Kısa Bilgilendirme;

30 4 5
                                    

   Karakterin olarak sen, Türk'sün ama yaklaşık dört yaşından beri, ailen ile Avusturya'da yaşıyordun. Baban bir gün sizi terk edip gittiğinde, bütün yük annene kalmıştı. İşin kötü yanı da buydu işte... Sonunda annen mutant hayatını, üstüne bir de bütün bu sorumlulukları kaldıramadı ve hayatını sonlandırmayı tercih etti. O günden sonra abin vardı. O sana hem babalık hem de annelik yapıyordu.

   Almanca senin ana dilin gibi konuştuğun dil. Eh, doğal olarak Türkçe de biliyorsun. İngilizce bilgin de... Derdini anlatabilecek kadar var? Ya da, iletişim kurmaya yetiyor diyelim.

(Bilmeyenler için söylüyorum, Avusturya'da Almanca dili kullanılır.)

"Böyle yazdığımda, konuşan karakter Almanca konuşuyor demektir."

"Böyle yazdığımda, konuşan karakter Türkçe konuşuyor demektir."

"Böyle yazdığımda, konuşan karakter İngilizce konuşuyor demektir."

  Mutasyonun;

   Keşfettiğin kadarıyla, acemi seviyesinde, insanları güçlendirebilir, zayıf düşürebilir veya iyileştirebilirsin. Bunu kontrol etmeni sağlayan şey, şimdilik abinin ve babanın (?) hediyesi yan flütün. Ve tabii, bazı yan etkileri de var...

   Karakterin takma adı olarak ben "Cadence" kullanacağım ama siz okurken değiştirebilirsiniz. Kıyafetler falan için de fotoğraf koymayı düşünmüyorum, kısıtlayıcı olur gibi geliyor. Belki bazı yerlerde ne giydiğinizi sadece anlatırım ama yine söylüyorum, sizin hayal gücünüze bağlıdır! Ha bir de, film senaryolarına göre gitmiyor tabii... Çok değişik şeyler yazabilirim o yüzden-

   Şimdiden destekleriniz için teşekkür ederim! <3

Bi dk çok heyecanlı- Tamam neyse...

𝄞 Nota [X-Men x Reader]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin