ჯაბას სიტუაცია*
მეორე დღეს გამომიშვეს საავადმყოფოდან, და ბაბის უთხრეს რომ ნაცნობ ადგილებში მივეყვანე და ნაცნობი ხალხი მენახა რაც უფრო დამეხმარებოდა გახსენებაში. ბაბიმაც მაშინვე გამიყვანა საავადმყოფოდან. შენობასთან მიმიყვანე და მეუბნება._ეს კაფეა ლალუნა სადაც ხშირად დავდიოდით მე, შენ, ადრიანი და კიდევ ჩვენი მეგობრები.
_არა არაფერი მახსენდება.
ბარბარეს სიტუაცია*
რატომ დაავიწყდა ეს ყველაფერი? ახსოვს საერთოდ დღეს რა დღეა?
_ჯაბა გახსოვს დღეს რა დღეა?
_არა, და რა დღეა?
_დღეს შენი დაბადების დღეა
ნელნელა მისი სახლისკენ მივიწევდით ნელნელა მივუახლოვდით კიდეც. შეხედა აკვირდება და თქვა.
_ეს ჩემი სახლი არაა?
_კი (შევყვურე) ყოჩაღ
ნელნელა მეხსიერება უბრუნდებოდა, შესანიშნავია. მაგრამ დღევანდელი დღე არ ახსოვდა. მოსაღამოვდა დავურეკე ყველა ჯაბას მეგობარს ვისაც ვიცნობდი და დავპატიჟე მის დაბადებისდღეზე, კიდევ ერთ ადამინსაც დავურეკე რომელსიც ნახვა ჯაბას ძალიან გაუხარდებოდა მის დაბადების დღეზე. ამის შემდეგ მზადება დავიწყე და 7 საათზე ლალუნასთან ვიყავი, რამოდენიმე წუთში ჯაბაც მოვიდა გამოწყობილი შავ პიჯაკში და ლურჯ ჯინსში. ყველა შეიკრიბა ხოლო ის ადამიანი აგვიანებდა. მალევე მოვიდა ჯაბას დავუძახე და ვუთხარი აი სურპრიზი რომელზეც მთელი დღე გელაპარაკებოდი.
და ხედავს ულამაზეს ტასოს რომელსაც ცისფერი ულამაზესი კაბა აცვია._გახსოვს ეს კაბა ზუსტად მაშინ მეცვა როდეს მე და შენ პირველად წვიმაში ვიცეკვეთ.
_არა, არ მახსოვს ბოდიში.
_ ბოდიშს, რატომ იხდი? შენ ხომ გმირი ხარ ბავშვი გარდაარჩინე. პირიქით მადლობა რომ ჩემი ძმა გადაარჩინე.
უთხრა და ჩაეხუტა*
_კარგით, წამოდით წვეულება იწყება.
რომ არ გამოიხედეს ერთი დავუყვირე
_ჯაბა, ტასო წამოდით.
ძალიან კარგადაც გავერთეთ, ხოლო როცა ტორტის შემოსვლის დრო მოვიდა, ჯაბა ახლოს მიდა სურვილი ჩაიფიქრა და უთხრა
_იცი მე....
_რა ხდება ტასო?
_მე შენ....
მივხვდი რისი თქმაც უნდოდა და დავეხმარე
_ჯაბა ტასოს უყვარხარ.
_რაა?
_მართლა?
_კი. ნამდვილად ძალიან მიყ...ვარხა..რ
_მეც მიყვარხარ. იმის შემდეგ რაც დაგინახე
_კიდევ ერთხელ მადლობა რომ ჩემ ძმა გადაარჩინე.
_არაფრის, ვერ დავუშვებდი რომ ის ბავშვი მანქანას გაეტანა, ვინც არ უნდა ყოფილიყო.
გვრიტები საუბარში გაერთნენ, ერთმანეთს ხელები ჩაჰკიდეს და არც ერთი წამით არ გაუშვიათ ხელები.