( Yazar'dan )
(FLASHBACK)
İşte o an...
Okulun 1. Dönemi daha 2. Yazılılar başlamamıştı. Han, Seungmin, Felix ve Jeongin daha ders başlamadan konuşuyorlardı sıralarında. Daha sonra birisi girmişti sınıfa. Herkes ona bakıyordu. Ve bazıları tanıyordu. Çocuğun adı Ji-ho.. bu çocuk utanarak Han'ın yanına geldi ve ellerini sıkarak
-H-han.. sana çok önemli birşey söyleyeceğim..
Dedi. Han anlamamıştı. Çocuk titriyordu.
-B-ben..nasıl söylesem..
Herkes çocuğa ve Han'a bakıyordu. Çocuk kendini hazırlayıp büyük bir nefes çekip:
-Ben... ben...seni seviyorum Han Jisung!
Diyerek gözlerini sıktı. Han ve tüm sınıf şok olmuştu. Herkes birden gülmeye başladı ve Han konuştu..
-Ne?
Dedi Han büyük bir şaşkınlıkla.
-Ş-şey.. Ji-ho, ben senden hoşlanmıyorum.. yanii.. seni sevmiyorum. Şuan çok şaşırdım ve üstümden atamıyorum farkettiysen.. Üzgünüm ama seni... reddetmek zorundayım...
Diyerek kafasını eydi Han. Çocuk sinirlenerek ve üzülerek büyük bir hızla çıktı sınıftan. Herkes Han'la dalga geçiyordu o gün.
Çıkışta Ji-ho Han'ın yanına gelip ona önemli birşey söylemek istediğini söyledi. Han, tekrardan onu reddettiğini söyledi ama çocuk konunun o olmadığını söyledi ve elinden tutarak onu okula götürdü. Okuldan herkes çıkıyordu ve o ikisi okula girmişti. Seungmin, Felix ve Jeongin anlamamış bakışlar ile kapıda oturarak Han'ı bekliyorlardı.
Ji-ho Han'ı bodrum katına indirdi ve kapkaranlık bir odaya götürdü. Odada bir tek ışık olarak Ji-ho'nun telefon flaşı vardı.
-Beni rezil etmeyecektin Han Jisung!
Diyerek Han'ı yere attı çocuk. Han yerde ne olduğunu anlamamış bir şekilde şaşkın bakışları ile sordu;
-Ne oluyor Ji-ho? Neyden bahsediyorsun?
Çocuk bir sırıtış attı yüzüne ve konuşmasına devam etti.
-Neyden mi bahsediyorum.. ahahaha... çok komiksin Han.. diyorum ki! Beni rezil etmeyecektin! Herkesin önünde Rezil oldum! Herkesin önünde reddettin beni! Ve ayrıca.. kimse beni reddedemez!
Diyerek bağırdı çocuk yerdeki Han'a. Daha sonra 2 kişi girdi bodruma. Han;
-Yardım edin! Bu şerefsiz çok değişik şeyler planlıyor!
Diyerek bağırdı o 2 kişiye.
-Ahahaahhaa.. çok komik. ONLAR ZATEN BENİM ADAMLARIM APTAL!
-n-ne..
Dedi Jisung. Daha sonra o 2 kişi Han'ın ellerini ve ayaklarını tutarak Ji-ho'ya yardım etti. Ji-ho Han'ın üzerindeki okul formasını çıkarıp dokunmaya başladı. Han yardım çığlıkları atıyordu. Ama kimse onu duyamazdı...
-İşte şimdi başlıyoruz Han Jisung!
Han iyice korkmuş ve onun ellerini tutan 2 kolu da ısırmıştı. Ama bu diğerlerini daha da sinir etti ve Han'ın kollarını daha da sıkı tutmaya başladılar. Ji-ho Han'ın pantolonunun düğmelerini açıyordu. Zavallı çocuk yerde acı içerisinde kıvranıyordu. Ama hâlâ bağırmaya devam da ediyordu. Ji-ho Han'ın üzerine çıkıp birden ona sürtünmeye başlamıştı. O kadar rahatlıyordu ki.. ama Han.. aksine. O kadar rahatsız oluyor, korkuyor, ağlıyordu ki... yapacak hiçbir şeyi yoktu o anda. Ji-ho kahkahalar içinde Han'ın her yerinde ellerini ve dudaklarını gezdirmeye başladı. Han ağlıyordu.. daha sonra bir güvenlik sesi duydular ve Han'ı orada öylece bırakıp koşa koşa kaçtılar. Han hızlıca kıyafetlerini giyinip ağlayarak çıktı oradan. Seungminler onu bahçede bekliyordu. Ve ağlayarak okuldan çıkan Han'ı görünce birden yanına koştular.
-Han! İyi misin!
Dedi Felix.
-Hey Jisung! Ne oluyor anlat bize!
Han deli gibi ağlıyor elleri titriyordu... hiç konuşamıyordu bile. Daha sonra Han'ın yanından fırlayarak kaçan 3 genci gördüler Seungmin'ler.
-Han.. ses ver.. ne oluyor...
Diyerek diğerleri de ağlamaya başladı en yakın dostlarını böyle görünce...
Han'ı eve götürdüler. Annesi, Seungmin, Felix, Jeongin.. hepsi Han ile beraber ağlıyordu olayı duyunca. Beraber sarıldılar kocaman.. ağlayarak sarılıyorlardı.. ama nasıl ağlamak.. Han o günden sonra Psikoloğa, doktorlara gitti. Ama iyileşemedi. Her gece ağlıyordu. Odasından çıkmıyor, yemek yemiyor, sadece şarkı dinliyordu. Bu o kadar büyük bir tramva ki.. insan yaşayınca anlıyormuş meğersem...
Annesi Ji-ho denilen herif ve yanındaki kişileri müdüre söyledi ve en ağır ceza almazlarsa okulu şikayet edeceğini söyledi. Müdür ilk önce o 3 oğlana ard arda 5 kere disiplin yazmış, Okula her gün gelip her derste defterlerine 200 kere "özür dilerim Han Jisung." Yazmalarını, ve her gün çıkışta tüm okulu temizleme cezası vermişti. Ve ayrıca katlarından ayrılmayacaklardı. Han'ın karşısına çıkmayacaklardı.
Han günden güne iyileşiyor gibiydi. O dönem okula gitmemiş, 2. Sınavları da evde özel hocası ile yapıyordu. Olayı unutmaya başlamıştı artık.. zaten her okul çıkışı Seungmin'ler Han'ı görmeye geliyor onunla sohbet ediyor ve işledikleri dersleri anlatıyorlardı ona. Han'ın arkadaşları Han mutlu olsun diye ellerinden gelen her şeyi yapmışlardı. Hanın bir gülüşü onları o kadar mutlu ediyordu ki..
O olaydan sonraki 2 hafta Seungmin, Felix ve Jeongin Han'larda kalıyorlardı. Daha sonra Han iyileşmeye başlayınca kalmayı bıraktılar. Han okulun son haftası gitmişti okula. Okulu o olaydan sonra ilk görüşüydü. Karnesini alıp mutluca çıktı okuldan. Ara tatildede çok güzeldi. Sürekli annesi ve dostları ile birlikteydi. Ne mutlu ama değil mi...
*P!slik Ji-ho;
Bu bölümde Han'ın şu t@ciz olayını anlatmak istedim. Kaldığımız yerden devam edeceğiz merak etmeyinn. En son Han cam kenarında müzik dinlerken uyuya kalmıştı 🖤 Hiç beklemediğiniz şeyler olucak... hiç beklemediğiniz bölümler gelecek.. takipte kalınn hoşçakalınn 💗
KÜÇÜK BİR HATIRLATMA;
Bölümleri beğenip düşüncelerinizi yorum atmayı unutmayınn sizleri seviyorumm 🔮
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Çıldırmaktır || Minsung
FanficMinho, Changbin, Hyunjin ve Chan okulun son yılı okula yeni gelen serseri tiplerdi...En azından öyle görünüyordu. Okulun sıradan öğrencileri Han, Felix, Jeongin ve Seungmin ile nefretle başladı ilişkileri, Ama tahmin edin nasıl bitti? Han, fotoğraf...