Sektörün hemen hemen bütün tanınan isimleri kırmızı halıda büyük bir ihtişamla adımlarını atarlarken hepsinden farklı olarak tüm egosuyla yürüyen birisi,Lee Minho.
Yılların verdiği tecrübe ile herkes yaptığı işi gururla sunarken sıra son yılların en iyi kokusunu bir anda ortaya atan şirketteydi.Penumbra daha öncesinde her ne kadar alçak görülen bir şirket olsa da yeni değişen üreticilerinin öne sürdüğü doğal bir koku ile gündemde yerini almış son zamanların en gözde kokusunu üretmişti haliyle. Hwang Hyunjin emin adımlarla sahnedeki yerini alırken büyük bir alkış tufanı kopmuş dikkatlerin o yöne çekilmesiyle kameralara gülümseyen Lee Minho öylece kalmıştı. Önemsediği söylenemezdi,sonuçta piyasanın en iyi parfümlerini her zaman o üretir ve yeni gelenlerin gelip geçici olduğuna inanırdı. Bütün umursamazlığı ile göz devirip herkes gibi siyaha çalan irislerini sahneye çevirdi,karşısında altın sarısı saçları mekanın bütün ışığını yansıtırmışcasına parlayan adamı görünce ukalaca gülümsemesini genişletmiş dudaklarının bir kenarı yukarı kıvrılırken bütün küstahlığı ile masalardan birine geçip izlemeye koyulmuştu.
Tüm kalabalığın onu izlediğini farkındaydı sarışın olan. İlk defa böyle bir etkinliğe katılıyor olmasının verdiği gerginlik adeta bütün vücudunu esir almışken hazırladığı konuşmasını kafasında toparladı ve derin bir nefes alıp konuşmaya başladı.
"Öncelikle herkese iyi akşamlar dilerim. Bu yıl herkesin de farkında olduğu gibi alışılmışın dışında bir tasarım ile Penumbra'yı bir adım daha öne atmış bulunmaktayız,şirket olarak burada bulunan çoğu şirketin bizi aşağıda gördüğünün de fazlasıyla farkındayız ancak size söylemek isteriz ki bu bir ortaya atılış değil Penumbranın yeniden doğuşudur."
İnsanlar büyük bir şaşkınlıkla sarışın genci dinlerlerken konuşma bitince kısaca alkış tutmuşlardı.Yavaş adımlarla sahneden aşağıya adımlayan genç fazlasıyla iyi bir konuşma yaptığını ve onu izleyen insanlara bakılırsa herkesi yeterince etkisi altına aldığının farkındaydı. Söylediği her şey doğruydu ne de olsa,bu onun için bir yükseliş ya da ortaya atılış değil. Bütün servetinin baş rolü olan Penumbranın yeniden var oluşuydu.
En arkada sarışının yaptığı konuşmayı dinlerken son söylediği sözlerle yüzünü ekşitti Minho. Ona göre ardı arkası gelemeyecek bir kaç sözden başkası değildi. Her yıl ortaya atılan çaylaklardan farksızdı sarışın. Mekanın bahçesine doğru adımlayan genci gördüğünde her çaylağa yaptığı gibi onuda en basit şekilde sektörden kaldırmak için hızla adımlarını onun peşinden yönlendirmişti Minho. Havuz kenarındaki bir masada genci yakaladığında tüm egosuyla masaya elini koymuş gencin dikkatini üzerine çektiğini anladığında boğazını temizleyip konuşmaya başlamıştı.
"İyi akşamlar dilerim"
Sarışın genç haliyle bir anda masasına gelen adama bir anlam verememiş nazikçe konuşmaya başlamasıyla ne söyleyeceğini merak ettiğinden karşılık vermişti.
"iyi akşamlar efendim"
"konuşmanız fevkaladeydi"
"teşekkür ediyorum..?"
"Lee Minho"
"Teşekkür ederim bay Lee"
"Rica ederim bay Hwang"
Minho elini nazikçe gencin ince beline yerleştirmiş parmak uçları ile okşamış ve yavaşca asıl konuya doğru konuşmasını sürdürmüştü.
"diğerlerinden bambaşka bir auranız olduğunu söylemeliyim zira bedeniniz parfümünüzden daha etkileyici."
Hyunjin karşısındaki adamın hareketiyle irkilirken bozuntuya vermeden direkt irislerini karşısındaki adamın gözleriyle buluşturmuş ve hazır cevaplılığını sergilemişti.
"diğer şirketler gibi sizi de etkiledik sanırım."
Minho gencin söylediği sözler ile histerik bir kahkaha patlatmış ve ukala ruhuna bürünerek üstten konuşmasını sürdürmüştü.
"size hak vermekteyim aslında, yaptığınız konuşma gelip geçici şirketleri etkilemek için gayet hoştu. Ama yıllardır burda olan birine bu sözleri ediyor olmanız tamamen ahmaklık,sektörden kendi rızanız ile çekilmek için ne kadar istiyorsunuz?"
Konuşmasıyla birlikte irisileri keskinleşen adamın söyledikleri yüzünden vücudu kaskatı kesilirken onun gibi oynamaya karar vermiş ve bedenini karşısındaki beyefendiye yakınlatırmıştı.
"söylediğiniz gibi konuşmam gelip geçici şirketleri etkilemiş olabilir ancak bizim gelip geçici şeyler ile işimiz yok,burada kalıcı olmak için de ilk adımımızı atmış bulunuyoruz. Para konusuna gelirsek de kimsenin parasıyla piyasadan geri çekilecek değilim ancak şirketiniz battığında paraya ihtiyacınız olursa size seve seve yardımcı olurum."
Sarışın genç adamın tepkisini bile ölçmeden arkasını dönüp sırıtarak ilerlerken,karşısındaki adamın neler yapabileceğinden habersizdi. Sonuçta o Espacio'nun sahibiydi ve şirketinin bir milim bile aşağıya çekilmesine izin vermezdi.
______________________________________Açıkcası güzel bir şeyler çıkacağına inanıyorum. Gün aşırı da bölüm atmak istiyorum ama biraz arayla atmaya karar verdim gibi. Umarım sizde beğenir ve destek olursunuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fressia
RomanceFrezya kokusu bütün dünyayı sarsa da ciğerlerime dolan en güzel koku senin olacak.