დანის სიტუაცია*სათამაშოები ცელოფნის პარკში ჩავალაგეთ თუ არა ჩემს ერთადერთ და განუმეორებელ ნიას გავხედე, თვალები უბრწყინავდა, მისი ულამაზესი ღიმილიც სახეს უმშვენებდა.
_ნია წამოდი შენთვის სურპრიზი მაქვს
_სად მივდივართ არ მეტყვი?
_არა სირპრიზია, ვერ გეტყვი.
_კარგი.
მალევე მივედით დიდი შენობის წინ სადაც ჩემი სურპრიზი ელოდებოდია ჩემს ერთადერთ სიყვარულს.
ნიას სიტუაცია*
შევედით თუ არა ულამაზესი გარემო იყო და სასიამოვნო სიმღერაც ჟღერდა, ჩემდა გასაკვირად არავინ არ იყო რესტორანში მხოლოდ მე და ჩემი სიმპატიური შეყვარებული ვიყავით. მთელს რესტორანში ერთადერთი მაგიდა იდგა. ყვავილებით მორთული იყო იქაურობა. ჩემი საყვარელი ყვავილებით ვარდებით. ძალიან გამიხარდა. დანიმ სკამი გამომიწია დამსვა სკამზე ფრთხილად დამსვა. შემდეგ თვითონაც მოუჯდა მაგიდას.
ულამაზესი გარემო იყო. მას პიჯაკი ეცვა და ულამაზესად გამოიყურებოდა._ნია რაღაც მინდა გითხრა, გთხოვ არ გამაწყვეტინო.
_კარგი.
ავნერვიულდი, რისი თქმა უნდოდა არ ვიცოდი მაგრამ მემგონი ვხვდებოდი.
ჩაიმუხლა და დაიწყო
_ნია პირველად როცა დაგინახე მაშინვე მოვიხიბლე შენით მინდოდა შენთან დაახლოება და ამიტომ ეს სულელური კონტრაქტი მოვიგონე რათა შენთან ახლოს ვყოფილიყავი. როცა შენთან ერთად მოტოციკლეტზე პირველად დავჯექი ძალიან ბედნიერი ვიყავი, ისეთი შეგრძნება მაონდა თითქოს მთელი ცხოვრება ვისაც ვეძებდი ის ვიპოვე. როდესაც მე და შენ პირველად ჩემს სახლში რაღაცის გამო მივედით მე ვთხოვე ჩემს მეგობრებს იმ ყველაფრის მოწყობა რადგან შენთვის მეთქვა რომ მიყვარდი მაგრამ რომ შევატყვე შენი უხერხულება ავნერვიულდი. ამიტომ გავხდი ცუდადაც. ყოველ დღე ვფიქრობდი როგორ მეთქვა თუ როგორ მიყვარდი. შენ შემცვალე რათქმაუნდა კარგი მხრივ მასწავლე ლოდინი მასწავლე სიყვარული და ასევე ჩემთვის მნიშვნელოვან ადამიანებზე გაფრთხილება.
ნია ჭედია გახდები ჩემი ცოლი?ამის გაგონებაზე ცრემლები წამომივიდა.
_კარ...გი
ვუთხარი ანერვიულებულმა.
_კი
ძალიან გახარებული ვიყავი მისი ამ სიტყვებით. მაშინვე ფეხზე ადგა და ჩავეხუტე მან კი მაკოცა. აწ უკვე ჩემი ქმარი ჩემს ოცნებებს ახდენს ჯერ ჩემი ოცნების სათამაშოები მოიგო და მაჩუქა შემდეგ კი ცნობილმა ადამიანმა რომელის ფანიც ვიყავი უკვე ჩემი ქმარია. ჩემი ოცნებები ხდება რაც მახარებს. ბიჭი რომელიც მიყვარს ახლა ჩემს გვერდითაა.
_დანი ძალიან მიყვარხარ.
_მეც ჩემო ცხოვრებავ.
სახლში წაყვანა შემომთავაზა. შუა გზაში გაწვიმდა. წვიმამ უმატა ჭექა ქუხილიც კი იყო. დანის ვთხოვე რომ წვიმაში გვეცეკვა რაზეც მან მაშინვე თანხმობა განაცხადა. ძალიან გამიხარდა რადგან წვიმა ძალიან მიყვარს.
ძალიან ბევრუ ვიცეკვეთ და სახლშიც მივედით
5 წლის შემდეგ
გამარჯობა მე ნია ვარ მყავს უსაყვარლესი ქმარი და 2 შვილი. 1 ბიჭი 1 გოგო ტყუპები. ჩვენი სიყვარულის შემდეგ 5 წელი გავიდა, და ისევ ისე ტკბილად ვცოვრობთ, ჩვენს და გასაკვირად მშობლებიც შეეგუვნენ ჩვენს ურთიერთობას. დღემდე ძალიან მიყვარს ჩემი ერთადერთი სიყვარული.
_________________________________
365
სიტყვა მალე ახალი ფიკიც გამოვა იმედია მოგეწონებათ