni akarsz mindent Y/N? Üvöltötte.
-Halálfaló lettem és kurvára semmi közöd nincs hozzá. Ne próbálj meg lebeszélni róla mert nem fogsz tudni. Ordibált velem.
Meglepetten néztem rá és nem találtam szavakat.Draco a szemembe nézett és megcsókolt. A heves csókolózás közben hanyatt döntött az ágyon és elkezdte levenni a felsőmet. Hevesen ziháltam miközben a nyakamat csókolgatta az egyik kezével pedig végig simította a csupasz hasamat. Én is kibontottam a felsőjéből és elkezdtem végig csókolgatni a testét. Egyre hangosabban vette a levegőt amikor a nadrágja korcához értem az ajkaimmal. Lehúztam róla a nadrágját az alsójával együtt és szembe találtam magam az álló farkával. Megnyaltam az ajkaim és a szemébe néztem amitől felnyögött. Bevettem a számba az ágaskodó férfiasságát és szopni kezdtem. Hallottam a hangján, hogy élvezi. Hirtelen felült és a hátamra döntött.
-Ha tovább folytatod a szádba élvezek. Zihálta.
A farkát a puncimhoz tette és behatolt. Hangosan felnyögtem hisz ez volt az első. Draco óvatos volt az elején de aztán egyre gyorsabb és gyorsabban mozgatta bennem. Végül egyszerre élveztünk el.Hanyatt feküdtünk az ágyon viszont nem hagyott nyugodni, hogy Draco halálfaló lett. Miközben a combomat simogatta észrevettem a kezén a jelet.
-Tehát igaz. Gondoltam magamban. Nem akartam elrontani ezt a meghitt pillanatot ezért nem hoztam most fel ezt a témát.
YOU ARE READING
Szerelem Vér Felett (Draco Malfoy ff)
FanfictionA történet a Roxfordban játszódik. A hatodik éves boszorka lányról Y/N-ről. Az ő vágyairól, félelmeiről. A könyv erősen 18+os tartalmakat is tartalmazhat.