ჩემი შეყვარებული ოლივერი ამ კაფეში მუშაობს. მოვიდა და მომიკითხა.
_როგორ ხარ პატარავ?
_კარგად შენ ჩემო სიყვარულო?
მაკოცა და დანიელი მოიკითხა, დანიელთან ნიაც შეამჩნია და მიესალმა, შემომხედა და სახეზე ეწერა რომ ნია ვერ იცნო. და ავუხსენი რომ დანიელის შეყვარებული იყო. ხელი მომკიდა და მაგიდიდან ამაყენა და გაყოლა მთხოვა, რამოდენიმე წამში სანთელი მიუტანა და რომენტიული სიმღერაც ჩაურთო. 10 წუთში დანელს დაუძახა, ისიც მაშინვე მივიდა ხოლო ოლიმ ყვევილები მიაწოდა და უთხრა.
_ეს შენს შეყვარებულს მოიუტანეო.
დანიელი აპირებდა ახანას რომ კონტრაქტი აკავშირებდათ მარტო მაგრამ ოლიმ არ აცადა არც კი მოუსმინა და დანიელსაც სხვა გზა არ ჰქონდა. ყვავილები ნიას მიართვა. ნიას რომ შევატყვე გაწითლება, და თან მივხვდი არ უნდოდა დანიელს რამე შეემჩნია დავუძახე და ვკითხე.
_შენ ჩემი მეგობარი სერიოზულად მოგწონს ხო?
_არ.....ა
_რა არა თვალიც არ მიგიშორებია და ყვავილები რო მოგართვა ისე გაწითლდი რომ აი არ ვიცი.
_კარგი ხომ ოღონდ არ უთხრა არაფერი კარგი?
_კარგი არააპრობლემა როცა გადაწყვეტ მაშინ უთხარი ოღონდ არ მინდა რომ მას გული ეტკინოს.
რამოდენიმე წუთში ჯაბაც შემოდის კაფეში და გვრიტებთან მიიწევს მაგრამ უცებ მე ვეძეხი და მეკითხება
_აქ რას აკეთებ? (ჯაბა)
_ვერ ხედავ ჩვენი საუკეთესო მეგობარი შეყვარებულთან ერთადაა.
ის ის იყო უნდა მისულიყო და მიელოცა რომ შევაჩერე და ყველაფერი მოვუყევი.
_ჰაჰაჰა ხარხარებდა. რა კონტრაქტი ვერ ხედავ როგორ უღიმიან ერთმანეთს? და შესციცინებენ თვალებში.
_ალბათ ადრიანს ისე მოიწონა რო კონტრაქტი უბრალოდ საბაბია ნიასთან ყოფნისთვის.
_სასწრაფოდ უნდა ვკითხოთ ადრიანს, თუ რეალურად მოწონს ეგ გოგო.
პაემანიც დამთავრდა ადრიანმა ტაქსით გააცილა ნია, და როცა კაფეში დაბრუნდა სკამზე დავაჯინეთ და კითხვები დავაყარეთ.
_სად გაიცანი?
_რამდენი წლისაა?
_სად ცხოვრობს?
_რა გვარია?
_რამდენი ხანია რაც ერთად ხართ?
_გავიცანი რბოლაზე, არის 25 წლის, წერეთელზე. გვარად რევიშვილი, კონტრაქტის მიხედ....
_კონტაქტი და შმონტრაქტი არ ვიცი მე ისე უყურებდი რო შენი ცხოვრების მეგზური იპოვე. (ჯაბა)
_რა ცხოვრების მეგზური, საიდან მოიტანე მეგობრები ვართ და კონტრაქტის გამო ვართ "შეყვარებულები"
*წამოარტყა თავში*
ოლიც ჩერთო ლაპარაკში.
_შენ ის....
არ ვაცადე დასრულება მხარი ვკარი. მან კი მაკოცა და დამადუმა. ვეღარაფერი ვთქვი.
_________________________________
304 სიტყვაახალი თავი, იმედია მოგეწონებათ. SecretRomanticist TSFooR