თავი 8
დილით ასისტენტმა დამირეკა და მითხრა რომ სასწრაფო შეხვედრა მქონდა._პატარავ დღეს საღამოს გცალია?
ვკითხე მე_რამე მოხდა?
_რადგან დღეს კაფეში ვერ ვსადილობთ, რას იყვი რომ დღეს პიკნიკზე წავიდეთ?
_პიკნიკზე?
ნიას სიტუაცია
ახლა მოუნდა პიკნიკზე წასვლა? გუშინ მივწერე და დილით დამიბრუნა პასუხი.
_დიახ პიკნიკზე, არ გინდა წამოსვლა?
_კი როგორ არ მინდა?
_კარგი, დღეს საღამოს გეცლება?
_კი.
ზუსტი ადგილ მდებარეობა არ ვიცოდი მაგრამ ვენდობოდი და ვიცოდი რომ კარგ ადგილს აარჩევდა, მართალია ცოტა გაბრაზებული ვიყავი მაგრამ, ხომ გაგიგიათ სიყვარული ბრმააო ასე რომ თითქმის ვაპატიე, მართალია ჩემი მისდამი სიყვარული ძალიან ძლიერია. ისეთი რომ რაც არ უნდა გააკეთოს მაინც შევეცდები პატიებას.
მართალია მისთვის ეს უბრალოდ კონტრაქტია მაგრამ მასზე ფიქრები მე არ მასვენებენ სულ მას ვხედავ, სიზმარში ის მესიზმრება, ცხადში მას ვხედავ და ფიქრებშიც ჩემთან ერთადაა. ძალიან მიყვარს იმაზე მეტად ვიდრე მას წარმოუდგენია მას მხოლოდ მისი ყოფილი შეყვარებულისთვის ეჭვიანობის მიზნით მთხოვა რომ კონტრაქტით ვყოფილიყავით შეყვარებულები და არა ისე. იცით რა ცუდი შეგრძნებაა ცალმხრუცი სიყვარული? საშინელი, ძალიან მიყვარს მაგრამ ვერ ვეუბნები.
დანიელის სიტვაცია*
ფიქრებმა გამიტაცა, ხომ ვიცოდი რომ მომწონდა მაგრამ ამას არ ვაღიარებდი. და როგორც იქნა დავატანე თავს ძალა და ვაღიარე თუ ის როგორ ძალიან მიყვარს. მაგრამ მას ვუყვარვარ? კარგი რა მას ასეთ ლამაზ და მშვენიერ ქალს მე შევუყვარდები? შეყვარებაზე ზედმეტია ლაპარაკი ჩემთან უბრალოდ კონტრაქტის გამოა. მე ის თავიდანვე მომწონდა მაგრამ რაღაც მიზეზი ხომ მჭირდებოდა რომ მასთან ახლოს ვყოფილიყავი ასე რომ... მეგონა რომ მიხვდებოდა ყოფილი შეყვარებულის ეჭვიანობა რაში უნდა მდომებოდა? ისიც ვიცი რომ ცუდი აზრია ასე მასათან დაახლოების მაგრამ სხვა ვერაფერი მოვიფიქრე.მისი ლამაზი სახე როგორც კი დავინახე იმის შემდეგ მასზე ვფიქრობ, უბრალოდ ვერ ვწყვეტ მასზე ფიქრს. მოსაღამოვდა პიკნიკის დროც დადგა, ყველაფერი მზად იყო, ნიას მივაკითხე ძალიან გახარებული და ოდნავ გაბრაზებაც კი შეეტყო, მანქანის კარი გავუღე და ისიც მალევე მანქანაში ჩაჯდა მთელი გზა ხმა არ ამოგვიღია.
მალე საპიკნიკე ადგილზეც მივედით დავსხედით თუ არა ცოტახანში მზის ჩასვლაც დაიწყო ბევრი ემოციის გამოხატვა უცბად ერთად მომინდა და ლაპარაკი დავიწყე.
_ნია იცი?
_რა ხდება დანიელ?
ვეღარ შევიკავე გრძნობები და ვუთხარი
_მე შენ მიყვარხარ. სულ შენზე ვფიქრობ და ვერ ვისვენებ, შენზე ფიქრებში მიღამდება და მითენდება
მან კი პასუხი გამცა რომელმაც მთელი ჩემი ცხოვრება შეცვალა
_________________________________
333 სიტყვა, იმედია მოგეწონათ მალე ახალი თავიც გამოვა დიდი ბოდიში ამდენი ხანი ახალი თავი რომ არ დამიდია. SecretRomanticist TSFooR