'İftira 🔥

782 65 26
                                    

( Yazar'dan )

(FLASHBACK)

Minho koridorda kantine giderken iki kişinin konuştuğunu farketti. İkiside Han Jisung diyorlardı. Minho ise sanki duvardaki tablolara bakıyor gibi yaparak onları dinledi.

-Ji-ho'nun geçen sene Han'ı t@ciz ettiğini eğer tüm okula yayarsak, belki de okuldan gider. Ve bizde ondan daha başarılı oluruz.

Minho duyduğu cümle ile birden çocuklara dönüp üstlerine üstlerine yürüdü.

-Aynen. Ama Ji-ho kimseye söylememizi söylerse bizi öldüreceğini söylemişti!

-BANA HEMEN Jİ-HO'NUN KİM?NEREDE?HANGİ SINIFTA OLDUĞUNU SÖYLÜYORSUNUZ!

Diyerek boğazlarına yapıştı Minho.

-Ş-şey öyle birşey yok.. biz arkadaşımla hikaye uyduruyorduk hyung...

-BANA HEMEN GERÇEKLERİ ANLAT! YOKSA BİR HİKAYE YAZARIM SONUNUZ ÇOK KÖTÜ BİTER!

Yanındaki çocuk,

-Abi tamam. Bırak arkadaşımı söyleyeceğim lütfen bırak..

Minho sinirlice çocuğun boğazından çekti elini.

-Ji-ho eskiden Han Jisung'dan hoşlandığı için ve Han'ın onu reddettiği için okul çıkışı bodruma götürüp orada t@ciz ettiği söyleniyor. Yani Ji-ho bize söylemişti...

-HANGİ SINIFA GİDİYOR?

-12-A..

Minho birden çocuğu bırakıp hemen 12-A'ya girdi.

-Ji-ho kim?

-benim? Bir sorun mu var?

-Evet var. Benimle gel!

Diyerek çekti Minho çocuğu. Ve müzik odasına götürdü.

-Han Jisung'a ne yaptın!

-S-sen bunu nerden biliyorsun?

-HAN JİSUNGA NE YAPTIN?

Dedi Minho bağırarak.

-Ş-şey.. özür dilerim.. b-eni reddetmişti.. ben..ben çok üzüldüm..

-SENDE ONU ÜZDÜN!

-Hayır gerçekten.. o şerefsizlerin dediklerine bakma.. onlar bizden küçük Lee Minho.. Han Jisung bana iftira attı! Eğer peşinden ayrılmazsam benim onu t@ciz ettiğim yalanını çıkarıp herkese söyleyip bana iftira atacağını söyledi...

Minho birden sinirlendi. Çocuktan özür diledi ve sinirlice Changbin'lerle buluştu sonra sınıfa girip Seungmin'i bağırırken duydular.. dersten sonra Minho Han'ı duvara sıkıştırıp, Sevgili olmadıklarını hocaya söylerse yalandan olan t@ciz olayını herkese anlatacağını söyledi. Çünkü Minho bu olayı bir iftira olarak biliyordu. Han'ın iftirasını herkese söyleyip okuldan attıracaktı.

----------

Han Felix ve Jeongin ile beraber ağlıyordu.

-Dostum, halledeceğiz, üzülme lütfen. Unut onu Han!

Dedi Jeongin.

-Han.. lütfen ağlama artık.. bizide ağlatıyorsun. O olay geçmişte kaldı. Lütfen yeter artık..

-Felix unutamıyorum.. hatırlattı bana tekrar... herkese söylerse benim işim biter..

Dedi Han ağlayarak. Seungmin girdi sınıfa. Minhonun koşarak gittiğini söyledi.

-Minho ve Ji-ho'yu bulup ikisinide öldüreceğim!

-beraber öldürelim!

Dedi Felix.

Aşk Çıldırmaktır || MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin