როდესაც ეს ყველაფერი ვუთხარი ვიფიქრე გაბრაზდებოდა მაგრამ ჩამეხუტა და მითხრა
_მეც მიყვარხარ.
ნიას სიტვაცია*
ძალიან გამიხარდა ისე რომ ვაკოცე კიდეც, დიდი ხნით დავრჩით მზის ჩასვლით ვტკბებოდით. მალე სახლთან მივედით და სანამ მანქანიდან გადმოვედი მითხრა.
_პატარავ ხვალ გამოგივლი და სადღაც წავიდეთ
_სად??
_სურპრიზია, ხვალ გაიგებ.
მართალია სურპრიზები მიყვარს მაგრამ ცნობისმოყვარეობა მკლავდა, მთელი ღამე ამაზე ფიქრში გავატეარე.
ფიქრებში გათენდა კიდეც.მეორე დილით ტელფონზე მონაწერი მხვდება
_პატარავ ქვემოთ გელოდები, ჩამოდი.
_ახლავე ჩამოვალ.
ფანჯრიდან გადავიხედე და დანიელი ხელს მიქნევს. ვხედავ რომ მამა მასთან მიდის და ყვირის.
_რატომ აწუხებ ჩემს შვილს? ვინ ხარ? ან ჩემს სახლთან რა გინდა?
მალევე გავემზადე და მამასთან მივედი და ვუთხარი.
_მამა დამშვიდდი ეს დანიელია ჩემი ცხოვრების ერთადერთი სიყვარული.
დანის გავხედე და გაკვირვებული მიყურებდა. მივუახლოვდი და ვაკოცე. მანქანაში ჩავჯექი და ღამის ქალაქის სილამაზეების სანახავად წავედით. ულამაზესი იყო ქუჩები ღამით. ბევრი ვისეირნეთ, ბევრ თემაზე ვისაუბრეთ მაგალითად თუ როგორ გაბრაზდა მამაჩემი. დანი ძალიან ბევრ კომპლიმენტს მეუბნებოდა. ბევრი ვიარეთ და ცოტახანში პარკს მივადექით. და მან საუბარი დაიწყო.
_პატარავ მადლობა.
_და რისთვის??
_იმისთვის რომ არსებობ და ჩემს ცხოვრებაში შემოანათე.
_მადლობა შენც ჩემო ერთადერთო, ძალიან მიყვარხარ.
_მეც.
ამ საუბარ-საუბარში შევამჩნიეთ ყვავილების მაღაზია, დანი შეჩერდა.
_ყველა ყვავილი მინდა.
_რა? მომესმა??
_არა არ მოგესმათ ყველა ყვავილი მინდა რაც კი გაქვთ.
_ყველა ვარდია და გნებავთ??
_დიახ.
ულამაზესი და დიდი თაიგული გამოვიდა ამ ულამაზესი ვარდების. ძალიან გამიხარდა რადგან ვარდები ვის არ უყვარს? დანიმ რამოდენიმე წამით გვერდით გაიხედა და მაშინვე იქეთ გაიქცა. გაოგნებული ვუყრებდი ამხელა თაიგულით მარტო დამტოვა ქალაქში. მალევე მივხვდი საითკენ მიდიოდა, როდესაც 4-5 წლის ატირებული ბავშვი შევამჩნიე. მივიდა ბავშვთან ჩაეხუტა და დაამშვიდაა. იცით რა საყვარელი იყო როდესაც ბავშვს ეფერებოდა? ბამბის ნაყინი უყიდა და სასზრიალოებზეც ასრიალა ბავშვი დამშვიდდა და დანისაც შეეტყო რომ ძალიან გაერთო. მალევე ბავშვის დედა მოვიდა ჩვენთან ბავშვი ჩავაბარეთ და წამოვედით. პარკს ცოტთი რომ ჩამოვშორდით, შევამჩნიე სათამაშო აპარატი, ამ აპარატზე თამაში ჩემი ოცნება იყო ამიტომ ამ აპარაეტთან მივირბინე და თამაში დავიწყე ჩემდა საუბედუროდ ვერაფერი ვერ მოვიგე მაგრამ დანიმ შეამჩნია რომ მოვიწყინე და გვერდით გამწია და მითხრა.
_პატარავ ახლა მე ვითამაშებ და პირობას გაძლევ ბევრ სათამაშოს მოვიგებ.
_კარგი ვუთხარი მოწყენილმა.
წამიც არ გასულა და მას უკვე რამოდენიმე სათამაშო ჰქონდა მოგებული. უცებ ძალიან კარგ ხასიათზე დავდექი. ძალიან გამიხარდა ჩემმა სიყვარულუმა ჩემი ოცნება აახდინა.
_________________________________
345 სიტყვაიმედია მოგეწონებათ. SecretRomanticist TSFooR