( Yazar'dan )
Sabah olmuştu Han ve annesi uyanmıştı Han bu sefer erken uyandı çünkü eve erken dönmüşlerdi dün akşam. Annesi ile beraber kahvaltı yaptı Han ve ilk defa Seungminler ile aynı zamanda çıktı evden. Beraber okula yürürken konuştular.
-Ee Felix. Dün ne oldu anlat bakalım. Aramışsın beni görmedim. Hyunjin ile- ay yani yatıyordum da. Birde kapıma bir sapık dayanmıştı onunla uğraşıyordum..
-Ne sapığı?
Dedi Han ve Seungmin. Felix de Jeongin'in sorduğu şeye cevap vermemek için hemen konuyu dağıtmaya çalıştı.
-NEEE! NE SAPIĞI.. OHAA.. NASILDI PEKİ? DÖVDÜN MÜ ONU? POLİS FALAN MI GELDİ YOKSA?
Dedi Felix.
-Ben değil Hyunjin dövdü. Beni duydu dün camdan bağırdığım zaman. O olmasaydı... ahh düşünemiyorum bile... ağlarken olmayan kafamla sarıldım birden ona. Aslında dün korkudan Han'larda yatacaktım Hyunjin'e de söyledim ama Han'ın eve erken dönüp annesi ile uyuduğunu görünce ikisini rahatsız etmek istemedim. Bu yüzden ben korkmayayım diye Hyunjin kaldı bende. Zaten yanyana yatalım diye tutturdu şerefsiz! İzin vermedim koltukta yatırdım onu.
-Oha!
Dedi Han.
-Niye bizi aramadın?
Dedi Seungmin.
-Han zaten yemekteydi arayamadım.. Seni aradım ama açmadın. Felix'i aradım oda meşguldü. Bende camdan bağırdım.
-Aa doğru ya ben Felix'e gidiyordum Chan durumunu öğrenmek için. Sonra onları bastım tabi.
-NE! NE BASMASI? OHA NASIL HEMDE CHAN İLE. BANG CHAN İLE?!
Felix utanmıştı.. yanakları kızarmış utançlıktan elleri ile oynuyordu.
-Ş-şey o-o ani gelişen birşeydi.. kapı çaldı Seungmin sandım açtım ama giren Bang Chan'dı.. ve bende senden hoşlanıyorum diyerek öptü beni...
Dedi Felix.
-Bunu bize neden söylemedin..
-Açıklayacaktım..
-Ne zaman?
Dedi Jeongin.
-İlk Seungmin'e söylemek istedim. Sonra da size yazacaktım. Seungmin ile prova yaparken yanlışlıkla Chan'a yazdım... oda gördü ve geldi evime işte..
-Peki ne zamandan beri hoşlanıyordun Felix?
Dedi Han.
-İlk gördüğümden beri.. çok tatlı geliyordu gözüme.. o serseri grubunda onun olması çok şaşırtıcı.. o kadar nazik, zarif, tatlı ve hoş bir adam ki.. zaten gamzeleri... mükemmel..
-İLK GÖRÜŞTE AŞK! VAY BEE.
Dedi Jeongin.
-Senin yerine sevindim Felix.
-Sağol Han..
-Ama Felix bence o grupla çok yakınlaşma.. deliler biliyorsun.
-Şey, aslında annem, onlar ile arkadaş olursam Minho'nun beni çok güzel koruyacağını söyledi. Tatlı çocuk diye tutturduğu kişi Minho'ymuş. Zaten oda Minho olduğunu öğrenince çok şaşırdı. Hep Minho hakkında konuştu evde. Sevdiğini korurmuş. Zaten tatlı tatlı diye geziyordu ortada. Birde...şeyy...eee... beni Bar gecesi Minho öpmüştü.. ama ikimizde sarhoştuk yani.. muhtemelen unutmuştur.
-NE!
-NE!
-NE!
3'üde Han'a böyle tepki vermişlerdi. Bir anda duraksadılar. Ve sakinleşmeye çalıştılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Çıldırmaktır || Minsung
FanficMinho, Changbin, Hyunjin ve Chan okulun son yılı okula yeni gelen serseri tiplerdi...En azından öyle görünüyordu. Okulun sıradan öğrencileri Han, Felix, Jeongin ve Seungmin ile nefretle başladı ilişkileri, Ama tahmin edin nasıl bitti? Han, fotoğraf...